Steyr Meerdere

63 Steyr Meerdere video's

nagd2010
Steyr 6230 die een beetje vast is komen te zitten tijdens het lelies rooien. Een Steyr 6200 en 6225 schieten te hulp en trekken de 6230 weer los.

Opzich zakten ze niet eens erg diep weg, maar de grond bleef erg aan de banden kleven waardoor de trekker/wagen geen greep meer had.

Reacties

Mooi!
casefahrer
Waarom laten ze die wagens niet meetrekken?
nagd2010
@casefahrer Doen ze wel (ondanks dat je de banden er niet onder ziet slippen), kun je horen aan het hydrostaat geluid, dat komt namelijk van de wagens (die zijn hydrostatisch aangedreven).
tolkamp
Valt me tegen eerlijk gezegd
hobbyboer
Quote @nagd2010:
kun je horen aan het hydrostaat geluid,
Kun jij ook horen of de wagens vooruit of achteruit duwen? 😉
nagd2010
@hobbyboer Nee, maar zover mijn kennis van hydrostaten reikt, zou daar ook geen verschil in moeten zitten.
dakje
Werkt heel niet zodra ze onder spanning komen gaan ze stil staan, heb je wat aan!!
930triplemaaier
@dakje het doet wel wat hoor anders stonden ze nog eerder vast
wibe
Misschien moeten ze is met wat kleinere bakken rijden. Hele stuk kapot rijde
Arnold lol
Die kieper`s doen geen moer ja. als jij die silagewagens hebt van DEWA Die op de aftakas zijn aangedreven daar vliegt het grond van die sliagewagen baden nog hoger als van de trekker banden. maar dit is waardeloos
Rdeweerd
@Arnold lol zover ik weet zijn deze wagen aftakas aan gedreven. als het goed is zijn deze van ''Reiling'' Die gebruiken nou een buldozer + een trekker om de trekkers het land uit te krijgen.
CaseCS130
Komt toch een beetje onzinnig over dit. 3 van die enorme combinaties van al snel 250.000 euro per stuk die allemaal net niks doen omdat ze telkens vaststaan en elkaar los moeten trekken.
Als ze altijd in deze tijd van het jaar moeten oogsten zou ik meer iets zien in een hoogkiep rupsdumper.
Hoef je geen dure aandrijving op je drieassers of kun je ook met vrachtwagens gaan rijden.
Nonkel9940
Dit was in het begin van de oogst. Er waren toen twee wagens met een verkeerde verhouding in de tussenbak. De derde wagen had wel de juiste verhouding en trekt vlotjes die twee andere los. Was na twee weken opgelost. De gewichten die waren opgegeven werden namelijk ruimschoots overschreden welke natuurlijk invloed heeft op de ontwikkelde trekkracht.
Ik wil het nog wel eens zien dat je met een vrachtwagen aan die snelheden en met die belasting in het land gaat ploeteren.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
13
PUNTEN
0
WEERGAVES
5