Foto's verwijderen

Wordt het mogelijk dat je je eigen foto's verwijdert ?
Bijvoorbeeld als je een keer per ongeluk 2x de zelfde foto hebt geupload is het wel zo makkelijk om dr 1 te verwijderen 😉

Deel dit topic

Reacties

rickjen
Ja lijkt mij ook wel handig
patrickkwast
Heb ik ooit wel aangegeven maar als dat ooit komt weet ik ook niet:S
andy7383
Ja idd, vroeger kon men voorstellen om foto's te verwijderen, nu is dat niet meer mogelijk?
redpower
Ja, handig ,want die 4 nieuwe van die mf mogen er allemaal af
Siebenga
Hahah inderdaad
eddyscania
Geduld jongens ....................geduld...........................................
TurnMeLoose
Voorstellen tot verwijderen is nu ook nog mogelijk.. Alleen is dit niet meer zichtbaar, bij 3 voorstellen tot verwijderen of verplaatsen naar een andere merk wordt de foto pas verwijderd of verplaatst...
patrickkwast
Jah maar als het zichtbaar is is het veel makkelijker;)
Romke
Waar kun je dan voorstellen om te verwijderen???
ik kan het nergens vinden
oostvogels
Ja, zou idd wel handig zijn 😃
Wilt er iemand al mijn fotos verwijderen sorry voor het ongemak
1046
Hoezo?????????????
TurnMeLoose
Waarom moeten ze weg...?
Ik wim dat hoe doe je het
Hoe verwijder je fotos
grondverzetter
Jah hoe verwijder je die foto's ?
valtraracer
Hoe verwijder je een foto nou dan ? dat wil ik ook wel es weten
Hoe verwijder je fotos tinus jij hebt het gemaakt dus jij moet het weten
nessen
Ik zou hier ook graag een knop voor zien, soms selecteer je dubbel of 1 verkeerde en dan is het wel zo makkelijk gelijk je eigen te dellen 😄
Mengeledriver
Helemaal mee eens!
Knopje is wel zo handig!
Maar waarom verandere ze het niet terug
HekmanCase
Ik keek ne een beetje rond hier en opeens waren er een paar foto's va iemand zyn profiel waar ik 1 minuut gelede ook op heb gekeken weg en 1 filmpje als ik er op klik dan staat er video is verwijderd
fendtlars
Maar hoe verwijder je nu foto's

ik weet het een late reactie maar hoe verwijder je foto's
fendtlars
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
24
DEELNEMERS
17
WEERGAVES
1