Foto van een International 844 S, bezig met poseren.. Foto is geplaatst door koenjohndeere op 25-01-2015 om 18:43:54, met 68 reacties.

International 844 S

koenjohndeere
Foto van een International 844 S, bezig met poseren.

Reacties

claasfan
Prachtig zo!
Staat niet gek zo! Lijkt veel beter! 😄
Alleen die turbo... 😛
koenjohndeere
@claasfan Dankjewel, dr komen nog voor spatborden op dan ist nog mooier
koenjohndeere
@tractorquintentje Bedankt, jha die molen gaat misschien op zn broertje of niet @timotje112
@koenjohndeere Geeft toch direct helemaal ander zicht met die witte velgen! Had niet verwacht dat het zo goed ging staan eerlijkgezegd. 😄
Arrie94
Ziet er niet gek uit zo! Maar over die turbo, jullie weten ook niet echt wat je nou precies wilt...
koenjohndeere
@tractorquintentje haha klopt ze staan er sjiek onder 😃
koenjohndeere
@Arrie94 die turbo wil ik dr best oplaten alleen die kap dat vindt ik geen porum
timotje112
@tractorquintentje wij ook niet hahaha
Arrie94
@koenjohndeere Je zou bijna zeggen dat jullie uit Brabant komen, eerst doen en dan denken hahaha 😃
koenjohndeere
@Arrie94 grens gevalletje haha
mf 6150
Wauw koen knapt ie van op! Lijkt net of ie z'n kop heeft gegestoten! 😃
koenjohndeere
@mf 6150 haha bedankt ja bult op zn kop
case-inter
Kun je het spruitstuk niet aanpassen dat de turbo lager komt te liggen?
koenjohndeere
@case-inter daarmee is volgens mij niet zoveel ruimte mee te halen
case-inter
Je turbo zit nu op de uitlaatbocht neem ik aan?
koenjohndeere
@case-inter hoe bedoel je dat?
case-inter
@koenjohndeere origineel zit er met 2 bouten een bocht op je spruitstuk bevestigd. en hier boven op zit de uitlaat en ipv de uitlaat heb je direct daar de turbo op gezet. Of niet?
koenjohndeere
@case-inter ja daar zit hij op gemonteerd
case-inter
@koenjohndeere als je die in kort kom hij een stuk lager toch?
marco steyr
Haal die turbo dr gewoon af! Staat wel mooi op de bandjes
GD tuning Garyp
@case-inter tussen kap en spruitstuk zit niet echtveel ruimte
hebbink
Wat ga je met de oude voorspatborden doen @koenjohndeere ?
koenjohndeere
@hebbink dat moet ik nog ff bekijken, heb je interesse dan?
hebbink
Ehmm ja ben wel op zoek naar voorspatborden voor de 44 serie. @koenjohndeere
a3vandiejen
@koenjohndeere Mooie inter
koenjohndeere
@hebbink kheb ze evt wel te koop, voor verdere info maar ff n PBtje?
koenjohndeere
inter844-s
Wat zit die uitlaat er krom op ofniet? die turbo moet je eraf halen staat veel mooier en is ook beter voor de motor 😉
koenjohndeere
@inter844-s ik zal wel ff kijken haha
dx11
Quote @inter844-s:
is ook beter voor de motor ;)
Kun je uitleggen aan mij waarom dat zo is?
inter844-s
@dx11 motor is er niet op gebouwd , op een of andere manier een 844-s te weinig zuigerkoeling dan. Dat vind het blok dus niet fijn als je hem vol belast 😉
dx11
@inter844-s dus men had beter een 744 als basis kunnen nemen als ik het goed begrijp?
inter844-s
@dx11 ja of 745, een 856 zit een blok in van de 745, die is wel gemaakt voor een turbo,daar zit die ook op
timotje112
@inter844-s daar ben ik nie bang voor die zuigerkoeling. pas als je der veel meer brandstof in gaat blazen dan ga ik daar pas rekening mee houden.
Arrie94
@inter844-s Waarom een 1455 wel dan? Zelfde soort blok...
GD tuning Garyp
@inter844-s Maar dat wil niet zeggen dat er dan ook zuigerkoeling op zit 😉
koenjohndeere
@Arrie94 zelfde principe als bijvoorbeeld een 956 en een 1255
inter844-s
@timotje112 die pompen bij jullie staan ook wel los , als ik die video's bekijk van jullie 😉
koenjohndeere
@inter844-s pompie van n 44serie haal je niet veel meer uit hoor
inter844-s
koenjohndeere
@inter844-s van uit waar bazeer jij dat?
timotje112
@koenjohndeere ik denk dat ie zonder molen bedoelt
koenjohndeere
inter844-s
@koenjohndeere zonder turbo natuurlijk ...
koenjohndeere
@inter844-s joh dat had ik zelf ook nog wel door 😁
adje
@koenjohndeere wat veurn bande moat heb ie rond om
koenjohndeere
@adje achter 600/38 en voorop 480/24
adje
@koenjohndeere oke dankje weet je ook of 650 er onder past
Arrie94
@adje Kijk goed naar de foto zou ik zeggen
koenjohndeere
@adje er zijn 844s'en waar idd 650 onder zit maar vaak is de cabine dan net wat opgehoogd
giant-kevin-jd
@koenjohndeere hoi weet jij of 520/70/r28 onder mijn international gaan?
Arrie94
@giant-kevin-jd Netzo hoog als dit, dus ja
giant-kevin-jd
@Arrie94 oke maar waar staat 70 dan voor?
Arrie94
@giant-kevin-jd Hoogte van de wang als PERCENTAGE van de breedte, dus 70% van 520mm
giant-kevin-jd
@Arrie94 oke bedankt!
Arrie94
@giant-kevin-jd Dus doe maar 600*0,65 en 520*0,7, dan zie je dat het rekenkundig nog iets lager is zelfs 😉
giant-kevin-jd
Dus die van mij zijn iets kleiner dan die van koen.
zal het mooi staan?
Arrie94
@giant-kevin-jd Waarom niet, als ze maar niet op heel breed spoor komen, maar redelijk kort langs de spatborden.
giant-kevin-jd
@Arrie94 de spatborden zijn goed gevuld dan!
giant-kevin-jd
@Arrie94 dus als ik het goed heb is de band 168 hoog?
giant-kevin-jd
@Arrie94 95,2 voor de velg en 2 x 364 mm
Arrie94
@giant-kevin-jd Dit is idd de hoogte als de band niet belast is.
giant-kevin-jd
@Arrie94 niet belast en 100 procent profiel

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!