Hallo,
het volgende is aan de hand.
Sinds eergisteren heb begon mijn olie lampje te branden dus ik gelijk olie gepeild. De olie zat tot boven aan de pijlstok erin.De olie was heel erg dun en leep wel puur diesel.
Nu heb ik vandaag nieuw opvoerpompje gemonteerd en olie vervangen+ filter maar het probleem is niet verholpen.... de olie zit na 15 min rijden weer tot boven aan vol. hoe kan dit? tis geen koelvloeistof.. en hydroliek olie is niet zo dun denk ik... help.
gr Sjoerd
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en het koelvoeistof pijl is nog het zelfde
lekkage van pomp naar distributie.
lekkage van pomp naar distributie.
Ja, zoiets moet het bijna wel zijn!
Niet aannemelijk. Een vlamstart zit volgens mij niet op een I.H.-745.
Daarnaast schrijft de topicvraagsteller, SjLabbie, dat: "na 15 min rijden weer tot boven aan vol". Zou een eventuele wel aanwezige vlamstart lekken, zou de motor op hol slaan. Maar de diesel komt in het oliecarter. Dus toch een lekke brandstofpomp
Ja, dat lijkt mij ook de oorzaak.