Ff voorstellen

Ben je nieuw op tractorfan of je wilt laten weten wie je bent, stel je ff hier voor.

Deel dit topic

Reacties

eddyscania
Zal ik beginnen?

eddy is de naam, kom uit boxtel maar woon nu in canada.
trotse eigenaar van een fendt 312 en een paar losse machines.
hebben we hier in canada een john deere 214 grasmaaier gekocht.
toekomst zie ik als een grondbezitter om graan te telen en onze dochter een groot stuk grond om vee te houden.
we gaan voor 1 section, dat is 256 hectare grond.



wie volgt?
110-90pwrr
Ik ben Tjabel, alias 110-90pwwr, 20 jaar oud en wonende in Hoogersmilde. Verder eigen bezit een Ibiza TDi en een bult gereedschap (en de rest 😉 )...
Toekomst: iets met grondverzet en akkerbouw...
newzealander
Gerald aangenaam dairyfarmer in newzealande melken (250 stuks) sinds 2000 daarvoor wonende in froombosch gem. slochteren ben eigenaar van een NH TL90A 2007 en 1 ford dexta en een hoop machines en een mercedes s280 luxe auto en 1 L200 mistsubsidie pickup (ute) zoals we het hier noemen en 2 ATV `s Honda`sen nog veel meer te veel om op tenoemen
MF6480
Ik ben Martin Mulder Aangenaam ik woon in Winsum(gr) M'n oom heeft een loonbedrijf waar ik veel rondloop en verder werk ik af en toe bij een boer..
Wiebe
Ik ben wiebe boonstra 15 jaar en ik kom uit ureterp(fr)
wij hebben op dit moment een international 745s in ons bezit.
later wil ik trekkermonteur worden
boerluuk
.
andy7383
Ik ben niet nieuw, maar kzal het toch ff doen:
Mijn naam is Andy,kwoon in het westen van België en in september word ik 18. Thuis hebben we een gemengd bedrijf met zo'n 30 melkkoeien,40 stuks dikbil, 60 zeugen en 300 vleesvarkens.
Daarnaast gebruiken we een kleine 50 ha land waarvan 15 ha strovruchten, 6 à 7 ha suikerbiet, 10 ha mais, 2ha aardappelen, 5 ha erwten, vast grasland en op de rest verbouwen we groenten zoals bloemkool, witte en rode kool, savooi, broccoli, knolselder en ga zo maar verder.
Ik ben er nog niet uit of ik zal verder boeren, ik denk van niet.
Dat was mijn zegje 😃
hermanjohndeere
Naam hermen jansen
woonend op boerderij 60 koeien en 2 john deere en een inter
toekomst iets met monteur ofzo
fendtvariopower
😃
Fendttrisixfan
Ik ben florian cardoen 14 jaar kom uit west-vlaanderen woon op een bedrijf van 18ha we hebben een fendt 712 309 en 102
nog 2 mc cormick's
nog een fiat
en een someca
kanarie
Heej ik ben Victor, ik woon in het mooiste durpke van NL (zoek dat maar uit) en hebben een hoop kuzen thuis. Verder ben ik heel erg geïnteresseerd in Trekkers en landbouwmachines en wat is er nou mooier dan trekkerijden?
Wimpel
Llo, ik ben Wim, trots in het bezit van 3 MF's => 3070,3065 en een oude 65, ook zijn we in het bezit van een zeldzamer stuk, namelijk een David Brown Cropmaster Diesel. We gebruiken deze om 20 hectaren te verzetten.
FordLandini
Ik ben han uit afferden, ik woon op een boerderij van 60 koeien word 80/90 zoiets , we hebben thuis een Deutz Fahr Agrotron k110 en een FOrd 6610 we hebben nu 45 bunder, wat ik later ga doen weet ik nog niet wel iets in de landbouw
ul
Ben juul 14 jaar jong 😛
thuis een melkveebedrijf en jongvee
mijn bezit is mijn fiets en mijn brommer
Denhollander
Nou dan doe ik het ook ff.
Ik ben Wout Zantinge ik ben 17 jaar. Zit op het Aoc Terror in Meppel en ben woonend in Witteltecity. Wij hebben thuis 130 melkkoeien en 90 stuks jongvee.
We hebben een NH 8160 130 pk, Fiat 70-90 70pk en een Fiat 80-88 80 pk
En in eigenbezit heb ik twee vritinekasten met landbouwminiaturen en een puch maar die rijd op het moment niet harder dan 25 :S
international533
.
patrickkwast
Ik ben patrick kwast woonende in almelo op een melkveebedrijf met 40 stuks melkvee en 60 stuks jongvee en 32 hectare grond waaronde 8 hectare mais en 24 hectare gras 3 trekkers fendt 308 hf john deere 1640 en fendt 103 ls en een buld machines en neem later het bedrijf over zelf in bezit van een buld miniaturen
huub
Huub Jansen, 17 jaar, uit Aalten (achterhoek), thuis 100 melkkoeien met bijbehorend jongvee. 37 Ha weiland. Thuis een Lamborghini premium 850, een schäffer 336 S, en binnenkort een Hürlimann XT 910.6.
gagelmans
Ik ben thys gagelmans bijna 14 jaar ik woon in westmalle wij hemme 3 tracteurs 1: TM 155 new holland 2: 8340 ford new holland 3: fendt farmer 2s wij melke 150 koei en nog wij hemme nog wa machines ma hoeveel koei int totaal da wetk ni 😃
_-jd6820-_
Ik ben thijs
trotse zoon van een boer, werkend op 2 locaties, waddinxveen (oude locatie) 70 bunder en nieuwe locatie zonnemaire, waar ik ook woon 200 bunder, in bezit heb ik een fiets een brommer en binnenkort een gemoteriseerde skelter. en alle trekkers die zijn er teveel om op te noemen, stuk of 8
grondverzetter
Whaha okee ben ook niet nieuw maar toch wel intresant he 😉

goeiedag eehm zeg maar, de naam is Hendrik Streekstra, alias grondverzetter,
woon in Surhuizum, mooie plekje in Friesland,, wat tegen de grens van groningen aan..
euh wat ik int bezit heb is, een dikke Peugeot Speedfight 2 😉 en 2 fietsen natuurlijk, en ben 1/4 eigenaar van een zuipkeet 😛
mijn verdere intresses zijn, Grondverzet en loonwerk 😉 verder ben ik 17 jaar, jarig op 29 augustus dan komt het magische getal in zicht 😛 verder doe ik nu opleiding loonwerk in Leeuwarden wat dus 10 keer niks is,, en dat was..
ohja voor de tf-ladys 😉 ik ben VRIJGEZELlig 😃 haha
NielsNewHolland
Ik ben hier al een tijdje maar ik zal mezelf ook maar voorstellen, ik ben Niels van Hooijdonk, woon in Nieuwmoer, een boeredorp in België tegen de Nederlandse grens, ik ben nog boerezoon geweest, maar mijn vader wilde stoppen met zijn varkensbedrijf en nu verkopen we nog mais en verpachten we nog landbouwgrond, ik heb dus nog een tractor (fiat) en dat was het zowat... (ik zen vrijgezel)
RUDI745XL
Zal ik ook maar eens m'n verhaaltje doen. Ik ben Rudi woon in Belgie heeeeeeel dicht bij de zee. Dus veel plaats om met trekkers te werken heb ik hier niet (of ik zou ze op het strand moeten zetten)M'n vader is een landbouwer op rust in o-vl daar op de oude boerderij ben ik aan het verzamelen gegaan (men zegt soms het zit in het bloed) dus dat zal dan wel zeker.Ik heb er een international bulldozer een atlas kraan een kipper dewa een clarck komatsu, en sedert kort een case international745XL en m'n vader z'n trekker van jaren terug staat er uiteraard ook nog mc cormick d439. Ik hou wel van al wat traag rijd en veel kracht heeft maar ook mag het af en toe wel eens wat harder en daarvoor heb ik dan als wagen een porsche boxster. Graag had ik m'n verzameling aangevult met een dieplader en dan zal het wel ophouden denk ik of de lady zal brommen hahahaha In het dagelijkse leven ben ik arbeider in een metaalbedrijf . En tot slot wou ik ff melden dat dit wel een leuke site is. Groeten btw ik heb het nogal voor international
ts-power
Eeey 😛 nou ik ben duzzz arjen jakobs 😛

woon in wezup ;)drenthe 😛 ben 22 jaar oud jaja

we hebben thuis een akkerbouwbedrijf
ik heb zelf 5 oldtimers 😉
ford 4000 mf 155 ford dexta guldner a2kn en een farmall super cub 😉

ik doe het bedrijf samen met mn moeder en werken aleen met newholland ...

een 6640 , ts 115 en een tm 150 powercommand 😛

ben gelukkig van school af en doer nu thuis het bedrijf 😛

doe nog veel aan sport 😛
hardlopen,wielrennen en schaatsen 😛
en natuurlijk de duathlon's en triathlon's
zit in de nederlandse selectie van het marathon team woehoe en wintertriathlon team 😛

dat was het 😛
Ellie
Nou dan stel ik me ook nog wel eem voor 😉
ik ben Ellie , 16 jaartjes jong op de mooie datum 1 april jarig 😛 woon in warffum in Grunn en we hebben thuis een melkveebedrijf wwww.melkveebedrijfbijlven.tk voor meer info 😉
nou dat was het dan weer he
fendt-308
Ik ben sander 15 jaar.
woon in meppel op de grens van drenthe.
werk op een melkbedrijf met 140 melkkoeien
5 trekkers fendt (308 lsa)(308 hollandfarmer)(fendt 309 lsa)(ford 7840)(international 955xl)
oerwoud
Henk, 24 jaar, ben in bezit van een volvo l70c en golf 4 en veel gereedschap ben eerste monteur landbouw machines en bedrijfsauto's, werk in een vrachtwagen garage, verhuur me weleens aan loonwerkers, of met de shovel en doe onderhoud aan machines, woon op een boerderij, vroeger gemend bedrijf nu ff niets meer eigenlijk (20 koeien voor de afmest), volgend jaar hopelijk 500 rose kalveren, we hebben twee john deere's 2450 en 1630 en een aantal machine's, ben trouwens gek van john deere!! spreek je!
MaartenMandemaker
Laat ik het dan ook maar eem doen, ik ben Maarten Mandemaker, wonende in het mooie Giethoorn 😄 We hebben thuis een gemengd bedrijf met melkvee en akkerbouw, ongeveer 80 melkkoeien met bijbehorend jongvee. Ongeveer 30 ha grasland, en de andere 70 ha is verdeeld in snijmais, suikerbieten, aardappelen, triticale en zomertarwe. We doen veel werkzaamheden zelf, behalve mais zaaien en hakselen, en bieten zaaien en rooien. Ik ben nu volop thuis aan het werk. De toekomst van mij zie ik hier ook, mss met wat aanpassingen.

volgende 😄
Loonwerker_Erwin
Oohja en ik ook maar he haha
Ik ben dus Erwin 17 jaar en woonachtig in Achterveld/Leusden, zon beetje op de grens dus 😉.
Ik ben boerenzoon en thuis hebben we melkveebedrijf met varkens en akkerbouwtak.
Met akkerbouw bedoel ik dan dat we aardappels en graan verbouwen.
Ik heb gelukkig 3 broertjes dus hoef het bedrijf niet over te nemen 😉
het enige wat me thuis interesseert is het trekkerwerk en het koeienvoeren haha
daarom breng ik ook me vrije tijd door bij de loonwerker in de buurt......
oohja ik ben ook nog vrijgezel 😉
dus dames meld je maar aan haha

volgende 😛
Ik ben woutjan woon in lunteren 18jaar werk bij een boer gek van et merk johndeere en stappen
Maris
Ik ben Stèphan, 23 jaar en woon in Norg, Drenthe. Ik werk bij een biogasinstallatie. Bijna alle voorkomende werkzaamheden doen we zelf. Daarbij gebruiken we de MF's uit mijn profiel. 😃
eelko
Eelko ik woon in warffum o een boerderij we rijden valtra en case en weidemann mijn hobby is het bedrijf vvan men pa
Romke
Naa dan moet ik ook maar ff 😛

ik ben Romke en ik woon in damwoude (fryslan 😉 ), (helaas) niet op een boerderij maar we zijn wel in het bezit van een Fordson Dexta en een fordson super dexta 😉
ik werk op een melkveebedrijf met zo'n 180 melkkoeien en ongeveer 150 stuks jongvee en dan nog wat schapen en geiten, op dat bedrijf hebben ze 4 trekkers (ford 2000: 30 pk, new holland 4635: 48pk, ford 7740: 87pk, new holland tm155: 155pk) en een new holland verrijker. ze hebben 5 ha tarwe, 27 ha mais en zo'n 85 ha grasland.
county1124driver
Najaa ik ben randal oonk. woon in winterswijk. hebben thuis eeen paardenhouderij . zelf 2 trekkrs een zetor en fiat. k werk bij akkerbouwer/wijngaard. daar werk ik al wel een tijdje. daar hebben we 4 trekkers: ih 423 steyr 8075 mf 3060 en county1124. mn hobbys: bier drinken mooie meiden en trekkers
Loonwerker_Erwin
Oohja mijn toekomstplannnen: eerst de HAVO afmaken en dan Agrotechniek en Management doen aan de CAH Dronten.....
en daarna iets met landbouwmechanisatie haha 😛
massey-ferguson
Ik bun sander komt uut anderen..ben 16 jaar doe vmbo 4de jaars hierna wil ik nog veder gaan in de bouw..wat ik later wil worden ben ik het nog niet over uit..in me vrije uurn werk ik bij de boer en soms thuis wat in het land doen..thuis hebben we nog 3 geiten maar word ook minder met de hobby..nou meer weet ik zo eem niet 😛
grondverzetter
Oh toekomst plannen moeten ook.. ?
okeuj.. euh.. wil straks de gww in 😉 misschien eerst nog tijdje bij een loonbedrijf.. maar wil zeker wete kraanmachinist worden 😉 haha

volgende patient !
massey-ferguson
Jaa idd toekomst plannen moet ook..wil eerst paar jaar bouw in maar dat zie ik me ook niet altijd doen..liefst wil ik op een vrachtwagen net zo als me pa maarja word ook al lastiger..de toekomst zal het leren 😃
arnaud
Ik ben Arnaud van Herk, 20 jaartjes jong woonachtig in Loosdrecht (het meest van de tijd) en in Zutphen (studentenhuis) ik ben nu 4e jaars student aan het MBCS (middelbare bosbouw en cultuurtechnische school) te Velp. Mijn grote passie is de melkveehouderij en dat is ook waar ik later in verder ga. Ik ga vanaf September nog 30 weken een MTM (management training melkveehouderij) doen op praktijk centrum Oenkerk/HAS Leeuwarden en waarschijnlijk ga ik met 1 januarie 2009 thuis in de V.o.f.

Voila
claasenfendtfan
Nou ik eem,

ik ben wouter winter woon in het loppersum(gr).
ik ben 12 jaar jong en zit nog op de lagere school maar van het zomer ga in naar het fivelcollege havo/vwo. en daarna naar landbouwschool.
de toekomst: mischien dat ik het bedrijf van men vader over neem maar men broer is der ook nog 😎 en anders wil ik wel graag op een loonbedrijf werken in de buurt en dan op ons eigen bedrijf mais hakselen 😛
pascalagt
Komt ie dan

ik ben pascal agterberg, 16 jaar. mn vader heeft een aannemersbedrijf waar ik later met mn broer in verder wil. john deere is mn merk. volgend jaar ga ik LWM in velp doen. oowjah en ik rij op een runner sp pro en op zaterdagavond op een fiets (soms op mn knieen)
fendtiscool
Nou hier is mijne

ik ben erwin hutten 13jaar uit hoogzuthem (omgevingzwolle) mijn merk is fendt we hebben thuis een bedrijf met een paar koeien en een deutz als trekker msn:erwin.hutten@hotmail.com
fendt-412
Mijn toekomst plannen nog even, ik doe nu vwo, zit in de 3e, ik hoop hierna iets met veehouderij of mechanisatie te gaan doen, dan wil ik mischien het bedrijf van mn pa overnemen.
stefanfendt
Hier mijne,

ik ben Stefan bosman, 15 jaar.
ik volg de opleiding aoc-oost groen vmbo als ik die heb afgesloten ga ik loonwerk doen.
mijn favorite trekkermerk is natuurlijk fendt.
deutzennewholland
Hallo ik ben jim aerts ik woon in rijkevorsel(belgie) ik woon op een boerderij ik ben 13 jaar en wil later monteur worre
ronaldclaas
Ik ben ronald kom uit nijeholtpade (fr).
we hebben geen boerenbedrijf maar ben wel vaak op een boerenbedrijf of op een loonbedrijf.
ik hou veel van trekkers omdat mijn vader loonwerker was. ik wil later ook loonwerker of op een mechanisatiebedrijf werken.

volgende:P
casefreakske
Ik zal volgen 😄
Ik ben Marijke Janssenswillen(leuke familienaam eh :))en ik woon in Lommel in Belgie. Kben boerendochter en 15 jaar. Thuis hebbe we een melkveebedrijf en 4 tractors, allemaal cases.
en da wast zowa 😄
boer
Nou zal ik ook is ja ik ben stef en ben ook 16 jaar ik zit altijd bij een boer te klooin en werk daarnaast een beetje bij een fendt dealer waar ik een beetje op rijd nh tl90a jd 1020 en een bunton en af en toe op een dikke fendt
eddyscania
Hebben we iedereen gehad?



zzeker weten????????...................
DESLAGERURRE
Ik ben Diederik Slagter 30 jaar getrouwt en vader van 2 zoons en kom uut Pesse maar de boerderij staat in Fluitenberg .. zitten nu nog op z'n 70 koeien maar de bedoeling is om zelf een stal te bouwen voor ruim 200 koeien .. alles in eigen beheer ... die mogelijkheid is er omdat er ook nog een broertje van mij in de maatschap zit ..
verder doe ik er nog wat RMO transport bij en ben ik bij een loonwerker manusje -van -alles .. om het zo maar wat te zeggen ....
hobby's ; vissen en sleutelen/willie wortelen 😃
alfredo
Fred de Feijter 53 jaar uit Oostburg Zeeuws Vlaanderen.
Werk : Beetje me bezig houden en tfen
toekomst : hopen dat ik kan blijven lopen
JOHNDEEREBOERTJE
Ik ben Gijsbert van winkoop, 18 jaar ik woon in het veluwse Putten hebben thuis 45 melkkoeien en 80 kalveren.
Ik werk in de metaal maar in de toekomst hoop ik nog iets met trekkers te gaan doen (loonwerk/monteur)
Verder bezit ik wat miniaturen en een Hanomag R217S die ik aan het opknappen ben.

Zo dat was tie dan, de beurt is aan de volgende
eddyscania
Ff voorstellen, naam, wat je doet en wat je trots is.
waarop je rijd en vergeet niet je toekomstplannen.



wie volgt............
JJ
Ik ben Jasper Janssen, 19 jaar ik woon in Leunen (vlakbij Venray.)
Thuis hebben we tot 2001 een vollegrondsgroente bedrijf gehad met ijsbergsla en prei.
Ik volg een opleiding op het Helicon in Boxtel.
Ik werk bij een akkerbouwer, met aardappelen, asperges, bieten, mais, knolvenkel en nog wat varkens.

Momenteel ben ik mijn eigen bedrijf op te starten.
Fiatman
Ik ben maikel bosma 18 jaar oud
thuis hebben we geen boerderij werk nu bij ab oost en per 1 mei als inseminator bij tellus

groeten
Fendttrisixfan
Ik ben Florian Cardoen woonachtig in poelkapelle (belgie) ben trots op ons 7-tal trekkers en andere machines en later wil ik graag mechanisatie bedrijf starten
Valtra-Fordpower
Vincent Koenis, Hoogwoud, West-Friesland (NH)
20jaren jong, zoon van melkfokveebedrijf te Hoogwoud. Melken gem. 25 koeien en doen alles in eigen beheer (Uitgezonderd sloten, balen persen e.d.)
Zelf ben ik de Elektrotechnische installatie branche werkzaam, altans in opleiding 😃
Johndeertjepowerr
Diederik van den Boogert, 16 in schoonhoven zuid holland, hebben zelf geen boerenbedrijf, ik ga volgend jaar starten met de opleiding loonwerk
ronaldclaas
Ik dacht haal dit topic ook maar weer eens omhoog.

Dus stel je voor als je nieuw bent!!!
rubenwind
Moi,

Ik ben Ruben Wind.
Ik kom uit het mooiste plaatsje van groningen Holte.
Ik ben 13 jaar, toekomst plannen eerst TL af maken en dan zien we wel weer. Later word ik oud hoop ik.
Men oom heeft een veehouderij enuh daar ben ik vaak aanwezig. Hij heeft 4 Trekkers: Fendt 600LS, 409 Vario, 308LSA, 102-s en daanaast heeft ie nog een New Holland LM435A Verijker.
Zelf heb ik geen trekker, maar kben er wel een beetje voor aan het sparen. ik heb best veel miniaturen. (100 ongeveer)
Shrekkie
Welkom op TractorFan.nl Ruben
Mispelaar
Amoi,

Ik ben Kars van Mispelaar
Ik kom uit Vriezenveen (Twente)
Ik ben 12 jaar
We hebben thuis een melveebedrijf met 70melk koeien en 130stuks jongvee waaronder kalfjes pinken en droge koeien.
We hebben een Fendt 307ci, Inter 533, Mc Cormick d217 en een terex verrijker en verder nog heel veel machines.
Ik heb zelf samen met m'n opa de Mc Cormick d217+ maaibalk en een stuk of 50 miniatuuren.
Fendt Farmer 2E
Mijn naam is Kevin
Ik kom uit Haaren
Ik ben 14 jaar en ben in het trotse bezit van een Fendt Farmer 2E.
Ik ben van plan om hem helemaal te restaureren en te spuiten. Ik heb zelf ongeveer 80 Fendt miniaturen en ik verbouw ze zelf.
johndeere6910
Ik ben mario sijtsma kom uit sint jacobiparochie (fiesland)
ben 18 jaar
heb zelf een jd 6400 en volvo bm 650
doe opleiding akkerbouw op het aoc 2e jaar
fendt_mf
Ik ben Joran uit Oosterwolde Fr.
Woon op een boerderij met 70 melkoeien met een delaval robot. WE hebben een Deutz k90 en DX 4.71. We doen bijna alle werkzaamheden zelf behalve Mais zaaien, mais spuiten, de maïsoogst en sloten schoonmaken. Verder heb ikzelf een paar schapen en een stuk of 100 miniaturen.
Malkie-Deere
Hallo

Ik ben Mark uit Donkerbroek Fr. Ik zit al een tijdje op tf maar ik moet me nog even voor stellen.
Woon op een boerderij met 80/90 koeien met een 2X8 melkstal. Mijn vader zit in mts met twee boers en doen bijna alle werkzaamheden zelf.
Wij hebben thuis de jd 6220SE en de mmf 390 thuis. Verder heb ik wel wat miniaturen.

Groetjes Mark
mf gek
Hmm ik zal me ook nog een keer voorstellen (niet dat ik nieuw ben ofzo :D)

ben eisbert, 13 jaar, kom uit uit vierhuizen (noord grunn)we hebben thuis een akkerbouw bedrijf met 40 schapen erbij.
we hebben 2 mf 3080s , 1 mf 3065, 1 mf 6180 , 1 eicher werktuigendrager.
zit nu op vmbo tl en wordt later trekker monteur boer of loonwerker 😃
eddyscania
Gaat goed zo, wie volgt?..................
massey8690
Oeii, dan doe ik't ook ma eem uit verveling :P;

Ben Jasper, kom uit het geweldige dorp Rouveen Ov, hebben thuis een melkveebedrijf met 80 melkkoeien en een 10tal van die vervelende paarden, de mechanisatie daarvan is mijn hobby, waar ik voor geleerd heb is mts bouwkunde.
hebben thuis 2x 6140'ers, 6460 en een 565, waar in de toekomst wat verandering in gaat komen 😉 allemaal van het merk mf maar dat is vanzelfsprekend 😛
mzzls
frankie11
Ook niet echt nieuw maar goed !

Ik ben Frank (15) kom uit het mooie vriezenveen 😃 (twente) wij hebben thuis een melkveebedrijf met 150 stuks koeien en 120 stuks jongvee ofzo.. we melken in een 28 stands sac caroucel. bla bla bla. ik zit nu op't vwo en denk hierna de has te gaan doen..

wij heb't thuis 3 trekkers JD 6320, Same silver 90, en een deutz van 28 jaar oud. ohjah en ook nog een same van 20 jaartjes ofzo.. en beetje machines..

dat wast wel weer. toedels
fiat480
Ik Greg Van der Hoeven woon in belgie.Hebben thuis een veevoederhandel en heb wat schapen. hebben 2 tractors een fiat480 en mijne eigen tractor een caseinternational885xl en zoek later een gemend bedrijf te beginnen met dikbillen en schappen maar eerst school afmaken
okfanjordi
Ik ben Jordi, Ik zit nog op school en ik doe havo.en ik heb een o&k S8 om te restaureren. ik ben hier al een jaar of 3 maar toch.
ik wil graag automatische piloot worden
maartendankers
Ik ben Maarten Dankers, zit momenteel in me 17e levens jaar, hebben thuis een biogasinstalatie met een opgesteld vermogen van 2MW daarnaast hebben we ook een installatie om mest te verwerken en om straks ook nog te drogen. Hebben zelf ong 165/170 ha land, daarvan verhuren we weer land en we huren zelf ook nog land bij. Dit voor de maisteelt. Hebben thuis 3 JD's en alle machines voor de maisteelt, op een hakselaar en een spuit na.
huub
Huub Jansen, 20 lente's jong, we hebben thuis een bedrijf met ongeveer 70 koeien. Ik werk daarnaast als ZZP'er bij andere boeren.
We hebben thuis een Hürlimann, een Lamborghini en een Schäffer.
joozt
Joost Flierman, woont in het weekend in Velswijk en doordeweeks vanwege de studie in Dronten. 18 jaar op deze aarde, thuis geen bedrijf maar werkzaam bij 2 koeienboeren, een varkensboer en verder soms als ZZP'er bij de plaatselijke loonwerker of bij akkerbouwers in Flevoland via AB-oost.
ZETORpower
Ruben Visscher. 20 jaar. Wonend in het pitoresk gelegen Hengelo Gld. Heb geen bedrijf thuis. Afgelopen jaar 3jarige loonwerk opleiding afgerond. Nu zoekend naar een passende vervolg opleiding. Werk op zaterdagen en in mijn vrije tijd(die ik op dit moment nog veel heb) bij de plaatselijke loonwerker
joozt
Welkom hier Ruben! 😃 Ik wens je namens mezelf en de rest van tf veel plezier hier! 😃
Valtra-Fordpower
Even een aanvulling op mijn reactie op pag. 3...

Inmiddels Geslaags en fulltime Tekenaar / Werkvoorbereider Elektrotechnische Installaties.

😃
charel
Ik ben hier al paar maandjes maar toch:

Ik woon dicht bij Gent, in belgië.
Werk en help graag bij boeren en loonwerkers op land maar ook onderhoud voor onderhoud aan trekkers ben ik te vinden.
Zowel dieren als trekkers intereseren mij.

Ik zou graag na studies boerderij beginnen.

Voorlopig ben ik eigenaar van fiets en kleine 104s.
Een lievelings merk heb ik niet maar ik vind JD Fendt en NH niet slecht!

groeten en veel plezier op tractor fan
skure
Ik ben ook al hele tijd aanwezig maar toch...

Ik ben Pieter Vander Schueren, gekend als Skure op tractorfan. Ik woon in Idegem, een deelgemeente van Geraardsbergen nabij Aalst in Belgie.

Thuis hebben we een gemengd landbouwbedrijf, met 60-70 melkkoeien en het daarbij horende jongvee. Buiten melkvee hebben we nog een 90tig tal runderen voor de afmest. We hebben 20ha hakselmais, 10ha graan, 40ha weiland, 2ha voederbieten, 2ha luzerne enz...

Ik ben 22jaar en studeer Agro en Biotechnologie en zit in mn laatste jaar... LAter zou ik iets willen doen in de verkoop of mechanisatie om dan misschien het bedrijf op een wat oudere leeftijd over te nemen.

We hebben thuis een Fiat 666, Zetor 7341 turbo, claas ares 616 RZ.

Oldtimers: een Guldner G30s en een Guldner AF15!

Tractorpulling: John Deere 4440, John Deere 4455 en een Fordson super major.
jd fanaat
Ik ben stijn 17 jaar en woon in Lebbeke (België)
we hebben thuis een melkveebedrijf (80-tal runderen) daarnaast telen we ook nog aardappelen (6-8 hectare) en nog 3 hectare prei.
thuis hebben we 2 john deere's een 6520 en een 6200.
we hebben ook nog een fiat 90-90, een tromeca zitmaaier en een mitsubishi clark en noh een hoop machines.
later neem ik het akkerbouwbedrijf miss over.
Oh ja en dit jaar zijn we ook begonnen met pastinaak (nog op proef :-D)

studeer biotechniek in mijn laatste jaar secundair onderwijs.
arjen patist
Hallo ik ben arjen ben 41 jaar en woon in nijbeets en heb een same atlanta 45 2 wiel drive ik heb met de tractor de volgende passie om ze op te knappen en er hobby matig mee tewerken als de same klaar is ben ik vanplan om een pipowagen te bouwen om er vervolgens mee te gaan reizen

groet arjen
Tom VB
Hee Hallo,
Ik dan ook maar even: Ik ben Tom, 32, vader twee zoons, hobbymatig altijd met trekkers in de weer, ook hobbymatig veel onderhoud en constructiewerk op akkerbouwbedrijf zwager en derden. In bezit van John Deere 3120 in revisie-fase. Doordeweeks aan het werk bij bedrijf dat doet in grondverzetmachines en uitrustingsstukken productie-reparatie-verkoop nieuw.

gr. Tom VB
DESLAGERURRE
Leuk al die reactie's lezen 😃 wie volgt :lol:
jehan
Ja leuk zo ..nu zal ik ook maar ff ..ik ben johan houwers .woon in lintelo een gezellig dorpje in de achterhoek ..op een boerderij ..heb zelf 17ha grond waar elk jaar een stuk verhuurd word voor pootaardappelen ..de rest wordt mais en bieten op verbouwd ..ligboxenstal is nu werkplaats hobbyruimte .waar ik vaak te vinden ben in de vrije uurtjes ..jongveestal staat vol met oude tractoren om ooit eens op te knappen..varkensschuur wordt verhuurd ..zelf werk ik fulltime bij een loonbedrijf ..waar we hoofdzakelijk agrarisch loonwerk doen ..swinters zitten we veel in het bomen zagen en stobben frezen ..mn hobbys zijn miniaturen verzamelen en muziek maken en mn werk .. ohja ben getrouwd en heb 4 kinderen ..
wouterk
Rikk
Ik ben Rik Kamink, Ben 16 jaar, Woon in lintelo, Zit momenteel op het AOC-oost en doe loonwerk,we hebben thuis een paar koeien met kalveren voor de hobby,Daarnaast verhuren we ook nog paardenstallen aan mensen en hebben we een mini-camping van +/- 25 plaatsen,Wij hebben een Fiat 450 waar we het werk mee doen rondom onze boederij,
SJB533
Zal mij ook even kort introduceren

Ben Sjoerd, woon in Ruinen, Drenthe. Ben daar ruim 16 jaar terug geïmporteerd als jochie van net 7. Heb Achterhoeks bloed, kom van oorsprong uit Beltrum, bij Groenlo. Thuis hebben we een gemengd bedrijfje met vleeskuikens, vleeskalveren en een klein beetje akkerbouw. Zelf werk ik als uitzendkracht in diverse branches.
Claas-JD
Ik ben anoniem 😛
Nu ben ik aan de beurt. Goeiendag ik ben Joris Klein Gunnewiek. Ben 28 jaar oud. Woonachtig in Beltrum (het mooiste dorp van de Achterhoek 😄 )
Ik woon in het dorp zelf samen met mijn vriendin en een kleine spruit van 3 jaar oud.
Kom oorspronklijk wel van de boerderij af maar daar wonen mijn moeder en mijn broertjes nog.

Werk bij een loonbedrijf in Zieuwent waar ik al 12 jaar met de mest bezig ben. En tussendoor met het gras en de mais.
Volgend jaar zal ik samen met een collega ons gaan verdiepen in de akkerbouw en gewasbescherming van het bedrijf.
tractortje
Ik heb me ook nooit voor gesteld eigenlijk ik woon in drongen tegen gent en knesselaere alletwee in het prachtige belgenlandje gelegen.Ik werk bij een preiboer en ik help ook nog zijn gras vast te rijden en te ploegen.Mijn droom is men rijbewijs g halen binnenkort en me eigen melkveebedrijf .IK ben in het bezit van een kubota.
hermanjohndeere
Ik zal me ook maar is voorstellen, alhoewel ik hier al dik 5 jaar lid ben 😃
Ik ben hermen,
zit op de groene welle, opleiding loonwerk.
hobby's werk en foto's maken van trekkers 😃
spaar miniaturen.
mark_geffen
.
Hessel
.....
jkoster
Hallo, ben julian koster, zit hier zon 3 jaar op tf... 😉 hebben thuis geen boerderij, mijn opa heeft wel een boerderij, maar die stopt er ook zo een keer mee, ik ben van plan als ik 18 ben en een auto (rijbewijs) heb, een john deere 3050 (zoiets) te kopen. boerderij zelf intereseert me niet zoveel..
massey driver
Hallo, ik ben arne sanders. kben 16 jaar. heb juist men rijbewijs g. ik woon in diksmuide (belgie). thuis hebben we een boerderij. ong 170 zeugen + afmest. ook 5 tractoren: allemaal mf: 133,165,699,6180,6480. k help veel thuis maar ook bij de buur die ook landbouwer is.
frank91
Ik ook nog maar effe dan.
ik ben frank woon in roodeschool. mijn ouders hebben 2 boerderijen. 1 met 180 melkkoeien en 1 met 100 melkkoeien allebei de bedrijven melken we met robot. we hebben ook een biogas installatie. en een voerrobot.
verder werk ik ook bij loonbedrijf jan vd bergh.
vjenneMFfan
Hallo, Ik ben Gerjan Dekker
in t weekendeen in vakanties woonachtig in het mooie vriezenveen en doordeweeks in Dronten.
Hebben thuis een melkveebedrijf waar we ongeveer 85 koeien melken. We hebben thuis een MF 5445, MF 3070, MF158 en nog een cormick 433
Ja en wie volgen nog meer ??
jesperFENDT
Hallo, Ik ben Jesper Navis.
Woon in Harreveld.
wij hebben thuis een melkveebedrijf met ongeveer 60 melkkoeien en bijhorend jongvee.
verder hebben we een Fendt 305 ls en een Giantv451t (shovel)
Mispelaar
Ff het topic weer op krikken 😃
tractorquintentje
20 *5.5= 110leden van de 15731 leden hebben zich al voorgesteld 😃
deutz dx
@tractorquintentje

ik wil het ook wel even doen hoor haha
ben al aardig lang lid maar hier komt die:

Ik ben Jelle Dijsselhof
woon in Raalte (overijssel)
we hebben een melkveebedrijf met ongeveer 90 melkkoeien en nog wat jongvee.
melkstal:melktechniekoost.nl/Rapidexit/dijsselhof.html/
trekkers: Fendt 307 LS, Deutz dx 3.90
nog een verreiker en al die pruttel erbij

petje af voor deze site trouwens(Y)
deutz dx 470
Allez zal het ook ffe doen
ik ben jock, woon in limburg Bree België
12 jaar we hebbe een varkensbedrijf 250 zeugen en 100 vleesvarkens maar gaan mss uitbreiden met vleesvarkens ook hebbe we ne deutz dx 470 en een ton k kom veel bij een loonbedrijf daar ga ik helpen
zo di was het zowat 😄
Thommie
Hallo,

Ik ben Thomas,13 jaar en kom uit Oldebroek(lig in Gelderland).
We zijn meer hobby boer en hebben paarden.
We hadden vroeger een kubota,daarna een Yanmar,daarna een Fendt 102s en nu een International 745XL.
Ik kom ook vaak bij een vriend van me en ze'n pa is boer en daar rij ik ook vaak op de trekker.

Hoop me zo een beetje voorgestelt te hebben.
Hanneke_Unimog
Nou vooruit.. Ik ben Hanneke, 14 jaar kom uit Friesland ( Fryslân Boppe!)Woon in een rijtjeshuis, we hebben thuis een McCormick D-326, een unimog 404, en op het moment 2 woonwagens die mijn vader zelf gebouwd heeft.1 staat te koop kijk maar eens op unimog.nl bij te koop- overige voertuigen. Ik wil als ik 16 ben mijn trekkerrijbewijs halen en uiteindelijk mijn eigen unimog kopen.Want ik ben echt een unimog gek. Heb thuis ong. 60 miniatuur mogjes staan en hoop er nog vele miniatuurtjes er bij te krijgen! En ik ga na de zomer naar 4 havo en wil daarna waarschijnlijk de opleiding dier-en veehouderij gaan doen.
JD 6430 The Best
Ik ben Theunis Jensma en woon op de vijfhuister dijk in het mooie Fryslan wij hebben thuis twee JD 6430 premium trekkerdu daarom ook deze naam op TF
verder hebben we ong 80 HA land en we huren er nog 30 ha bij en we hebben nog wat werktuigen en ik heb heel veel miniaturen (stuk of 200)en een diorama
pruttelpower
Ik ben huibert, kom uit vlist. sleutel in de vakantie aan trekkers. verder rijdt ik er in mijn vrije tijd mee. thuis hebben we een inter 433 en een 433 smalspoor. kom ook effe op TF kijken
dave 7810
IK volg 😃

Ik ben Dave Groeneweg, wonend in Slootdorp bovenin Noord Holland. Wij hebben een akkerbouw bedrijf thuis met de meest voorkomende akkerbouwproducten. Mijn trots is (mijn :)) onze case 1690 😃 De trekkers waar ik op rijd zijn:

JD: 6810, 6600, 6310 en 2850
Case 1690
DB 990.

Dat was het wel, oja mijn toekomst visie is het bedrijf van mijn ouders overnemen en er een grote stal bij te zetten. Om er weer een gemengd bedrijf van te maken wat wij 12 jr terug ook hadden. 😉
Johndeeretje
Ik ben Ramon, 13 jaar en woon in Spijk (Groningen).
Ik zit op HAVO 2 nu en moet een pokkeeind fietsen naar school(7:15 van huis 😎 ) Nu is het wachte tot ik 16 ben dan kan ik met de trekker naar school XD

Hobby: Voetbal,Fietsen,PS3,Fotografie

Wij hebbben zelf geen trekkers ook niemand uit de familie dus eigenlijks ben ik zielig 😃 😃
Johndeeretje
@deeremeneer

Ga ik ook doen, ik wil graag een John Deere 4755 of een 4440 of een 3040 of een Inter 945xl
jarifendt2
Ik ben Jari thuis hebben wij een tuinbouw bedrijf we telen sla en andere dingen ik kom uit ijsselmuiden uit de koekoeks polder! 😃 wij hebben thuis een Fendt 103s en een kioti ! 😃 en een woeste honda zitmaar en een johnie duwmaaier kallum 😃
deeremeneer
@Johndeeretje Ik zou met een tegelijk beginnen en dan met een kleintje. Mijn eerste trekker was ook geen dikke John Deere hoor.
1046
Quote @Johndeeretje:
Inter 94xl

wa is da?????????
salemink
Achja , dan doe ik het ook maar eens,
ik ben luuk salemink alias salemink op t-f
we wonen zelf in het dorp (varsseveld)sinds een paar jaar
voorheen in gaanderen bij opa en oma die een tuinbow bedrijf (nogsteeds volop)hebben samen met mijn oom daar word gewerkt met een mc cormick d-439 en imants spitmachine enz. holder ap 21 s knik voor de vrees, spuit . still heftruck,een zelfbouw werktuigendrager die door de rijen kan van het fruit, met een frees spuit heflepels grondschaaf enz ,en een schaarhoogwerker waar ik het merk niet van weet mijn andere opa en oma (wonen naast mekaar haha ) zijn in het bezit van een overgangsmodel van de fl naar de d25 , helaas zonder heffing , met bijbehorende ploeg maaibalk en nog meer spul en een ford 2000 met ploeg joskin bloter enzovoort voorheen een gemengt bedrijf maar daar word al wel zo'n30 jaar niet meer geboerd , zelf werk ik in m'n vrije tijd bij een veehouder met +/- 50 st. melk en 30 stuk jongvee ,dat is mijn echte passie met ook natuurlijk het bijbehorende trekkerwerk daar word genruikgemaakt van een deutz-fahr dx 3.70 en dx 4.50 ,6 elements schudder enkele hark (2 stuks ) pendelstrooier krab bak,strautmann 4 tons mest strooier enkelwals en een getrokken kraan (daarmee werk ik 't liefste ) ik ga over een week beginnen met oplijding productiedier aan het aoc doetinchem , ik hoop in de toekomst oud en tevree te worden met het liefste een klein gemengt bedrijf waarmee ik me kan redden ..
Tijmentje
Ik bun Tijmen Wisselink!! Uut Gaanderen
Wij hebben zelf 5 trekkers!
Een Ford Benzine Patrolium en een Massy Ferguson 135 en een Fahr D88 en een Ferguson Tef en een allis-chalmers!
En Verder nog zitmaaier enzo
eddyscania
Ff voorstellen, naam, wat je doet en wat je trots is.
waarop je rijd en vergeet niet je toekomstplannen.



wie volgt............
eddyscania
@Tijmentje

toekomstplannen????
Johndeeregirl
@eddyscania
Bedrijf overnemen!
Trekkerrfan2130
Hoi

Ik ben Edwin, ben altijd op de boederij van mijn oom & altijd druk bezig met Trekkers.

Greetz
JantjeJD
Jantje Bekkers, 11 jaar en zoon van een boer. Ik kom uit Sint Oedenrode en mijn sport is Taekwondo. Dat is een Koreaanse vechtsport. Verder wens ik je veel plezier op tractorfan.
eddyscania
@JantjeJD

dadelijk ben je familie van mij...............

wat wil je later worden?
JantjeJD
Boer natuurlijk 😃
Tijmentje
@eddyscania
of ik verder goa met dat spul
eddyscania
@Tijmentje

verder goa mi dah spul of wat je later wil worden?
daan knol
Moggel,

Ben daan knol,
Woon op t' mooiste eyland van nederland!
Ben 12, wordt volgende week (vrijdag de 13e) 13 jaar
Rijden thuis met een: Fendt 308LSA, Valmet 665, Landini 7550 & 2x Landini 6500,
We melken 190 melkkoeien,
Dit wast wel
Apetjow
J Otte
Hallo allemaal,
Ik ben Jasper Otte ben 16 jaar en woon in Hooge Zwaluwe.
Mijn vader heeft thuis een akkerbouwbedrijf van ca 70 HA. We hebben 5 John Deere trekkers.
Ik heb zelf een paar weken geleden een Mc Cormick D-439 gekocht. Moet opgeknapt worden en motor moet gemaakt worden.
Later ga ik misschien het bedrijf van mijn vader overnemen.
duitshuisje
Dan deze jongen ook maar,ik ben Govert, 62 jaar en in het bezit van een duits boerderijtje dat als weekend- en vakantiehuis gebruikt wordt. Paar dagen geleden via Ebay een Super Dexta gekocht die toch wat minder blijkt te zijn dan ik gedacht/gehoopt had. Start slecht, beetje onderdruk.... Ga me erin verdiepen en zal vast ook wel vragen voor op de site hebben. tot dan, ik had trouwens al een mccormick D219 staan waar ook het eea an moet gebeuren, groet, Govert
mitchel88
Hoi ik ben mitchel
24 jaar
Heb samen met mijn vriendin een manege
We zijn op zoek naar een tractor die het bak werk kan doen

Toekomst plannen samen full time in de manege werken dat gaat nu nog niet
Koobsie
Hallo,

ik ben Allard, 33 jaren jong en woon in Meppel. Ik heb een mc cormick international waar ik mee aan het sleutelen ben. Mijn toekomstplan.. komend zomer km maken op de openbare weg met mijn Cormick!
Wimsumar
Beste @Koobsie: Welkom op T.F..
P.S.: Wat voor een type? (van de trekker natuurlijk 😉 )
Koobsie
@Wimsumar]

daar heb ik net een topic voor geopend..

tractorfan.nl/topic/62040/…
Schapen boer
Ik ben mark hebben boerderij in groningen met mf 4355 en ik heb 10 schapen
teunis
Ben al een aantal jaren actief op tf maar k zal me ook ff voorstellen voor degene die me nog niet kennen.

K ben teun vos
24 lentes jong uit numansdorp
k heb een eenmanszaak (loonbedrijf teun vos)

Ik heb 2trekkers (een case ih 956xl en een inter 845xl)
En ik heb een kubota minigraver waar k heel de week mee van huis ben.
en verder nog wat machines

Mijn trotsen zijn mijn 956xl en mijn kleine meissie ( dochtertje 😉 )

Mijn toekomst plannen zijn lekker op deze manier doorgaan en misschien nog wat uitbreiden
DannChurcher
Mijn naam is Daan en ik kom uit Harmelen, Utrecht.
Ben 23 jaar en werkzaam als ZZP-er in het grondverzet en de agrarische sector.
Thuis hebben we een veehouderij met 135 melkkoeien en 80 stuks jongvee, een Fendt 309c, Mf 5445 dyna4, McCormick 624 een Giant V452T wiellader en een Renault voor de voerwagen.

Ben begonnen met werken bij een loonbedrijf, na 3 jaar ben ik naar Australie gegaan en heb ik daar 8 maanden op een graanbedrijf met 10.000ha gewerkt en daarna ben ik voor 4 maanden naar New Zealand gegaan en heb daar bij een loonwerker gewerkt tijdens de grasoogst. Hierna een jaar bij Theo Pouw Groep in Utrecht en sinds begin vorig jaar voor mezelf aan de slag. Zit nu nog steeds een groot deel van het jaar bij Pouw op de shovel en doe voor een loonbedrijf hier veel agrarisch werk.
Bij Pouw zit ik meest van de tijd op een Cat 980K of een Volvo L350F, schepen laden of bij de zandwasser.
Bij het loonbedrijf reed ik dit jaar veel op een CVX1155 en een Puma140.
In Australie heb ik voornamelijk met een JD 9530 en 8530 gereden maar ook met een Challenger MT 865C, Fendt 936 en JD 8400 En tot slot New Zealand: hier deed ik het kuilverdelen met een JCB 434 S Agri en de enkele keer dat ik met een trekker op pad was was dat een JD 7920.

Plannen voor dit jaar zijn samenwonen, periode naar het buitenland en in September weer naar school. Wil meer gaan doen in de Agrarische sector op het gebied van advies en voorlichting.
PatrickNH
Hallo, ik ben patrick van beurden

Ik kom uit Buurmalsen tusse. Geldermalsen, culemborg en tiel in, dus de in de betuwe

Thuis hebben wij een loon/grondverzet bedrijf
Wehebben 3 nh's uit de tm serie, een steyr 4115 profi en 2 same's en nog hakselaars kranen etc.
Nu zit ik in 3 tl, als ik de tl heb gedaan wil ik naar het soma college om kraanmachinist te worden
Later wil ik verder met het loon/grindverzetbedrijf
unipower
Hallo,

Ik ben Rein, ben 15 jaar en woon in Oirschot.
Mijn hobby's zijn natuurlijk tractoren en eraan sleutelen / ermee werken. Verder hebben we thuis een Fendt 308, hebben we inmiddels ongeveer 5/6 maanden en we zijn van plan om hem nog lang te houden. We hebben thuis geen vee ofzo, alles is puur hobby. Mijn opa heeft ook nog een inter 453 die we ook regelmatig gebruiken.

Gr Rein 😉
JohnDeere5720
Bij mij valt er eigenlijk weinig voor te stellen, 😛

Ik ben Gerben kom uit het noorden van et land. 😄
Ben 15hele jaartjes oud. 😃
Helaas mag ik nog niet trekker rijden 😉
Mijn trots is: Onze super grote Weidemann 1260cx35, Natuurlijk onze mooie trekker JD5720(zie profiel foto, als het goed is net gewijzigd kweet niet of die al zichtbaar is...) en ons toekomstige misschien opknap projectje een JD920.
Toekomst plannen, school overleven en dan maar eens weer zien en hopen dat ik boer kan worden 😉
jorn wijthmen
Ik zit ook al wat langer op tractorfan maar ik zal me ook wel even voorstellen.

ik ben jorn ben bijna 22 jaar en kom uit wijthmen(dichtbij zwolle)thuis hebben we een melkveebedrijf met 55 koeien, geen jongvee en 17,63 bunder grasland.

zelf ben ik zzp'er en werk voornamelijk in de agrarische sector en in het grondverzet en op het moment als update monteur bij lely. verder doe ik er nog wat loonwerk bij met eigen materiaal. ik heb een new holland 6640 sle, een net nieuwe lely hark van 9 meter, vicon frontmaaier, veenhuis 10m3 transporttank, en nog een bult gereedschap. en ik gebruik nog machines van me vader voor het loonwerk. dat zijn de opraapwagen, fella 9 meter schudder, vicon achtermaaier.

het plan is ongeveer om hiermee door te gaan en het bedrijf overnemen of verplaatsen en dikke 100 koeien te melken met mijn broertje maar je weet toch niet hoe het loopt.
DikMKV
Hallo Forum leden.

Mijn naam is Dik en ik kom uit het boeren dorpje lekkerkerk.
ik heb niet veel te met het boeren leven maar ik heb verkering met een boerendochter tja dan heb je er weleens mee te maken.
als beroep ben ik lasser en ben laatste tijd bezig met het maken en lassen van uitlaten van natuurlijk RVS. Dus toen kwam bij mij de vraag op hoe bereik ik de mensen die veel op trekkers rijden of er veel mee te maken hebben. op deze manier dus.

ik kan eventueel wat foto's plaatsen van de uitlaten die ik gemaakt heb voor de auto en 1 voor de trekker(mf3080)

Dik
tractortje
Ik ben Lori. 19 jaar oud Ik woon in het Oost-vlaamse Knesselare in Belgie.
Ik ben trotse bezitter van een Kubota tuinbouwtractor met frees, ploeg, aanhangwagen, weidebloter, eg...
Toekomst: miniloonwerken met men kubota samen met tuinonderhoud/tuinaanleg. Als ik niet op men kubota zit kun je me vinden in een John deere 3650 waar ik vaak ritten mee doe 😃 en zeg eens gedag als je me tegen komt op tractorfan 😃
marinus
Mijn naam is Marinus. Heb een vrouw en 4 kids, waarvan er al drie zijn uitgewaaierd over Nederland.

Voormijn werk restaureer ik klassieker HONDA motorfietsen, en lever hier onderdelen voor.

Onlangs kochten we een boerderij, waarbij we voor een net bedrag een Massey Ferguson FE-35 overnamen. Hij ziet er maar zo-zo uit, ik zal wel eens zien wat er mee gaat gebeuren.

Hij is voorzien van Duitse spatborden (aldus zeggen), en ik wil er graag het originele type op. Verder zoek ik nog een nieuwe uitlaat, en moet de verlichting helemaal worden nagegeken.

Iemand in de buurt van Wilp hier op het forum?
oldtimergek
Mijn naam is Harrie en kom uit het wonderschone veenkoloniale gebied zuid oost drenthe. Vroeger jaren als trekkermonteur gewerkt bij de Ford. Daarna nog een 4 jaren bij het loonbedrijf. Nu alleen nog met trekkers te maken door hobby. Heb zelf 3 oldtimers, ford super dexta, ferguson FE35 van 1957 en een donor ford super dexta.
Grootste hobby is het foto's maken van trekkers. Heb er een 10.000 denk ik. Op machinefreakz.nl heb ik onder de naam oldtimergek een 5500 foto's staan in diverse albums. Over een paar maand ga ik naar Engeland ook puur voor foto's maken.
erik9831
De naam is Erik, zoals mijn naam reeds deed vermoeden ...

Wat ik doe: werk is tuinonderhoud/aanleg enzovoort op zelfstandige basis.

Men trots: men 2 kinderen, mijn JD 1120 en 955 en het werk dat ik probeer af te leveren naar klanten toe.

Toekomstplannen: Als de dame naast ons eens zou willen heengaan, haar stuk grond kopen en daar een loods op bouwen om al men materiaal deftig te kunnen plaatsen. Genieten van het leven, beetje loonwerk misschien ... De toekomst staat nooit vast, we zullen maar hopen dat hij het beste mag brengen.
afbrekerke
Ik ben Olivier uit Heist op den berg (B)
Ik ben van beroep afbreker ik sloop dus huizen en industrie panden
Op het werk allemaal John deere boven de 200pk . Werk in de weekend nog bij een boer met en 100tal koeien melkvee en jongvee werk er nu toch al een Goeie 16 jaar nu

Ben verder trotse bezitter van één van de weinige MAN 2k3 van 1959 die staat netjes in de garage met een laken over en de auto buiten haha
ZetorTwente
Dag eem

Ik ben ZetorTwente noem mij maar Twan. Ik woon in het mooie hof van Twente. Mijn hobby's zijn FS2013, kalvervoeren, drummen, sleutelen en ook mag ik graag mountainbiken.

Wij hebben thuis plaats voor 1300 rosekalveren. Het liefst rijd ik natuurlijk Zetor pure eenvoud voor een goed prijsje. Wij hebben thuis een Zetor Forterra 9641 bj: 2010. Ook gebruiken en we soms de trekker van mijn buurman (tevens mijn pa zijn oom) dat is een ursus c315 eentje met gloeikop.

Ik ben 13 jaar jong. En ik zit nu op havo/vwo 2. Volgend jaar havo daarna havo afmaken dan hoge landbouw school en dan weet ik nog niet waar ik op aan wil.
eicher4048driver
Kzal es meedoen...

Heuuyy
Ik ben Siebe Pouls. 14 jaar jong en gek van alles dat met landbouw(mechanisatie) heeft te maken. Ik volg de richting elektromechanica en wil later zeker iets in de landbouwmechanisatie doen. Zoals landbouw machines ontwerpen! (een boerderij overnemen zie ik ook nog zitten.)
Ik ben altijd graag bezig met mijn dwerggeiten waar ik mee kweek. Ook houden we enkel vleeskoeien.
Zelf ga ik de gazonnen maaien met men splinternieuwe stiga villa 320 hst(super goei machien) thuis hebben we een eicher 4048 maar we gaan een fendt 300 kopen.
Ik heb de landbouw kriebels van mijn vader.
Mijn opa was boer, nu mijn nonkel.
Daar rijdt ik vaak met de tractoren.
fendt 108, 310, 311, 311, 716
Mijn nonkel heeft zijn eigen hakselaar (claas jaguar 690)
Dus het hakselen is altijd een fijne periode.
IK BEN FENDTFAN!!!!!!

De groeten uit Balen (BE)
koeienlokfluit
Heuuuuuuhhhhhyy

ik ben pin van de panne en woon in kamerik(dicht bij woerden ben 13 jaar oud en gek van alles dat met landbouw(mechanisatie)te maken heeft mijn favoriete tractor merk is international en ik heb zelf een minitrekker (wheelhorse) en ik heb met mijn vader een international 745 XL

dat was het wel....

gr pim.
DennisW
Dennis 26 jaar oud werkend in een akkerbouw en loonbedrijf met 140 ha. En lijkt me leuk om in het vertegenwoordigers werk te gaan.
eddyscania
Ff voorstellen, naam, wat je doet en wat je trots is.
waarop je rijd en vergeet niet je toekomstplannen.



wie volgt............

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
152
DEELNEMERS
125
WEERGAVES
24