Boeren.nuTruckFan.nlTractorFan.nl
Menu

case cs 150 ervaring

heb een cs 150 zien staan met 10000 uur en ziet er perfect uit op foto, heb wel eens gehoord dat hier lastig onderdelen bij zijn te krijgen lijkt me sterk maar toch en wat mag zo'n trekker kosten is het model met pijp op de kap heeft geen fronthef of pto ofzo

-
1 jaar geleden




Reacties |  laatste »

Pagina 1 van 2

is gewoon een styer, moet je op tractorpool kijken wat er voor een prijzen bij staan ;)
 
@jeroen946ja weet wel ongeveer maar vraagprijzen vind ik nog niet direct waardes te noemen
 
@jeroen946 Hij vraagt toch niet of het hetzelfde als een steyr is?
 
HET zijn beren van trekkers en trekken goed door . Zijn De koppelings platen vervangen ?
 
Ga ik niet vanuit maar dat is nog wel even te fixen
 
Mijn ervaring is dat als je ze na 10000 uur nog dagelijks wilt gebruiken, het geen betrouwbare trekkers meer zijn.
De afwerking in de cabine is niet je van het, knopjes, poken etc die los gaan zitten.

Wel zijn het erg fijne trekkers om mee te werken, met taaie motors, alleen weet ik niet hoe die zich houden na 10000 uur.
Heb er zelf altijd met plezier mee gewerkt, alleen gingen ze er na 7000 uur al uit.
 
Dat is best vroeg maar dan hebben ze nig wel goede inruilwaarde gehad denk ik ?@IH214d
 
@1056xlacase Loonbedrijf dirk geerts rijd er al zo lang ik weet mee, maar zoals eerder gezegt poken en knopjes raken snel uitgelebberd naar veel gebruik
 
Alles is te vervangen ;) en word de trekker dagelijks gebruikt ? Als u hem koopt ?
 
mwa je kunt er geluk mee hebben dat het een goede is (die doen het dan ook echt heel goed) maar je hebt meer kans op een mindere ben ik bang :( (=veel kans op problemen)
 
Nee dat niet is meer wat om ff te poetsen kleine dingen vervangen beurtje doen en weer een ander baasje vinden voor zo'n trekker
 
Ja klopt wel maar als je nooit wat waagt win je ook niet wat ;)
 
@1056xlacase Koppeling kan idd keertje aan de beurt komen. Verder is alles gewoon te repareren, onderdelen is volgens mij niet zo'n probleem. Transmissie/achterbrug is ZF.
 
Steyr 9100 en cs 100 serie's zijn zeer goed. Wel zou ik uitkijken naar een geveerde vooras. zonder zijn ze erg stug. Bak en achterbrug zijn van zf. motor is van sisu, onderdelen zijn geen enkel probleem. Alles is nieuw te bestellen bij CNH. Draaien met gemak 20000 uur, zonder revisie. alleen lammellen pakket van pto is een zwak punt.
 
Zijn beren van trekkers, hoe de cabine er vanbinnen uitziet valt grotendeels te verwijten aan de gebruiker. als die altijd op de knopjes op pook heeft lopen rammen en doen dan kan het wezen dat deze gaar is, bak is zelfde als wat fendt achter de 500 serie heeft zitten. motor hoor je nooit wat over, geven in iedergeval lang niet snel op. wij hebben wel wat dingetjes met bak gehad maar dat kwam omdat het een van de allereersten in nederland was (1996). dit is ook binnen een jaar allemaal gemodificeerd. hier bij grondverzetbedrijf waar jan en alleman er mee rijdt gaan ze gewoon naar de 15.000 uur toe zonder vreemde problemen wat aan de trekker te verwijten valt. wel eentje die probleem had met 2 powershifttrappen die tegelijk aanpakten bij 7000 uur.
 
zo enen met meer dan 10000uur zou ik niet aan beginnen.tis altijd iets met die koten.
 
ik zou een cvx kopen is beter
 
Steekassen braken nogal eens af bij transport met zware dumpers. ZF onderdelen zijn ook duur. Ik had zelf liever een Maxxum gehad.
 
JA Renze, daar zeg je zowat, van die steekassen. Maar dan ging de hele trompet mee :)

Persoonlijk had ik liever de cs 150, dan de Maxxum. Die is m.i. veel storingsgevoeliger. Stonden ook veel vaker in de werklplaats. Qua taaiheid van de motor doen ze niet voor elkaar onder, Qua bedieningsgemak en souplesse en overzicht wint de cs.
 
Volgens mij zijn het gewoon super traktors en knoppen ja dat licht volgens mij zoals martijn al zei veel aan de bestuurder mijn ervaring is goed met deze traktors en volgens mij heeft steyr in het verleden wel bewezen dat ze kwaliteit maken
 

Reageer ook »