Ice bucket challenge

Wie van jullie TFers doet mee aan de ice bucket challenge ik vind het maar niets en jullie

Deel dit topic

Reacties

Oldtimer-fan
Je kunt beter een paar euro doneren aan het ALS fonds, dan een emmer water over je kloten kiepen
fendt308-driver
Is de bedoeling dat je het beide doet...
steyrlanzboy
@Oldtimer-fan dat doe ik juist ook niet water over mijn hooft gieten paul
Boemrang
Die idioten die het graag doen, die doen het maar....
Maar ik niet....
steyrlanzboy
@Boemrang eens geleiks en heb je soms ook facebook
Boemrang
@steyrlanzboy
Inderdaad heb ik ook facebook....
Enne het mooie van alles is, ik heb ook nog vrienden haha 😃
JohnDeere5720
Quote @Boemrang:
het mooie van alles is, ik heb ook nog vrienden

Hahahahaha +1! :mrgreen:
Boemrang
@JohnDeere5720
Maar een + 1....
Was toch wel meer waard.... 😛
Nick421
Ja hier duizenden liters water verspillen, waar ze in afrika deze toch zeer goed kunnen gwbruiken!
JohnDeere5720
Quote @Boemrang:
Was toch wel meer waard.... :P

Jamaar anders zou het overkomen als ''uitlachen'' in plaats van ''toelachen'' 😉 😃
jordi 1455
Als je het doet, doe het dan in stijl zoals deze boer.
Boemrang
@JohnDeere5720 Nee nee, niet te bescheiden blijven... 😄
JohnDeere5720
Quote @Boemrang:
niet te bescheiden blijven...

Vooruit.. +2! 😃
Boemrang
@JohnDeere5720 Zit uiteraard een stijgende lijn in... 😉
fstokman
@Nick421 het water is er wel maar niet de kennis om het er te krijgen 😉
SJB533
Quote @fendt308-driver:
Is de bedoeling dat je het beide doet...
Die pleer over je dak krijgen weigeren, is betalen. Celebs zijn alleen wel zo sportief, om beide te doen!

@Nick421 +1!

Ik kreeg er net ook 1 binnen. Is ook al opgelost 😄
bart99
Net gedaan, ook gedoneerd. Gewoon water vanaf een steiger gedonderd.
erik9831
claasfan
@wouter6030 met de heftruck 😃
atlaspower
@claasfan ja dat dacht het buurmeisje ook , alleen zet dan niet je vader op de heftruck dumpert.nl/mediabase/6614808/…
JD5620
@atlaspower die bak hadden ze ook niet hoger leeg moeten gooien :shock: is niet echt over na gedacht
claasfan
@atlaspower Haha wat een water.
Die bak was wel hoog
SJB533
@erik9831 +100!
JD5620
Quote @Nick421:
Ja hier duizenden liters water verspillen, waar ze in afrika deze toch zeer goed kunnen gwbruiken!

Zoveel water is het niet 😉 ,kijk maar eens wat supermarkten enzo aan voedsel weggooien. Da's wel even wat meer, als dat beetje water.
atlaspower
Quote @Nick421:
Ja hier duizenden liters water verspillen, waar ze in afrika deze toch zeer goed kunnen gwbruiken
ga jij het ze brengen, ik doneer dan meteen 2000 liter, en als je dan terug kom neem dan even wat zonneschijn mee terug daar hebben ze daar toch teveel van, kan nog wel wat gebruiken hier
JD5620
Quote @atlaspower:
ga jij het ze brengen, ik doneer dan meteen 2000 liter, en als je dan terug kom neem dan even wat zonneschijn mee terug daar hebben ze daar toch teveel van, kan nog wel wat gebruiken hier
haha, goeie ruil 😃
tractortje
....mensen beseffen het gevaar van het gewicht van het water niet
erik9831
Vorige week hebben ze ook zo nog een domme Belg gevonden ... Zich laten overspoelen met water vanuit een blusvliegtuig vanop 7 meter hoogte en 1500 liter water. Persoon is maar afgevoerd in kritieke toestand.

Zelfde als met al de rest van die toestanden ... maar hey, nevermind, I shut up na het zoveelste nutteloze topic over die challenges. Anders komt er weer een topic over 'afzeiken' ...

Niets tegen jou steyrlanzboy.
Boemrang
Quote @erik9831:
'afzeiken' ...

Waar komt dat topic dan.... 😄
Kunnen we ons alvast voorbereiden.... 😃
tractortje
@Boemrang jij houd van dat soort topics is het niet 😃
Boemrang
Quote @tractortje:
@Boemrang jij houd van dat soort topics is het niet :D

Helemaal niet, maar het is zo'n leuke bezigheid....
En het amusement is zo groot, dan moet je er wel lol in beleven.... 😃
tractortje
@Boemrang der zijn er wel paar van 16 die je nie echt zien als vriend 😄
Boemrang
Quote @tractortje:
der zijn er wel paar van 16 die je nie echt zien als vriend :)

Daar heb ik dan ook totaal niets op tegen, en een geluk voor hun dan, en ik zoek hier mijn eigen vrienden wel uit.... 😃
tractortje
@Boemrang licht niet aan jou denk ik. Ik ben ook iemand die niet alles kan verdragen, maar ik heb totaal geen problemen met jou. Het word is tijd dat er weer wat rust komt op tf
erik9831
@tractortje Ik denk als je een bepaalde leeftijd hebt, je liever niets te maken hebt met 16-jarige ... Sommige mensen zouden dit verkeert kunnen opnemen 😃

Maar sommige zijn wel top, maar dan op de correcte manier. 😄
Boemrang
Quote @erik9831:
Sommige mensen zouden dit verkeert kunnen opnemen :D

Dat zeg je nou eens goed....
Je wordt er zo moe van, en ze snappen het maar niet... 😄
tractortje
Enige probleem dat ik heb op tf. Is dat ik alles perfect moet schrijven anders verstaat ze het maar de helft.
wouter6030
@claasfan jaajoh het was vochtig zat
claasfan
@wouter6030 Haha, dat geloof ik best
GROENEDEERE
@Boemrang

Weet ik dus wie ik moet nomineren straks.
Boemrang
Quote @GROENEDEERE:
Weet ik dus wie ik moet nomineren straks.

Dit zou best eens kunnen,en je mag nomineren we je wilt....
Maar vergeet het maar dat ikke hier aan mee doe.....
Never nie....
JD5620
Quote @Boemrang:
Maar vergeet het maar dat ikke hier aan mee doe.....
Never nie....

Erg Jammer 😞 ,had graag gezien dat jij een emmer koud water over je heen gooide 😃
weurding
krapuul.nl/overig/nieuws/… als je dan dit leest....
JD5620
@weurding das 300.000 teveel, slaat ook nergens op hoeveel salaris hij krijgt. Ik vind 40.000 zat voor een (baas) van een goed doel, als je ziet van die topmannen allemaal verdienen van die goede doelen. Zou je nooit weer wat willen doneren, bij wijze van.
GD tuning Garyp
@JD5620 wijze woorden bobsel
JD5620
@GD tuning Garyp Dat dacht ik ook.
weurding
@JD5620 dat soort dingen beangstigd mij altijd
JD5620
@weurding idd, een beetje het salaris van die (bazen) betalen bedank ik voor. belachelijk wat die lui verdienen.
erik9831
@JD5620 dan maken zulke dingen het net nog een beetje erger ...

hln.be/hln/nl/…

Wat ze van steun krijgen omgerekend naar centen toe, is 50.000€ van het leger. Voorts worden er wel nieuwe straaljagers besteld voor een paar miljard, maar dit kan er dan niet meer vanaf.

Maar zoals ik nog al eens schreef: De rijken worden rijker en de armen blijven arm. Maar dit is dan een populistische opmerking zeggen ze mij.

Quote:
Jij roept meteen dat de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer, deze opmerking slaat in dit geval nergens op. Een beetje een populistische opmerking is zoiets.

Namen zullen we maar niet noemen, anders beschadig ik volgens mensen hun reputatie.
steyrlanzboy
Quote @erik9831:
Niets tegen jou steyrlanzboy.
geeft niet maar ik doe niet mee aan zo iets
Boemrang
Quote @JD5620:
Erg Jammer 😞 ,had graag gezien dat jij een emmer koud water over je heen gooide :D

Dan is het maar jammer, wordt al nat genoeg als ik mij ga douchen, wel met warm water anders krijg ik het koud.... 😃 😃
JD5620
Quote @Boemrang:
anders krijg ik het koud....
haha 😃 die Limburgers zijn ook niks gewend :lol:
JD5620
@erik9831 het leger had die 50.000 nog wel kunnen doneren idd, maar mensen die bvd advocaat of directeur zijn van groot bedrijf enzo verdienen gewoon meer als iemand die bvd bij de gemeente werkt niet dat daar wat mee mis is. Iemand die de plantsoentjes aanschoffelt, heeft minder aant het hoofd dan iemand die een heel bedrijf draaiende moet houden. Hoe meer je dingen jij moet regelen meer mensen je onder je hebt hoe meer je verdient. Da's ook logisch.

elk beroep is nodig mensen die de plantsoentjes aanschoffelen tot mensen die de baas zijn bij KLM/Rabobank enzo. elk beroep is belangerijk/nodig

Maar dat die directeuren van die goede doelen zoveel moeten verdien slaat nergens op. Het is een goed doel een dan moet het geld ook worden gebruikt waar het voor gedoneerd is en niet aant salaris van die directeuren.

En er zijn genoeg mensen die niet veel geld hebben, maar een heel gelukkig leven hebben. En mensen die 100.000 euro's verdienen en die dood ongelukkig zijn, omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten. Geld maakt niet gelukkig 😄
Boemrang
Quote @JD5620:
haha 😃 die Limburgers zijn ook niks gewend :lol:

Dat zie je weer verkeerd....ze zijn verstandiger dan de rest...hahaha... 😃
JD5620
Quote @Boemrang:
verstandiger
jullie wonen naast Brabant, dus of jullie verstandiger zijn betwijfel ik :lol:
Boemrang
@JD5620 Hoef je echt niet aan te twijfelen....
Ik kan het beamen, woon al jaren in het mooie Limburg....
JD5620
@Boemrang is maar een beetje opruierig bedoelt, moet me niet te serieus nemen 😄
Boemrang
@JD5620 Ook dat wisten we al zeer lang....
Stel je voor dat jij ineens serieus werd, dat zou een klapper zijn...
JD5620
@Boemrang haha, inderdaad
steyrlanzboy
Quote @JD5620:
haha die Limburgers zijn ook niks gewend
en jullie friesen dan als ik in friesland vraag voor een plastic zak krijg je een slag in het gezicht
JD5620
@steyrlanzboy niet alle friezen over een kam scheren 😉
steyrlanzboy
@JD5620 dat zeg ik niet over jou maar jullie hoeven ook niets over limburgers tezegen als friesen
GD tuning Garyp
En terecht.
GD tuning Garyp
@steyrlanzboy In Fryslan gebruiken we alleen jutezakken
JD5620
Quote @steyrlanzboy:
jullie hoeven ook niets over limburgers tezegen als friesen
Dat is de vrijheid van mening's uiting. niet alles zo letterlijk nemen.
tractortje
Ooit is een reportage van friesen gehoord je moet 4 keer terugspoelen om te herbeluisteren 😃
steyrlanzboy
Quote @GD tuning Garyp:
In Fryslan gebruiken we alleen jutezakken
maar weet je wel wat een limburger zegt tegen een plastic zak het zelfde als je in het fries een kus vraagt
snap je het nu
SJB533
Tja, blijft apart, dat Limburgs...
steyrlanzboy
@SJB533 iedereen zijn eigen dialekt

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
69
DEELNEMERS
19
WEERGAVES
0