Foto van een International 856 XL, bezig met poseren.. Foto is geplaatst door frank857 op 26-10-2014 om 09:17:20, met 31 reacties.

International 956 XL

frank857
Foto van een International 856 XL, bezig met poseren.

Reacties

john deere 7810
Opknapproject?
frank857
Nee staat te koop bij LMB Roelofs
mf 6150
Weet je zeker dat het een 856 is, ik denk eerder een 956/1056 gezien de spatborden en de lamp op de cabine stijl.
frank857
@mf 6150 nee het is echt een originele 856
koen-hanomag
@frank857 leuke trekker, maar wat moet hij kosten?
frank857
@koen-hanomag kijk over een poosje maar op www.lmbroelofs.nl
koen-hanomag
@frank857 oke als ik er aan denk

Wat denk je dat hij kost? 7000/8000
frank857
@koen-hanomag ik zou het echt niet weten
SJB533
Quote @mf 6150:
ik denk eerder een 956/1056 gezien de spatborden en de lamp op de cabine stijl.

De breedteverlichting is te veranderen hè. Daarnaast lijkt het, of er een naad extra over t spatbord loopt...
koen-hanomag
mf 6150
@SJB533
Dat weet ik ook wel hoor maar het zou toch kunnen?
frank857
@mf 6150 sorry je had toch gelijk het is wel een 956 haha
jordi 1455
Ik, frank857 en SJB533 hebben dit object verplaatst van Tractoren International 856 XL (Poseren) naar Tractoren International 956 XL (Poseren)
mf 6150
@frank857
Geeft niet. Haha.
koen-hanomag
@mf 6150 ik had meer verwacht, maar is hij'dit waard? Ziet er niet echt geweldig uit
Bouwjaar 1997zou dat kloppen?
mf 6150
@koen-hanomag
of ie het waard is weet ik niet, als hij technisch maar goed is, als de uren kloppen is dat best weinig. '97 klopt echt niet toen werden ze zelfs in case versie niet meer gemaakt. Moet tot 84 zijn want hij heeft korte poken, na 84 was er de ergo-s volgens mij.
koen-hanomag
@mf 6150 oke, maar korte poken zijn toch de nieuwere?

Wat is ergo s ?
mf 6150
@koen-hanomag
Nee korte poken zijn de oudere, ergo-s houd in dat de versnellingspoken voor de verhoging staan en langer zijn, er zit sens-o draulik op maar dat zat dacht ik ook op sommige oudere. De hydrauliekhendels zitten op de oude plek van de versnellingspoken. Op de 956 en 1056 was 40 km bak leverbaar.
koen-hanomag
@mf 6150 oke zal wel een.optie zijn?
En de 956 / 1056 hebben dezelfede motor?
mf 6150
@koen-hanomag
Nee geen optie, eerst korte poken, lange poken, overgangsmodel, case met zalm neus.
koen-hanomag
@mf 6150 zalm neus? ik dacht eerder andersom, maar lange poken zijn toch fijner als korte?

ik bedoel sensodraulik en ergo s optie?
mf 6150
@koen-hanomag
Dit noemen ze een zalm neus:

Sens-o-draulik was eerst optie bij korte poken. Ergo-s niet, dit was een latere versie.
Persoonlijk vind ik ergo-s fijner, heb veel met een 845xl ergo-s mogen rijden in de vakanties. Deze heeft maar 3400 uur en is van '85. Oja ergo-s is volledig gesynchroniseerd.
koen-hanomag
@mf 6150 ow zo, ergro s is dus gewoon gesyngroniseerd, dat lijkt mij ook fijner, maar moet je bij die inters dan nog "dubbel klutchen" ?

sensodroulik houd in, wat is er dan ander aan de hydroliek?
mf 6150
@koen-hanomag
wat bedoel je met dubbel klutchen? Ik weet ook niet wat sens-o-draulick precies in houd, effe opzoeken.
koen-hanomag
@mf 6150 oke, dubbel klutchen, met schakelen de koppeling op laten komen in de vrij en weer intrappen, ivm verkeerd staan/draaiende tandwielen, als je dat niet doet kraakt het, maar dat licht ook aan de trekker
mf 6150
@koen-hanomag
nee gewoon schakelen
koen-hanomag
@mf 6150 oke (kan ook met terugscgakelen of als ke rijdt dat het kraakt)

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!