Vrachtwagenfoto's naar truckfan verplaatsen

Is het niet een idee om alle vrachtwagenfoto's naar truckfan te verplaatsen?

Het kan op twee manieren.

Dat leden via suggesties de foto naar truckfan kan verplaatsen of dat de admins en @alex miedema dat via suggesties de foto's kunnen verplaatsen.

OF je kan simpel je vrachtwagenfoto's die je op tractorfan hebt staan verwijderen en weer op truckfan uploaden.

Deel dit topic

Reacties

1046
Succes
SJB533
1046
@SJB533 geluk
b450
Gaan we dan ook alle graafmachine foto's naar graafmachinefan verplaatsen?
jordi 1455
@b450 die website bestaat (nog) niet.
b450
Zeg als we dan toch bezig zijn... Zullen we alle foto's van oldtimers dan maar meteen verplaatsen naar oldtimerfan?
ares697
@b450 en dan alle negatieve comments naar zeikfan?
b450
@ares697 Nou van mij mogen al dat negatieve gedoe wel weg hier op tractorfan. Het was hier al eens veel gezelliger. Iedereen heeft commentaar op foto's. Ze staan niet bij het goede type... ze horen niet op TF... er worden teveel foto's door 1 lid gepost. Man laten we blij zijn dat er mensen zijn die hier foto's willen plaatsen!
Snaky Bill
Ja doe maar .
Niek123
@ares697 haha 1+ 😃 .

Maar ik zou de foto's die erop staan laten staan en zorgen dat zoveel mogelijk nieuwe foto's op truckfan komen.
Alex Miedema
De negatieve comments hoeven niet naar truckfan, de vrachtwagenfoto's zijn wat mij betreft van harte welkom.
ford5000
Zullen we alles maar gewoon bij het oude laten?
Geen gezeik, geen gezeur, en geen gedoe.
b450
@ford5000 Vind ik een goed plan. Net als het plan van Alex Miedema om nieuwe vrachtwagen foto's gewoon maar op truckfan te zetten en niet meer hier.
ford5000
@b450 Kan ik me helemaal in vinden.
SJB533
@b450 @ford5000
Muv de maïs hakselende trucks, Veenhuis Combitrac etc.
1046
Kijk , daar begint et weer
jordi 1455
@SJB533 En de vrachtwagens met aftakas.
SJB533
@jordi 1455
Dan kan de 8*4 van mijn werk er dus ook op...
Jasperfendt
Volgende struikelblok de agritrucks of trucks met een opleger trekkers
ford5000
@SJB533 Dan kan zo'n beetje elke vrachtwagen op tractorfan, op de lichte bestelwagens na. 😃
RPCounty
@ford5000 hoe lijkt t. Ben je al weer wat mobiel?
ford5000
Quote @Jasperfendt:
Volgende struikelblok de agritrucks of trucks met een opleger trekkers

Gewoon niet aan beginnen dus en mooi zo laten als het was.
SJB533
@ford5000
Begin maar vast. MB Sprinter, FIAT Ducato, VW LT 😃
ford5000
@RPCounty Ja, gaat wel aardig weer.
Ben weer zo'n beetje pijnvrij.
erik9831
@b450 Maar er is dan wel een probleem. Je kan ze inderdaad dan op truckfan plaatsen, maar ik heb er vandaag nog een paar zien voorbijkomen hier op tractorfan. Ik dacht van een MAN met een Fendt sticker op.

Het probleem is vooral, je kan het de mensen niet verbieden als er al een map voor bestaat. Als er geen map meer voor bestaat, dan doen ze het wel als onbekend - onbekend ...

Maar ik denk niet dat er echt een sluitende oplossing is.
1046
Quote @ford5000:
Ben weer zo'n beetje pijnvrij.

+100
RPCounty
@ford5000 mooi. Kun je de dagen wat door komen? Want fysiek kun je natuurlijk niet veel
ford5000
Quote @erik9831:
Maar ik denk niet dat er echt een sluitende oplossing is.

Daarom zeg ik ook mooi zo laten als het is.
Jasperfendt
Werkt tog niet want struikelblok numero ... Zijnde unimofs zo blijf je bezig
ford5000
@RPCounty Gaat wel weer aardig hoor Richard.
Heb me vandaag weer aardig als slangenmens weten te bewegen.
Opbergkisten onder mijn transportwagen bouwen van betonplex.
Kon ik mijn rug en nek mooi op uitleven met de nodige rek en strek oefeningen.
Man wat een butklus!!
Maar we hebben het voor mekaar!
Stilzitten tijdens een weekje vakantie is niet echt mijn idee van vakantie namelijk. 😉
ford5000
Quote @1046:
Quote @ford5000: Ben weer zo'n beetje pijnvrij.

+100

+1! 😄
RPCounty
@ford5000 goed bezig.
ford5000
@RPCounty Ie mut toch wat um van de stroate te bliev'n, nit dan? 😃
RPCounty
@ford5000 doar heb ik nou nooit gien last van
Valtra-Fordpower
Ik heb een veel beter plan....

SnotneusFan.nl en Zeikleden.nl

Deze site's kunnen volgens mij goed vullen met de aanwezige leden....
b450
@erik9831 Dus de oplossing is.... gewoon laten zoals het nu is.
ford5000
@RPCounty Wie raakt off topic.
Voort begint ze doar wier oaver te nöhlen. 😃
RPCounty
@ford5000 goed. Terug naar de orde van de dag hahaha
b450
Man zeg, ze klagen er altijd over dat ambtenaren zo op de regeltjes zijn... maar er zitten er hier ook een paar die helemaal uitflippen als ze er niet het "juiste" naambordje aankunnen hangen. Gewoon proberen truckfoto's op truckfan te zetten. Komt er per ongeluk een nieuwe foto bij op tractorfan kunnen we de plaatser toch NETJES vragen om deze te verplaatsen naar truckfan.
ford5000
@RPCounty Strak plan.
Die mooie originele 8700 gezien die net gepost is?
SJB533
@ford5000
Ontopic?
ford5000
@SJB533 Gaat tenminste weer over trekkers!!! 😃
SJB533
b450
Laten we het hier gewoon leuk hebben.. over de dingen die ons interesseren.....TRACTORS. Daar zijn we geloof ik allemaal FAN van!
Henk 1120
@jordi 1455 Jordi, als jij er eens voor zorgt dat je mooie heldere foto's plaatst, misschien kunnen we dan eens over de vrachtautofoto's praten? 😉 Zolang de vrachtauto's iets met de landbouw hebben te maken, laat ze hier dan mooi staan....
Henk 1120
@b450 Daar heb je helemaal gelijk in.
JD6930
@ares697

whaha + 100 😃
JD6930
Quote @b450:
@ares697 Nou van mij mogen al dat negatieve gedoe wel weg hier op tractorfan. Het was hier al eens veel gezelliger. Iedereen heeft commentaar op foto's. Ze staan niet bij het goede type... ze horen niet op TF... er worden teveel foto's door 1 lid gepost. Man laten we blij zijn dat er mensen zijn die hier foto's willen plaatsen!

Daar ben ik het wel mee eens.

1 foto'tje teveel van 1 trekker of machine op dezelfde plek zelfde moment, ook al is de foto verder totaal anders, is al gauw een preek dat er 1 af moet, liefst nog meer.
Fendt926Driver
Quote @Henk 1120:
Jordi, als jij er eens voor zorgt dat je mooie heldere foto's plaatst, misschien kunnen we dan eens over de vrachtautofoto's praten?
+10
Boemrang
Quote @Valtra-Fordpower:
SnotneusFan.nl en Zeikleden.nl
Deze site's kunnen volgens mij goed vullen met de aanwezige leden....

Als je hulp nodig hebt met uitzoeken?????.... 😄
erik9831
@b450 Dat is inderdaad correct, je kan het vriendelijk vragen, daar is helemaal niks mis mee.

Dit is nu niet op jou gericht b450 ... Van meerdere foto's van 1 en dezelfde trekker, daar heb ik soms een probleem mee. Zeker als het dan 10 keer dezelfde trekker is, maar net een paar cm verder of dichterbij genomen is, in hetzelfde perspectief en noem maar op. Daar kan ik het nut niet van begrijpen. Als je een nieuwe trekker hebt en wil hem hier laten zien, voorkant, zijkanten, achterkant, binnenzijde en je maakt daar 10 foto's van ... Dan vind ik het ok en zal ik ze ook bekijken.

Zelfde als met foto's van 1 persoon, die hier in 1 keer een 100 foto's plaatst. Daar heb ik ook geen probleem mee als het 100 keer ofzo een andere trekker is.

Tractorfan is tractorfan ... Voor fans van tractoren. Mooie database met prachtig opgemaakte foto's en foto's van hetzelfde type als een vergane glorie misschien. Dat maakt het net zo leuk, je kan de trekker bewonderen in nieuwstaat en in gebruikte staat. Je kan hier vragen stellen, info vergaren ... Allemaal iets positief.
Boemrang
@erik9831 Je lijkt wel een advocaat.... 😃
ford5000
Quote @Boemrang:
Je lijkt wel een advocaat

Met of zonder slagroom?
Boemrang
Quote @ford5000:
Met of zonder slagroom?

Doe maar zonder....
Moet aan de lijn denken.. 😃
ford5000
Quote @Boemrang:
Moet aan de lijn denken

De rechte of de kromme?
Boemrang
Quote @ford5000:
De rechte of de kromme?

Is maar net hoe ie er bij staat, kan wel eens verschillend zijn.... 😉
ford5000
@Boemrang Het is maar hoe het erbij hangt dus.
Boemrang
@ford5000 Zo zou je het ook kunnen stellen....
ford5000
Quote @Boemrang:
Zo zou je het ook kunnen stellen....

In jouw geval met een spalkje erlangs zeker. 😃
Boemrang
Quote @ford5000:
In jouw geval met een spalkje erlangs zeker. :D

Zover ik nog steeds kan over zien is dit nog steeds niet nodig... 😃
ford5000
@Boemrang Kun je wel langs het afdak heen kijken dan?
Boemrang
@ford5000 Natuurlijk kan ik dit nog steeds....
zelfs bij een krom afdak is dit nog mogelijk.... 😄
Alex Miedema
@b450 jij bent een wijs man 😄 (afgaande op de reacties in dit topic dan 😃 )
jordi 1455
@Henk 1120 dat je dit topic gebruikt om mijn fotografie af te kraken is niet netjes, verder is deze website voor iedereen en niet alleen voor de professionele fotografen elite.
Boemrang
@jordi 1455 Ik hoop dat je dit gaat lukken...
Is al vaker eens een discussie over geweest en je hebt een voordeel....
Sommige snappen dit wel en andere weer niet.... 😉
tractortje
De ene vrachtwagen is de ander niet 😃

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
66
DEELNEMERS
18
WEERGAVES
0