Hallo tractorfan's,
Pas heb ik een 624 gekocht die half uit elkaar lag voor opknap werkzaamheden, maar die beste man kwam er niet aan toe. Nu heb ik hem, wou hem uitproberen, maar de pomp geeft helaas geen brandstof bij de verstuiverleidingen. Filters zijn ontlucht, pomp is ontlucht, dus daar is niets mis mee. Het is nog het oude type pomp met schuine brandstofleidingen.
Nu aan jullie de vraag, heeft iemand voor mij nog een brandstofpomp van een 624 of 644 (bij 644 eventueel met de verstuiverleidingen er bij).
Reviseren is ook een mogelijkheid, maar daar beginnen ze waarschijnlijk al moeilijk te kijken met zo'n pomp met die schuine leidingen.
Ik hoor het wel.
- Corne S
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 624 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Corne S - 50 minuten geleden
Zo de pomp deed het uiteindelijk. Helaas reageerde hij toen niet op de gasklep. Nog een keer uit elkaar gehaald en op de juiste manier weer terug gezet. Helaas ging de plunjer er niet in, toen maar naar iemand gegaan die er echt verstand van had. Nu doet alles het weer.
Maar nu de vraag, wat is de precieze afstelling van het op tijd zetten (aantal graden op de poulie)?
Bedankt
Je kunt dit proberen te googelen of gewoon bij die dealer effe vragen.
motor moet je op eerste cilinder in de compressieslag X graden voor TDC zetten.
Pompplunjer moet dan X mm opgekomen zijn,hiervoor ben je een afsteldoorn of een meetklokje nodig.
Controle is motor rond tornen in draairichting en stoppen op inspuitbegin op pulley.
Op dat moment moet je plunjer de voorgeschreven weg afgelegd hebben.
Als je mijn verhaal niet snapt kun je er beter iemand bij halen die het vaker heeft gedaan.