International 946
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 946 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Afscheid nemen van de International 946 met @KoenDeutz. Eventjes bij @CVT6230 m aan de tand gevoeld
Laatste
Reacties
Hier draaide hij 1100 toeren ofzo.... Maar hij gaf een 110PK.
Klopt klopt. Toch viel het me niet tegen van de kleine 5,1L. Een koppelstijging van 9,74% en een motorkoppel van 350Nm. En eigenlijk steeg het koppel maar 10Nm ofzo. Dus in dat opzicht loopt hij gewoon mooi.
Klopt, in Loosbroek was hij toch een 1046 voorbij
vraag het hem zelf @koendeutz
Kinderachtige reacties hoef ik nie. 25PK is een paar noem je?
Zeikerd.... jonge jonge zeg... Dit is gewoon mooi voor een keer... Maar dat zul jij wel nie snappen...
Jullie rijden JD, die zuipen toch al zat .
Gelukkig gaat het hier niet om het vermogen, maar gewoon dat het mooi is om dit zo te zien
Mwah, zo lomp gaat het niet denk ik . Motor wordt niet heet haha
Bij de Hobbysport, Sport en Supersport ook wel haha
Ja
Gedraag je. Ik krijg namelijk klachten.
En de rest :lol:
Ik weet wel ongeveer waar we die kunnen krijgen :lol:
Ken dr nog wel een paar maar wat jij wil want jij bent de big boss hier
Haha! Goeie grap jochie jammer dat hij al 2 jaar oud is
Een halve bedoel je want die ene zit er op :lol:
+1
Deze was toch redelijk taai... Slag maakt zeker niet alles uit.... Afstelling van de pomp doet het ook goed.
Hij reed tegen een 1046, die was met trekkertrek er 2 meter achter.... zelfde banden....
Als jij mij een vermogen koppel curve aanbiedt van een 1046 met de pomp vol ope zal ik t wel vergelijken
Dat beweer ik niet, ik zeg alleen dat ik wel wil zien hoe groot het verschil nu echt is