International 956 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wat denk je dat hij kost? 7000/8000
De breedteverlichting is te veranderen hè. Daarnaast lijkt het, of er een naad extra over t spatbord loopt...
Dat weet ik ook wel hoor maar het zou toch kunnen?
Geeft niet. Haha.
7250
lmbroelofs.nl/occasions/diversen/…
Bouwjaar 1997zou dat kloppen?
of ie het waard is weet ik niet, als hij technisch maar goed is, als de uren kloppen is dat best weinig. '97 klopt echt niet toen werden ze zelfs in case versie niet meer gemaakt. Moet tot 84 zijn want hij heeft korte poken, na 84 was er de ergo-s volgens mij.
Wat is ergo s ?
Nee korte poken zijn de oudere, ergo-s houd in dat de versnellingspoken voor de verhoging staan en langer zijn, er zit sens-o draulik op maar dat zat dacht ik ook op sommige oudere. De hydrauliekhendels zitten op de oude plek van de versnellingspoken. Op de 956 en 1056 was 40 km bak leverbaar.
En de 956 / 1056 hebben dezelfede motor?
Nee geen optie, eerst korte poken, lange poken, overgangsmodel, case met zalm neus.
ik bedoel sensodraulik en ergo s optie?
Dit noemen ze een zalm neus:
Sens-o-draulik was eerst optie bij korte poken. Ergo-s niet, dit was een latere versie.
Persoonlijk vind ik ergo-s fijner, heb veel met een 845xl ergo-s mogen rijden in de vakanties. Deze heeft maar 3400 uur en is van '85. Oja ergo-s is volledig gesynchroniseerd.
sensodroulik houd in, wat is er dan ander aan de hydroliek?
wat bedoel je met dubbel klutchen? Ik weet ook niet wat sens-o-draulick precies in houd, effe opzoeken.
nee gewoon schakelen