ATH 2014!

Van 10 t/m 13 september vindt de ATH weer plaats op ?en rond? het Walibi Evenemententerrein te Biddinghuizen(Flv.).

Met nog maar een week of 2 1/2 te gaan voor de levering van de eerste tractoren en machines op het beursterrein en 3 1/2 weken voor de beurs dacht ik, laat ik maar alvast het topic openen.

Dit jaar is er bijna net zoveel hectares aan demonstratievelden als expositievelden dus het belooft heel wat te worden!

De agenda punten zijn al begin dit jaar aangemaakt en zal ik hier ook even bijvoegen.

Agenda:

10 sept.:
tractorfan.nl/agenda/2154/…
11 sept.:
tractorfan.nl/agenda/2155/…
12 sept.:
tractorfan.nl/agenda/2156/…
13 sept.:
tractorfan.nl/agenda/2157/…

Trefwoorden
* #event2154 (trefwoord 1e agenda-punt)
tractorfan.nl/picture/tag/…
* ATH 2014 (TractorFan:)
tractorfan.nl/picture/tag/…
* ATH 2014 (TruckFan:)
truckfan.nl/tag/ath-2014/

Beurs info>>

Deel dit topic

Reacties

valmet6400power
Jaaa... Und?
breedam
Wopwop, vrijkaartjes en vervoer met mn studie
JD6930
@breedam

wopwop relatiekaarten.nl altijd handig als je goede contacten met een importeur hebt die toevallig hun merken op de beurs tonen. 😃

Al is de kans best groot dat ik dit jaar niet verder als de opbouw kom... 😞
dx11
Kan gewoon een agendapuntje maken
hermanmuntstra
Laat ze eerst de teringbende daar maar eens opruimen dan
JD6930
@dx11

Beschrijving lezen. 😉

En als ik nu niet dit topic maak maakt een ander het binnen nu en enkele weken, dus kan er net zo goed al een topic zijn waar bijv. nieuwtjes in geplaatst kunnen worden als dat er daalk weer 100 topic's zijn over die ene beurs omdat de topic makers discussiëren wie als eerste zijn/haar topic gemaakt had...
radium45
Quote @JD6930:
goede contacten met een importeur hebt die toevallig hun merken op de beurs tonen

Wie mag dat zijn dan?? Nu heb ik wel een vaag vermoeden..
JJ
@radium45 Vragen naar de bekende weg? Wie zou dat nu zijn, blijft toch spannend.
jordi 1455
@radium45 Ik ook.
JD6930
@radium45

Tja, wie zou dat toch niet weten?

Iniedergeval, het bedrijf van de pa/ma van @coen-de-kok
CHALLENGERfan
@hermanmuntstra Dr zal wel weer het een andere liggen/gelegen hebben ja
daan knol
Ik keek op de voorpagina en wist direct dat dit een topic van {@JD6930} was
brauheist
JD6930
Quote @CHALLENGERfan:
@hermanmuntstra Dr zal wel weer het een andere liggen/gelegen hebben ja

Wat voor festival ofwat is daar dan al geweest dan?

Lowlands is toch pas over een week ofzo? Of is dat nou al?

Ik kan me herinneren dat tijdens de opbouw van de ATH 2012 er nog met man en macht gewerkt werd om de laatste dingen van Lowlands af te breken/op te ruimen.
CHALLENGERfan
@JD6930 Lowlands was afgelopen weekend 😉 En dat geeft een gigantische bende
erik9831
@CHALLENGERfan Materiaal genoeg om het mee helpen af te breken dan ... 😄

Paar bezemrollen aan een trekker en alles is mooi opgekuist. Met de komst van al die trekkers zou het toch juist sneller moeten gaan 😃
JD6930
@CHALLENGERfan

Ah oke, ja snap ik. Dan mogen ze wel even goed ruimen ja. Wand, weet het niet zeker hoor maar volgensmij begint op woensdag 3 september de opbouw/aanlevering van tractoren/machines voor de standhouders. Alst tenminste het zelfde is als in 2012...
JD6930
@erik9831

ahaha, De Kok heeft samen met Manitou wel een erg mooi plekje! 😃

Vanuit Zonna loop je er recht op, en zit recht tegenover Vervaet en langs Evers. Wat wil je nog meer? 😃

Nog mooier! 😃 John Deere zit slechts 3 stands verder! 😃

Nu hopen dat ik mee kan rijden naar de beurs met een vertegenwoordiger of andere medewerker. 😛

De opbouw ben ik iets zekerder van.
SietseMF
Vrijkaarten word geregeld alleen nog een hotel het word hartstikke mooi
SJB533
Allemachtig, pilletjes vergeten? Duurt nog zowat een maand en maakt me toch een drukte....
Fast Eddy
reinder-mf
Ja hier vandaag ook de vrijkaarten bezig, met dank aan Kubota Nederland (De Vor).
fendt favorit 4s
Staat fendt dr ook met nieuwe 300 vario?
JD6930
@fendt favorit 4s

Die kans is groot, hij is er inmiddels al enkele maanden toch?

We zullen zien!

Als ik mee naar de opbouw kan weet ik het misschien over 2 weken.
JD6930
John Deere maakt deel nieuwigheden ATH 2014 bekend:

(Nieuwe Nederlandse )Nieuwe veldspuit R4040i
4M/R serie tractoren
L1534 / L1524 grootpakpers
7310R tractor met FT4 motor
John Deere mestsenor technologie
ICA (Intelligent Combine Adjustment)
John Deere FarmSight / MyJohnDeere.com

en nog meer nieuwigheden...

Misschien wel de nieuwe R serie tractoren en/of 8000 serie hakselaar 😛

Meer info over bovenstaande producten en o.a. dealers aanwezig op de stand:
deere.nl/wps/dcom/…?
JD6930
Quote @fendt favorit 4s:
staat fendt dr ook met nieuwe 300 vario?

De 300 vario is genomineerd voor de Bronzen sikkel, net als de Katana 65 die vanaf de ATH ook in NL leverbaar word(jammer voor ze dat JD ook net nu 1 1/2 weken daarvoor de Katanakiller voorsteld! 😃 ), ook de 700S4 van Fendt is maaktg kans. Grote kans dus dat alle 3 aanwezig zullen zijn! 😉

agrotechniekholland.nl/noviteiten-bronzen-sikkel/…
fendt favorit 4s
300 vario zal wel winnen ! super complete boeren trekker
de min punten van de vorige winnaar 2013 fendt 313
krappe cabine kleine max. banden maat (nu 600/65-38)

Katana is mooie machine snap alleen niet waarom ze niet de zelfde banden maat als op 850 model monteren
JD6930
Quote @fendt favorit 4s:
winnaar 2013

2012. 😉

Tis langer geleden als je zou denken. 😛

Vind eerlijk gezegd niet dat de Fendt 300 vario die volgensmij ook met de verkiezing boerentrekker mee doet de prijs verdiend.

Dat ding kan nog niemand ervaring mee hebben, de eerste is misschien net afgeleverd. De Claas hetzelfde verhaal. Vindt dat de echt nieuwe modellen die al wel sinds januari of net eerder leverbaar zijn het meer verdienen. Daar kunnen mensen al ervaring bij hebben. Al zullen vele trekkers wel stemmen krijgen van mensen die er totaal geen ervaring mee hebben maar toch.

Je haalt trouwens 2 dingen door elkaar volgensmij.

De Fendt 313 was de boerentrekker van het jaar. De Bronzen sikkel is weer een andere prijs. Die JD, Lely denk en nog een hebben die toen gewonnen.
walker1
Quote @JD6930:
Vind eerlijk gezegd niet dat de Fendt 300 vario die volgensmij ook met de verkiezing boerentrekker mee doet de prijs verdiend.

Dat ding kan nog niemand ervaring mee hebben, de eerste is misschien net afgeleverd. De Claas hetzelfde verhaal. Vindt dat de echt nieuwe modellen die al wel sinds januari of net eerder leverbaar zijn het meer verdienen. Daar kunnen mensen al ervaring bij hebben. Al zullen vele trekkers wel stemmen krijgen van mensen die er totaal geen ervaring mee hebben maar toch.

Dat soort internetverkiezingen slaat toch helemaal nergens op. je weet van te voren dat er hoop kinderen zonder er verstand of ervaring mee te hebben op gaan stemmen en dat de winnaar Fendt of JD wordt.
JD6930
Quote @walker1:
Dat soort internetverkiezingen slaat toch helemaal nergens op. je weet van te voren dat er hoop kinderen zonder er verstand of ervaring mee te hebben op gaan stemmen en dat de winnaar Fendt of JD wordt.

Tis niet echt een eerlijke verkiezing nee. Je weet zo al dat meer dan de helft die stemt niet de boeren zelf zijn maar hun kinderen... Waarvan de meeste dan ook net degene zullen zijn die geen ervaring met de trekkers hebben...
GD tuning Garyp
@JD6930 jij ook niet
walker1
@JD6930 jij hebt ongetwijfeld de JD al de meeste punten gegeven 😄
JD6930
@walker1 hmm. toevallig....

Ja, ik geef toe! 😃
JD6930
Noviteit:

Krampe Big Body 790
Stand W13, Geert-Jan de Kok/Manitou

Meer info:
tractorfan.nl/topic/70075/
JD6930
Nominatie John Deere Manure Sensing:

tractorfan.nl/topic/70275/
walker1
@JD6930 Voor die kiepkar had je al een topic gemaakt en voor dat JD manure sensing ding was iemand je al voor met een topic, beetje dubbel om het hier ook nog te melden.
JD6930
@walker1

Dat is jouw mening! 😉

En ik had dat van dat JD manure sensing ding hier niet geplaatst hoor, had het al lang op de site van de ATH gezien.

En dit topic gaat over de ATH, dat nieuwsbericht gaat over iets dat op de ATH te zien is en genomineerd is voor een prijs...

Kan er net zo goed een link vanuit dit topic naar dat topic staan. Dan staat het allemaal bij elkaar. 😉
JD6930
Voor de nieuwsgierige...

Heb gehoord dat er morgen(donderdag) een John Deere hakselaar aan komt bij Walibi in Biddinghuizen!

type: Iets met een 8 en een 0! 😃

Wie raad het? 😛

Later deze avond zal ik misschien hier het antwoord geven.

Het is in ieder geval een gloednieuwe machine.

(LET OP: Misschien wel niet die jullie verwachten... Ohwja, misschien helpt dit iets ... 7080 ... 8000 ...)
Johndeeretje
@JD6930

Nou dat zal dan wel de nieuwe John Deere 8600 hakselaar zijn! 😃 😄
Alex Miedema
Haha, heerlijk dat enorme enthousiasme van @JD6930 😃
deeremeneer
@Alex Miedema Nou heel eerlijk word ik er af en toe een beetje moe van.
Alex Miedema
@deeremeneer als je moe bent moet je uitrusten! 😃
JD6930
Quote @Alex Miedema:
haha, heerlijk dat enorme enthousiasme van @JD6930

Je moet ze een beetje nieuwsgierig maken. 😃

Tis ook heerlijk om te weten welke het is en anderen even lekker in spanning laten. 😃

Alleen beetje jammer dat er maar 1 persoon heeft geraden. Maar of het goed is?... 😃

Zal maar vast zeggen dat de betreffende machine al in Nederland is... 😛
JD6930
Quote @Johndeeretje:
@JD6930

Nou dat zal dan wel de nieuwe John Deere 8600 hakselaar zijn!

Helaas helaas! 😉

(Oft moet zijn dat Deere d'r 2 neer wil zetten)
walker1
Quote @deeremeneer:
@Alex Miedema Nou heel eerlijk word ik er af en toe een beetje moe van.

JD6930 zelf wordt er niet moe van blijkbaar, die foto's van de hakselaar zijn geplaatst op een tijdstip dat boeren en andere hardwerkende mensen al lang liggen te slapen.
newholland6640
Quote @walker1:
JD6930 zelf wordt er niet moe van blijkbaar, die foto's van de hakselaar zijn geplaatst op een tijdstip dat boeren en andere hardwerkende mensen al lang liggen te slapen.

Haha +1
JD6930
@walker1

Ik ben vanmorgen ook weer rond een uur of 07:10u er uit gegaan, maar wou graag die paar foto's er nog even snel op zetten. Maar omdat het een en ander op sites als deze en bijv. FB niet zo opschoot ist wat laat geworden. Maar was gewoon goed uitgerust wakker geworden hoor. 😉
walker1
@JD6930 fijn te lezen dat je toch uitgerust bent, maar jij denkt dan niet "ach, ik kan die foto's morgen ook wel plaatsen"?
SJB533
Topic voor de ATH? Heb meer de indruk, dat dit een reclametopic is, voor de producten, die De Kok verkoopt. Ik kan me niet voorstellen, dat dhr. De Kok dat nodig heeft...
@SJB533 Wij gaan met school volgende week ook naar ath biddinghuizen.
JD6930
@walker1

Jawel hoor. 😉

Normaal gesproken doe ik dat ook. 😉

Foto tijden kloppen trouwens ook meestal niet. Volgensmij nu ook niet helemaal want tegen die tijd was ik echt al wel naar bed.
walker1
Maar wat is er zo bijzonder aan die hakselaar? Behalve dat het een nieuw model is?
JD6930
@SJB533

Noem eens wat?

Dat die hakselaar voor de John Deere stand nu toevallig uit Esbeek komt kan ik toch niks aan doen?

Vorige keer kwam de hakselaar van Staadegaard. Nu ook weer andere machines. Ze bespreken vanuit JD de machines die ze willen voor de beurs, waar ze dan staan binnen NL of Duitsland zal ze weinig uit maken denk. Als er dichterbij geen beschikbaar is van dat type...
JD6930
Quote @walker1:
Behalve dat het een nieuw model is?

Zelfs dat is het niet. Is er al een jaar of 1 1/2 a 2.

Vele hier op TF hoopte dat de nieuwe JD er zou staan, maar dat is vast niet. Ik had in dit topic de vraag gesteld aan leden welke hakselaar er zou staan. Een lid dacht de nieuwe serie. En leek zo enthousiast erover dat ik dacht, zal maar snel bekend maken dat het de oude is... Had dat ook gewoon zo kunnen zeggen inderdaad, maar was toen toch bezig met foto's uploaden op FB waar ik op moest wachten waardoor ik toen tegelijk ook maar even die heb geüpload, moest toch wachten...
deeremeneer
Quote @JD6930:
Vele hier op TF hoopte dat de nieuwe JD er zou staan,

Oh? Wie dan allemaal?
Hurli356
@deeremeneer denk aan je bloeddruk 😃
SJB533
Nou, euh.. Zo'n beetje alle linkjes in dit topic gaan over machines, die ze daar in Esbeek verkopen.
radium45
Doordat ik hier zo vaak de naam GJdK uit Esbeek tegenkom, loop ik straks op de beurs met een grote boog om die stand heen.
Boemrang
Quote @radium45:
loop ik straks op de beurs met een grote boog om die stand heen.

Dan mis je wel een hoop biertjes en hapjes... 😉
En misschien zijn er nog wel een serie pitspoezen te zien....
radium45
Quote @Boemrang:
pitspoezen te zien....

Die zie ik met mijn werk al genoeg.. 😛
Boemrang
Quote @radium45:
Die zie ik met mijn werk al genoeg.. :P

Dan zou ik er ook om heen lopen....
Nu weet je wat je ziet... 😃
JohnDeere5720
Quote @Boemrang:
En misschien zijn er nog wel een serie pitspoezen te zien....

Ja, ik ben overgehaald... 8O







Ik wil nu sowieso heen! :mrgreen:
JD6930
@radium45

Dan moet je ook Vervaet alsk het goed heb, Manitou(staat bij de Kok op de stand), Evers en zo nog een hoop bekenden overslaan. 😉

Alst een hele grote boog is ook de JD stand, wand die zit er slechts enkele stands verder.
radium45
@JD6930 JD heb ik niks mee dus dat komt goed uit 😛
JD6930
@radium45

Vervaet en Evers dan? 😛

Of Wim van Breda die weer niet zover van JD zit. 😛
walker1
@JD6930 heb jij de plattegrond vast uit je hoofd geleerd?
JD6930
@walker1

Nee, heb wel wat dingen opezocht waar het stond ja, maar dan voornamelijk JD en de Kok stand, omdat we daar moesten zijn. Dan ist wel handig als je weet waar het is. 😉

Heb voor bovenstaande machine even in de exposantenlijst op de ATH site gekeken en zag hem daar niet bij exposanten bij staan, maar kan natuurlijk ook dat een dealer ermee staat.
JD6930
...
JD6930
Lely perst continu rond (gele revolutie):

tractorfan.nl/topic/70492/
walker1
Omdat hier bijna alleen maar reclame wordt gemaakt voor de producten van het inmiddels wel bekende mechanisatie bedrijf uit Esbeek en ik dat toch een beetje erg eenzijdige informatie vind wil ik jullie bij deze graag wijzen op de geheel vernieuwde website van Ahlmann.
ahlmann.nl/
coen-de-kok
@walker1 wat maakt dit uit? ATH is gewoon een mooie beurs waar wij ook staan, mag hij toch op TF zetten??
walker1
Natuurlijk mag dat, maar dan mag ik toch ook een link plaatsen?
JD6930
@walker1

Het is een topic voor nieuws over/van de ATH.

Dat er misschien meerdere linkjes naar nieuwsberichten van de Kok staan is niet zo opmerkelijk lijkt me, aangezien er van 4 of 5 merken primeurs op de stand staan.

Van Kverneland mag hier toch ook staan?

Dat er verder weinig geplaatst word kan ik niks aan doen. Ik heb gewoon de links van enkele nieuwsberichten over de ATH die ik voorbij zag komen hier geplaatst.

Mooie site, van Ahlmann NL... Al is gewoon een vernieuwde site niet echt ATH nieuws toch? Ahlmann zal vast ook wel ATH nieuws hebben, als enkel een nieuwe site. 😉
walker1
Quote @JD6930:
Ahlmann zal vast ook wel ATH nieuws hebben, als enkel een nieuwe site.

Dat weet ik niet, loaders, zwenkladers, e.d. boeien me niet zoveel.
radium45
Donderdag ben ik van de partij, dan weten jullie dat alvast...
JD3010
Quote @radium45:
Donderdag ben ik van de partij, dan weten jullie dat alvast...
Oké, dan ben ik er niet. 😄
radium45
@JD3010 Verstandige keuze. 😛
JD6930
@radium45

Ohwjee!

😃

Deerefan en jij ook al, nog meer TF'ers? 😛
JD3010
Quote @radium45:
Verstandige keuze.
Klopt, daar heb ik ook voor geleerd. 😃
SJB533
@JD3010
Jij gaat vrijdag?
JD6930
Quote @SJB533:
@JD3010
Jij gaat vrijdag?

Ohwjee!

😃
JD3010
@SJB533 @JD6930 Ik heb geen tijd, dus ga ik er niet heen. Denk dat ik ook niet veel zal missen. De vorige keren vond ik er ook niet zo veel aan.

Ik heb trouwens nog wel vrijkaarten over.
SJB533
@JD3010
Heb je kaarten, ga je niet 😃 Zijn mensen, die er een moord voor zouden doen hè 😃
JD3010
Quote @SJB533:
Zijn mensen, die er een moord voor zouden doen hé
Nou ik niet, ik ga daarvoor niet een paar jaar in de bak zitten. 😃
SJB533
@JD3010
Je bent zo weer vrij!
JD3010
@SJB533 Als ik thuis blijf ook. 😄
jordi 1455
@SJB533 Breng geen TF leden op gekke gedachten. 😁
JD6930
@JD3010

Vorige keer vond ik het ook best wel mooi. Was nog nooit op zo'n grote beurs geweest dus daar kan het ook aan liggen.

Tis wel een mooie beurs vind ik, maar voor de een ist leuker als voor de ander natuurlijk! 😉

Dit keer staan er wel heel veel primeurs, waaronder meerdere van eigen bodem.

Ik heb geen kaarten meer nodig. Worden voor me geregeld, vervoer heb ik ook al, beide voor 2 dagen. 😃
Jasperfendt
[quote="@walker1"] ahlmann.nl....[/quote/] +1
SJB533
@JD3010 Tijd om je hob... werk uit te oefenen 😃

@jordi 1455
Van mij hebben ze t niet 😛
JD3010
@JD6930 Primeurs zijn wel leuk, maar ik moet er dan ook wel wat aan hebben. Als ik iets nodig heb, weet ik het wel te vinden. Daar heb ik zo'n beurs niet voor nodig.
JD3010
@SJB533 O ja hoor, ik kan me thuis prima vermaken.
JD6930
@JD3010

Das ook wel weer zo.
JohnDeere5720
Het was ERG MOOI! 😃
jehan
@JohnDeere5720 klopt ja ik was er gisteren .mooie beurs
JohnDeere5720
Quote @jehan:
mooie beurs
De eerste keer dat ik ben geweest, EN NOG LANG NIET ALLES GEZIEN! 8O
We zijn nog niet eens de demo velden tegengekomen 😛
En van alle andere dingen ook nog niet eens de helft gezien misschien 😉

(Waren er veel te kort daarvoor)

Maar over twee jaar zeker weer!
JD3010
Quote @JohnDeere5720:
EN NOG LANG NIET ALLES GEZIEN!
Dan ga je morgen toch weer. 😄
JohnDeere5720
@JD3010 Daar is het eigenlijk net te ver voor rijden 😞
Enne, genoeg klusjes te doen nog 😛 ook nog even land aanrollen (staat wel een foto van de combi op) 😉
JD3010
@JohnDeere5720 Ja, die foto heb ik allang gezien. Nu nog ermee aan het werk. 😄
daan knol
@JohnDeere5720 Hele dag er geweest?
Dan moet het toch lukken om alles te zien?
JD6930
Quote @JohnDeere5720:
@JD3010 Daar is het eigenlijk net te ver voor rijden
Enne, genoeg klusjes te doen nog ook nog even land aanrollen (staat wel een foto van de combi op)

Zorgen dat je zeer goede contacten hebt met een standhouder van editie 2016. 😃

Ik ben er ook 2 dagen geweest, gister en vandaag. Entree heeft me niks gekost. Was ook goed optijd binnen. Weet niet hoelaat het uiteindelijk open was, vorige editie toen ik er 1 dagje was liep het die dag al een half uur uit helaas. Maar was er gister rond 09:30u - 09:45u binnen denk en vandaag nog eerder, achter aan op veld D, stand W13.

Ge hed toch wel een inspectie gedaan op/foto's van dat standje W13 ramvol met primeurs he? 😛 (Krampe's/Mustangs/Gehls/Pausjes/een enkele Manitou denk).

Kan je haast niet gemist hebben. Als je JD ook gezien hebt, was er slechts 2 stands verder(1 veld verder).
JD3010
Quote @JD6930:
Ik ben er ook 2 dagen geweest,
Hoe hou je het daar zolang uit zeg.
JohnDeere5720
@JD3010 haha klopt fotos zijn leuk.. maar werken is leuker! 😃
JD6930
Quote @JD3010:
Quote @JD6930: Ik ben er ook 2 dagen geweest, Hoe hou je het daar zolang uit zeg.

Tis me net gelukt binnen de 2 dagen alles te zien. Alleen de spuitdemonstratie en op 1 combi na de grondbewerkingsdemo heb ik niet gezien. En die andere demo's zo opt beursterrein dan.

Verder wast af en toe een race tegen de klok. Heb 4 volle accu's versleten van m'n camera, gisteren 2, 's avonds weer opgeladen en vandaag weer leeg. Kon helaas de 2 oude Farmall's bij de primeurs van toen er niet meer van voren op zetten. Verder heb ik heel maar dan ook heel veel op de foto.

Heb enkele stands van de mechahal niet gezien misschien maar verder alles.

Maar ben er niet alleen he. Was met dhr. de Kok mee gereden. En op de ''De Kok'' stand waren genoeg bekenden. En anders nog op de Tebbe stand enkele(staat Jamo) en bij JD staat ook minstens 1 vertegenwoordiger van de Kok net als die van andere dealers.
JD3010
@JohnDeere5720 Ja, ik heb me vandaag weer prima vermaakt. 😄
JD3010
@JD6930 Heb je in ieder geval een leuk uitje gehad. Nog mooie foto's onderweg gemaakt, net als vorige keer?
daan knol
Was echt machtig mooi, alles wel gezien maar niet alles goed kunnen bekijken ivm tijd
JD6930
@JD3010

Zeker! Waren mooie dagen! Zeker als je ook hebt gezien hoe een deel van de tractoren/machines aankwam en de stands ingericht werden.

Heb een hele hoop foto's gemaakt, weet zo even niet hoeveel. Heb bijna iedere buitenstand wel 1 foto gemaakt. In de mechahal niet, ofja een paar bij de miniaturen van @bartje (miniatuurboerderij).

Onderweg in de auto heb ik geen foto's gemaakt, batterijen(ofja accu's) waren op, ofja, van de oude camera niet. Heb wel wat boeren/loonwerkers aant werk gezien onderweg. zat wel in een heel fijne auto. 😛 Weet niet echt welk type, maar in iedergeval een superdeluxe BMW, dus dan weet je het wel. 😃

Hier staan mijn foto's van de opbouw en komen ook de foto's van de beurs te staan:

Er komen tuurlijk ook foto's op TF/Truckfan. 😉
JD6930
Quote @daan knol:
Was echt machtig mooi, alles wel gezien maar niet alles goed kunnen bekijken ivm tijd

Zeker mooi! En inderdaad, tis wel heel groot om alles goed te bekijken. Daarvoor moet je echt meerdere dagen gaan.

Vond wel dat de indeling van welke stands waar waren wel iets beter kon. Het sprong maar een beetje over van de hak op de tak. Dan had je banden, dan weer machines, dan weer aanbouwdelen voor shovels of voorladers bijv. dan weer trekkermerken...

Er waren wel veel standhouders die dit jaar samen deden met anderen of kleinere stands hadden. Ook waren de meeste die eerdere edities zo gul uit stonden te delen ook niet meer zo gul als toen. Zo bleef het me tot de 2e dag onduidelijk waar toch al die petten, emmers en grote tassen bijv. vandaan kwamen. Dat omdat er op de stands waar ze vandaan kwamen nergens een te vinden was of ze al op waren.

Maar heb al emmers/petten/tassen genoeg hoor, dus tis niet erg, maar 't viel me gewoon op.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
109
DEELNEMERS
31
WEERGAVES
0