Illustratie van:

Guldner G25S - krukaskeerring

Een tdje geleden heb ik mijn Guldner voorzien van een nieuwe krukaskeerring. Hier zit een vetkoord in.
Inmiddels heb ik hem al voor de 3e keer weer los gehad mar ik kan hem maar niet dicht krijgen.Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?

Hoop op het juiste antwoord.

M.v.g

Chris

Deel dit topic

Reacties

johniePOWER
Hallo wij hebben ook paar guldners thuis ik heb laatst gehoord dat je bij iemand een ruilstuk kunt krijgen en die vrezen hem dan uit voor een normale kering
ha189
In olieen, en ls je goed kijkt zie je een v naad deze om en om zetten.
brauheist
Zijn de lagers niet na de klote?
Ferdinanddijkstra
Als de krukas is ingesleten moet je er een speedy sleeve omheen doen . Je mechanisatie bedrijf kan je daar wel aan helpen en anders een stugger vetkoord of een maatje dikker . Kan je ook zo bestellen bij een Lmb
basia
Goed wat brauheist zegt ; hoofdlagers hebben geen speling ?

Alhoewel het oliedruk-lampje dan wel zou branden ,vooral bij warme motor .
HanomagR228
Ik heb hem vanavond weer gesplitst.
De lagers hebben geen speling dus daar kan het niet van komen. Ik heb vanmorgen een nieuw vetkoord besteld.
Wie weet hoe ik deze het beste erin kan plaatsen zonder deze te beschadigen?
Interford
@HanomagR228 waardoor beschadig je hem dan?
HanomagR228
Het vetkoord gaat er zo allemachtig strak in.
Daarom zou ik graag willen weten hoe andere mensen dit doen.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Guldner G25S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
8
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
12