Hallo tractorfans.
ik heb van mijn schoonvader een mc cormick gekregen. Echter weet ik niet exact welk type het is.. heb nog geen typeplaatje kunnen vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Mijn plan is om de tractor te restaureren maar dan is het wel handig om te weten wat voor type het is..
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de machines van Mc-Cormick ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ihcparts.nl/documentatie-informatie/
B.T.W.: Is het een 3 of 4 cylinder motor?
Het is een 3 cilinder..
Dank je voor de tip. Zal vanmiddag ff kijken.
Tis een Farmall D-320 of Farmall D-324 (wrs 320). Maar het chassisnummer is dus nodig.
daar moet ik je wel gelijk in geven. Maar de reden waarom is niet zo leuk. Hij gaf hem weg op zijn sterfbed.....
Gecondoleerd...
Nu weet je wel waarvoor je hem gaat restaureren...
Als hij straks klaar is zul je er dubbel van gaan genieten...
Sterkte en succes...
Gecondoleerd
dat is minder om het om die reden te krijgen. maar ik denk dat het opknappen ook wel goed zal meehelpen als verwerkingsproces
Ben benieuwd of dit het goede nummer is. Verder nog nergens een typeplaatje kunnen ontdekken. Vind ik wel jammer.. weet nu zelfs geen bouwjaar... Hoop dat iemand mij kan helpen..
supercool dit. Is hier een site voor of heb je hier zelf een lijst voor? Zijn er nog meer gegevens bekend?
Hier staat veel info op van alle Duitse Farmall-
Mc Cormick - International
Heeft je schoonvader 'm lang in bezit gehad?
Succes met opknappen.
Hij had hem ook weer van zijn schoonvader gekregen. Die had hem nieuw gekocht geloof ik. Zijn eerste trekker.
Wordt een familie erfstuk zo.
maar dan wel zuinig zijn in de zin van goed onderhouden. niet in de zin van piekfijn opknappen en dan onder een zeil in de schuur zetten en nooit weer na opkijken. het is een blijft een trekker en die moet gewoon gebruikt worden
Ik ga hem niet superstrak maken. Her en der wel wat bijverven om slechte plekken en ingelaste stukken in plaatwerk weg te werken. Zit er zelfs aan te denken om de roestlaag en af te borstelen en daarna de boel in de lijnolie te zetten. Zo blijft de oude look bewaard.
ik heb ook contact met iemand die emblemen verkoopt voor op de zijkant van motorkap. Voor €40,00. Is dat een redelijke prijs??