Ik wil misschien een unimog kopen.
Hebben deze trekkers veel onderhoud nodig, of valt dat mee?
Ik wil er af en toe misschien mee naar school gaan (20-30 km), en gewoon voor de hobby.'
En drinken ze veel, of valt dat mee?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en hij ziet er nu super strak uit maar hij heeft wel problemen en het is allemaal vreselijk compact gebouwt, als er iets is kun je er amper bij en ben je er echt lang mee bezig want je kunt er gewoon weg amper bij.
vooral met de diesel aanvoer zeg maar hebben we problemen brandstofpomp kapot filter verstopt enz. maar 1 voordeel als je zo'n ding koopt, onderdelen zijn wel duur maar zo'n ding houd altijd zijn waarde.
Maar ben met je eens, als je er geen verstand van heb of niet van sleutelen houd moet je er geen kopen.... Of een in nieuwstaat kopen natuurlijk
heb mischien nog wel een foto van voor het opknappen.
En de 6 cilinders zuipen meer neem ik aan?
Als ik er een zou kopen dan zou het eentje zijn van ongeveer €5000-6000. Liefst eentje die al is opgeknapt omdat ik niet al teveel tijd heb om hem op te knappen.
zakelijk.marktplaats.nl/agrarisch-tractoren/…
Kost ook weinig....
@unimog-kevin, bedankt!
toen ie klaar was heb ik er bijna nooit meer wat mee gehad, alleen een keer een fusee lager, en wat elektrische storingen. Het is maar net hoe je het treft. en alles zit idd. krap, maar dat went vanzelf. Mijn mog loopt ongeveer 1:5
op unimog.nl op het forum staat er meer over het verbruik, via de zoekfunctie zoeken.
unimog-huber.com/unimog.html/
en:
unimoghof.de/fahrzeuge/unimog.html/
wij hebben een unimog U1700 en als je zo ding aanschaft moet je vooral opletten dat die nooit op vrachtwagen kenteken heeft gestaan want als ze je aanhouden en ze trekken het na en hij heeft op kenteken gestaan wordt die inbeslag genomen moet je je vrachtwagenrijbewijs halen en dan krijg je hem pas terug en je moet nog een beste boete betalen dus je kunt ook beter een agri uitvoering nemen herkent aan voor en achter afterkast en een hef staat die al op gv kenteken is ook agri maar wel lastig te verzekeren. nou ik heb weer genoeg gezegt voor nu. Aalt