Illustratie van:

Fendt 103 LS - rapper laten lopen

Hallo ik heb hier een fendt 103 ls staan en ik zou die graag wat rapper laten lopen heeft er iemand een idee of dit mogelijk is en hoe dit mogelijk is

Deel dit topic

Reacties

rickrenault
Hoeveel toeren maakt die nu?
dx11
Grotere banden
yamaha dt
2400
yamaha dt
De banden zijn al op het grootste
rickrenault
Je kan hem wel iets meer toeren geven tot de 2700
geertyb0y
Spatborden ophogen, kunnen er hogere banden onder
bartjuh
Laat hem gewoon standaard en alsd je een snellere wil kan je is op www.tractorpool.nl kijken
Arrie94
@yamaha dt Dat betekent dat hij al 40 loopt (als je de snelgang gevonden hebt), dat is al snel zat denk ik!

@bartjuh +1!
Fast Eddy
Met grote banden loopt hij al rond de 40km.
Ik ben het met Arrie94 eens dat dat hard zat gaat.De remmen zijn ook niet berekent op een hoogere snelheid.

@bartjuh +1
jehan
Ik zou zeggen zet de pook een keer in de s ..maar in jou geval zou ik de r is proberen omdat jij hem rapper wilt hebben
old man jose
Kruipolie er uit en rap olie erin .
selten
@old man jose
Kunt u niet 1 keer uw iets té grote mond dicht houden en een goed antwoord geven? Praktisch iedereen ergert zich aan dat gezeur van U! Als u niks nuttigs te melden heeft, reageer dan niet.
Arrie94
@selten Ook jij +1!
JohnDeere5720
Quote @old man jose:
Kruipolie er uit en rap olie erin .

+1 😃
old man jose
@selten
Nee jij bent grappig, je verondersteld dat van de 28.000 TF leden iedereen het met jou eens is.
Ik vind dat je nu pas echt doorslaat als een super TFer.
selten
selten
@old man jose
Dat denk ik niet, maar ik ga in ieder geval met fatsoen met mensen om. En dat met 'maar' 18 jaren oud. U zou met al die levenservaring toch fatsoen moeten snappen....
old man jose
@selten
Als je het niet eens bent met mijn reacties dan lees je deze toch niet , dan hoef je je ook niet zo op te winden en slaap je een stuk beter denk ik.
Ik zie wel meer l!@#$%^&*()_ge reactie;s het scherm passeren hier je zal het wel druk hebben met hierop te reageren denk ik.
patrickkrist
@selten helemaal gelijk hij heeft alleen maar domme reactie's
maisboerke
Beste TF'ers
Hou hier nu toch eens mee op, dat gekat op elkaar,
Hou het gezellig, er is al genoeg ellende op de wereld.

Groetjes,
A3
stijntje1
@patrickkrist 100 procent met jullie eens
stijntje1
@yamaha dt je kan een groter kanwiel op de 5de zetten dan gaat ie vanzelf vlugger
yamaha dt
Dat kan ik inderdaad doen

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Fendt 103 LS ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
23
DEELNEMERS
14
WEERGAVES
1