Foto van een Deutz D6005, druk bezig met Dumperen.. Foto is geplaatst door R Bouwmeesters op 26-08-2015 om 23:37:59, met 18 reacties.

Deutz D6005

R Bouwmeesters
Foto van een Deutz D6005, druk bezig met Dumperen.

Reacties

+1
a3vandiejen
@R Bouwmeesters Prachtig.
deutzfan2000
Mooie combi!
a3vandiejen
Was even in je foto's aan het spitten...de Deutz is er denk niet meer?
Was ook wel een plaatje..
+1
R Bouwmeesters
@a3vandiejen De Deutz is er zeker nog wel, ik maak er alleen nooit foto's van.
a3vandiejen
@R Bouwmeesters O mooi...is ook een geweldige trekker vind ik..👍👍
+1
Kramer U800
Wat een mooie D6005! Dat zie je niet vaak meer dat er met zo'n showtrekker ook gewerkt word.
+2
R Bouwmeesters
@Kramer U800 Echt werken is het niet, alleen hobby rondom huis. Meest van de tijd zit er een hefmast achter, en af en toe trekkertrek.
+1
Deutz-5006
@R Bouwmeesters kan die in de 2.5 ton of niet zeker, echt een super mooie trekker kan niet beter als je t mij vraagt
+2
R Bouwmeesters
@Deutz-5006 Dat zal heel krap worden, maar ik heb hem nooit 'kaal' gewogen.
Ik doe normaal mee in de 3800, dan heb ik er vergeleken met deze foto nog 'zware' dubbelluchten 16.9 r34 aan en 400kg extra gewichten.
Er hangen altijd al 4 ford broodjes aan, de hele opstap/gewichtendrager is ook niet bepaald licht, en de trekhaak e.d. is ook allemaal zwaarder dan standaard.
In de voorasbok onder de accu liggen ook nog de orginele gewichten, en er staat trouwens ook een grote vrachtwagenaccu op, past er strak in.
Als je alles bij elkaar rekent denk ik dat een uitgeklede trekker toch redelijk in de buurt komt, maar dan heb je denk ik geen verplaatsbaar gewicht meer over.
+1
Deutz-5006
@R Bouwmeesters dan weegt het al met al door ja. Zover strippen en zonder verplaatsbaar gewicht is ook niks. Kun je een beetje meekomen in de 3800 kg of is de concurentie dan toch te hoog? Die ford broodjes staan m wel keurig, heb zelt ook t gewicht onder de accu er nog in ja
+1
R Bouwmeesters
@Deutz-5006 Ik doe maar 1-2 keer per jaar mee, dus weinig zinnigs over te zeggen. Het is wel 1 van de kleinere trekkers, meeste concurrentie heeft 80pk af fabriek.
Deutz-5006
@R Bouwmeesters ja dat zal wel snap het. Die van jou nog zn orginele 60 pk? En heb jij 36 inch hartplaten in 34 inch velgen gezet oid?
R Bouwmeesters
@Deutz-5006 Nee, heb hem meer brandstof gegeven, aan de waterrem 75 pk.
Meestal zit ik in in de middenmoot, maar ik ben ook vaak niet serieus genoeg bezig met bandenspanning en gewichtsverdeling.
Dit zijn orginele 34 inch velgen van een 6806, de velgplaten zijn inderdaad gelijk van de 36 en 34 inch.
Voor heb ik 7.50-18 gemonteerd, ook van een 6806.
R Bouwmeesters
@Deutz-5006 Wel oppassen met opdraaien, deze is na revisie ook al een keer warmgelopen. Dit was met een vracht klinkers erachter en langdurige belasting.
De F4L912 heeft in de hogere pk-klasse zuigerbodemkoeling, de F4L812D niet, en ook geen mogelijkheid om dit in te bouwen.
Deutz-5006
@R Bouwmeesters oke is me nooit opgevallen vond de zuigers erg veel op die van een 912 lijken buitenom de diameter zo op t eerste gezicht. Verder ga ik hem sws niet opvoeren aangezien ik m normaal verkoop. Daar is de motor van mn 5506 geschikter voor, alleen die achterbrug is weer aan de lichte kant😃
Deutz-5006
@R Bouwmeesters Aha snap hem. Wel leuk toch het orginele zicht maar wel stuk meer trekker zo
Deutz7807c
Keerl wat een mooi ding👍

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz D6005 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!