Mijn vraag is duidelijk, past een pto van een case 1056 op een 845, of is dit redelijk makkelijk passen te maken? Dit is de info die ik al heb:
@DaanHaar
Quote:
nou, het opbouwen van de pto is geen eenvoudige klus. Het moedergewicht moet uitgefreesd worden en je zult onder in de radiateur een uitsparing moeten maken voor de tussen as van de krukaspoelie naar de pto. Dus zo'n beetje hele front slopen, aanpassingen doen en daarna weer opbouwen. Blikwerk dient ook aangepast te worden (zijpanalen) maar dat is niet zo heel veel werk. Het is overigens wel leuk sleutelwerk. Succes
Maar op het met een pto van een 1056 ook past weet ik dus niet
En graag feiten, en als het half kan zelf met foto's.
Die kun je evt ook mailen, pb maar voor het adres.
Groeten Jan de Vries
Laatste
Reacties
Bij een 323 tm 1455, is de krukas aan de voorkant hetzelfde, dus die aansluiting zou ook wel passen.
Het omhoog zetten van de radiateur heeft ook weer gevolgen voor je luchtslang en plastic kap om je vin. Wij hebben destijds een sparing onder in de radiateur gemaakt.
Niet iemand die foto's heeft?
img716.imageshack.us/i/5778780.jpg/
img860.imageshack.us/i/5786841.jpg/
daar staat de radiateur omhoog
Stemplinger,
Zuidberg,
Baas,
Sauter,
Knoche
Folger
deze bouwden ze voor IHC, dus affarbiek al, zijn ook andere bedrijven die ze nog leveren.
aigner-maschinenbau.de/frontsysteme_case.htm/ ( zit rond de 3200 euro)
Hoe schakel je zoiets eigenlijk in en uit? hydaulische koppeling? En het is idd nog een hele verbouwing, ik zal eerst maar eens met pa overleggen
dit is een elektrische koppeling. Vergelijkbaar met de meeste airco koppelingen in een auto Dmv sterke elektrische magneten.
Iedereen alvast bedankt!
ze bestaan dacht ik ook nog met bowdenkabels
334647.forumromanum.com/member/gallery/…
Bij een 1455 moet je bijna dwars door de vooras drager iets waar Zuidberg niet over piekert.Zij levert wel de fronthef maar geen aftakas voor dit type.Wel was ik vorig jaar zover bij Zuidberg dat ze voor mij een aandrijfas naar de Pto kast wouden maken.Helaas kon ik toen op dat moment geen goede 14 vinden en is dat idee over gegaan.
Persoonlijk vind ik het behoorlijk link zonder langs dragers te werken of een frame waar de motor in ligt.Het kan zo uitkomen dat je in de vooras drager aan het werk moet omdat de krukas te diep ligt,dat is niet anders.Moet je aanpassen dan zou ik elders de boel verstevigen.IH deed dit vroeger uit zich zelf al door gietijzeren stukken boven de vooras te plaatsen,de vooras dragers braken daar ook regelmatig ook zonder fronthef (!)