Ford TW 35
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Terwijl er toch wel enige voordelen aan zitten.
De regeling is geloof ik een probleem, nu nog
Oa Deutz heeft nu wel positieregeling op de fronthef
Laforge, Fendt, Zuidberg.
Maar het gaat niet alleen om de duwkrachtregeling, Patrick...
Waar dan nog meer om, o almighty admin?
Die frontploeg fatsoenlijk in de voor houden. En misschien is afstelling ook lastig, gezien de stand van de wielen...
Hydraulische topstang kun je mooi druk houden, ik dacht meer aan logistieke problemen want je komt een kruising met auto's amper over..
Hydraulische topstang hoort niet aan de ploeg is mij geleerd. Daarnaast gaat het niet om het naar boven/beneden, maar naar links en rechts
Zo zijn er wel meer heersende ideeën van tafel geveegd natuurlijk. Er zal wel een reden voor zijn waarom deze manier van capaciteit vergroting niet/nauwelijks doorgezet is..
Hydraulische topstang lekt altijd, Patrick... Ploegen worden ze ook niet echt beter van.
Voor ook? Kan achter lang niet altijd trouwens.
Scheelt in overbelastingsbeveiliging bij stenen
Die missen we. Het duimpje in de smileys is er wel (y)
Haha, dat rijdt alleen zo moeilijk op de kopakker
Nooit gehoord van topstangregeling? Heeft jouw Fordje ook.
@valmet6400power Jua dat dan weer wel