Grondbak

Hoi ik heb een stage plek en daar heb ik de tijd om zelf dingen te maken maar ik heb een trekker en ik heb nog een grond bak nodig kan ik die zelf maken of moet ik die kopen en op knappe wand ik heb alles wat ik nodig heb zit al bij die stage

Deel dit topic

Reacties

fendt-vario
Over het algemeen is het goedkoper een grondbak te kopen dan er zelf een te maken.
deeremeneer
Ja wij kunnen toch niet zeggen wat jij moet?

Oh en weet je wat leestekens zijn?
casejxu
@fendt-vario zelf gemaakt. .. scheelde me 60% nieuw prijs 😉 en dan is ie exact als ik M wou
Stef IH
Op marktplaats staan er genoeg
fendt-vario
@casejxu kan me niet voorstellen dat het goedkoper is er een te maken dan een knappe 2de hands te kopen, maar hoeveel eisen stel jij aan een grondbak dan ? :lol: ze zijn in alle maten en uitvoering.
casejxu
@fendt-vario jij heb t over gebruikte 😉 ik heb nu nieuwe... naja ik wou een lage bak met een diepe bodem... en dan ook zo dat ie Door gebogen was waardoor ie verder op kan kiepen... Zo zijn ze er noet en t koste me nu met klein materiaal 275 euro... nieuwe zotten allemaal rond 600 en dan heb je korte bodem wat leuk is met grond maar voor vier en resten is een lange bodem makkelijker... blijft meer in liggen
fendt-vario
@casejxu ja precies, nieuw is het geld ook niet.
maar als jullie zulke hoge eisen stellen 😛
casejxu
@fendt-vario weet gewoon wat ik wil 😃 en me werkplaats is goed voorzien dus geen klus te groot haha
erik9831
@casejxu de klant zijn wensen zijn soms niet te vinden en dan kan je ook niet anders. Heb mij een 2 jaar geleden ook eens eentje gemaakt, kwam ook wel goedkoper uit dan een nieuwe of een 2dehands. Als je de tijd, materiaal en kennis hebt, dan zou ik hem zelf maken. Heb je altijd meer respect voor ...
fendt-vario
@casejxu ja dan kun je zelf noch 1x wat raak knooien, anders kun je er altijd nog een mobiele oudijzerbak van maken en zo wegbrengen :lol:
casejxu
@erik9831 t is me hobby ook nog dus dat gaat mooi... maken zoveel mogelijk zelf thuis
casejxu
@fendt-vario duur bakkie dan 😛
fendt-vario
Quote @casejxu:
t is me hobby ook nog dus dat gaat mooi...
hobby mag geld kosten hoor ik nochwel eens :lol:
casejxu
@fendt-vario en dat doet t 😉
DANOONTJE POWERR
@deeremeneer Tussen oh en en hoort een komma. 😃

Tussen ja en wij trouwens ook.
Boemrang
@DANOONTJE POWERR
Goed opgelet meester...toch maar weer eens een overhoring in plannen.... 😃
DANOONTJE POWERR
@Boemrang Dat doe ik liever onaangekondigd. 😉
JD5620
@casejxu boer hier in de buurt, heeft zelf een kilverbak gemaakt voor volgens mij 4000 euro. Als zelf wat handig bent ,kun je het zelf mooi maken en scheelt mooi wat geld 😄
Wimsumar
Beste Harm-van-Gorp: Als je werkelijk in de luxe positie zit op je stage-adres een (nieuwe) grondbak te mogen maken, moet je dat zeker doen!
Valtra-Fordpower
@DANOONTJE POWERR "En" hoort officieel niet eens achter een komma te staan. 😉 Dus "Oh en" is correct NL.
DANOONTJE POWERR
@Valtra-Fordpower Nee hoor, dan hoort er een punt tussen want het is dan een nieuwe zin.
Zo, ik heb ook weer mijn "punt" gemaakt.
brauheist
Best stage adres dan
old man jose
Ik zou wel proberen eerst een tekening te maken, en als je die al lezen kan kun je beginnen om een grondbak te maken.
Quote:
Wand opknappe,
gaat hem op deze manier niet worden
harm-van-gorp
@Wimsumar dan zal ik er ook wel mee gaan beginne wanf het plaat werk krijg ik gewoon en lasse en dat soort kan ik ook gewoon als er nix te doen is
harm-van-gorp
@Wimsumar dan zal ik er ook wel mee gaan beginne wanf het plaat werk krijg ik gewoon en lasse en dat soort kan ik ook gewoon als er nix te doen is
Wimsumar
Beste Harm-van-Gorp:
Quote @harm-van-gorp:
beginne

Succes met het project!
En, t.z.t. wel een fotoreportage hier op het forum hè? 😄

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
27
DEELNEMERS
13
WEERGAVES
11