Site's, FB pagina's, hoe breng je ze zonder irritatie onder de aandacht?

Beste mede TF'ers,

Laatste tijd verschijnen er zo nu en dan weer eens topic's van leden ter promotie van hun site, FB pagina etc.

Dus dacht ik, dan maar weer een topic openen om ''Het site verzameltopic'' dat inmiddels alweer 11 maanden geleden is geopend weer even onder de aandacht te brengen. Dat topic is toen geopend met als doel dat TF'ers er hun site/FB pagina etc. kunnen plaatsen als ze die onder de aandacht willen brengen, waardoor alles bij elkaar staat en er een stuk minder irritatie ontstaat.

Bij deze wil ik ook vragen of jullie een betere naam voor het topic kunnen/willen bedenken! Uiteindelijk leek het me dan wel leuk als die nieuwe naam door TF'ers te laten stemmen gekozen word.

(onzinreacties worden verwijderd)

Het site verzameltopic:

Deel dit topic

Reacties

CHALLENGERfan
Heb nergens last van gehad, maargoed
Arrie94
Ik zou een eigen website beginnen, you hebt meer te zeuren en onder de aandacht te brengen dan alle andere bij elkaar 😉 Dit is toch ook onder de aandacht brengen? Niet dat het verkeerd is, maar die koeienfoto's zijn ook niet verkeerd...
tractorfan.nl/topic/59493/
JD6930
@Arrie94

Heb al FB pagina's genoeg. 😉

Dat topic over bovengenoemde pagina is meer dan een jaar oud. 😉

Het topic waar dit topic over gaat 11 maanden. 😉

En zoals ik al zei: Onzin(/zeik)reacties worden verwijderd. 😉 Vandaar dat er ook reacties verdwijnen.

Maar het gaat over dat topic. Dat mensen het eens daar plaatsen inplaats van weer een topic openen zoals Koeienfoto's FB afgelopen tijd meerdere keren deed. 😉

Omdat de laatste 7 maanden geleden geplaatst is terwijl er vele TF'ers zijn met een eigen site/FB pagina('s).

Enige doel is: Iedereen weer even herinneren dat er een topic voor is, en een nieuwe duidelijkere naam voor dat topic vinden. 😉
GROENEDEERE
Beste 6930 in het verleden vond ik je een best jong maar toen begon je steeds meer te zwetsen ouwehoeren alsof een 55 jarige met 60 jaar ervaring je hebt nog nooit een bunder gras geschud oid. Maar ok ik negeerde t maar de laatste tijd lijkt t of je werkloos thuis zit net als koos kansloos. (Noem geen naam) je gaat meer en meer irriteren eindeloze oninteressante reacties zonder waardevolle informatie. Onzinnige topics waarin je doet alsof je neus bloed en reacties verwijderd. Kom op kap nou eens met t onzin.

Als laatste een vraag hoeveel betaald de kok jou met al die reclame die je voor ze maakt? Top bedrijf hoor. Zal wel een machtig salaris zijn.
Ps ook deze reactie kopiëer ik om t eventueel zo terug te ploffen laat t maar lekker staan dus.
JD6930
Quote @GROENEDEERE:
je gaat meer en meer irriteren eindeloze oninteressante reacties zonder waardevolle informatie. Onzinnige topics waarin je doet alsof je neus bloed en reacties verwijderd. Kom op kap nou eens met t onzin.

Ik plaats hier zelden reacties hoor, en nog net zo zelden foto's/video's/topic's tegenwoordig. 😉

En nee, ik ben niet werkloos. 😉
Arrie94
@1046 Maar wat is belangrijker? Liever wat meer plastic dan papierpulp in je darmen 😃
@GROENEDEERE hier sluit ik me helemaal bij aan. Bij het zien van de titel wist ik al van wie dat dit topic afkomstig was. Irriteer me meer aan dit topic zelf, dan wat er in dit topic wordt aangedragen....
1046
@Arrie94 je mot et stokkie ook nie opeten , duhhhhhhhhhh
Arrie94
@1046 Daar zeggie wat
GROENEDEERE
@JD6930

Je plaats zelden reacties? Ok ff de cijfers jongen. Want nu heb je jezelf hiermee. Ik ben sinds 8 jaar lid op te en heb een bescheiden 7700 reacties neergezet.
Hoelang zit jij hier? 2 of 3 jaar? 18000 reacties heb jij al geplaatst zit je hier 24 uur per dag 7 dagen per week te zwetsen?
JD6930
@GROENEDEERE

Zal het anders verwoorden: Ik plaats hier tegenwoordig zelden reacties, foto's, video's en topic's.

Kijk maar hoeveel tijd er zit de laatste tijd tussen een groepje foto's op men profiel.

Ik kijk laatste tijd bijna iedere dag wel even op TF, maar verder doe ik hier niet zo veel meer. Zo nu en dan wel eens een keer wat foto's maar dat is echt niet zo vaak als vroeger.

Mensen die werken hebben geen tijd om heel de dag achter TF te zitten, in tegenstelling tot vele scholieren die nu weer in de vakantieperiode zitten, dat weet jij ook goed zat lijkt mij. 😉
Arrie94
Quote @JD6930:
Ik kijk laatste tijd bijna iedere dag wel even op TF, maar verder doe ik hier niet zo veel meer. Zo nu en dan wel eens een keer wat foto's maar dat is echt niet zo vaak als vroeger.

En precies wat je dan niet moet doen, doe je wel, verder goed bezig, eerlijk.
GROENEDEERE
@JD6930

Eh sorry hoor maar daar merk ik dus niks van. Heb je al enige tijd in het vakje vrienden staan om te volgen hoeveel je uitkraamt maar dagelijks staat t vol met jouw reacties.
Boerenjongen16
Gezellige Zaterdagavond iedereen...
1046
@Boerenjongen16 dank je , ie ook eej
radium45
En ik gaan maar weer eens aant wark. Dit was mijn zaterdagavond weer 😛
Fendt__power
Deze jongen heeft zeker zon rugtasje die gevuld is door rutten en zijn maatjes?
GD tuning Garyp
Niks te doen ofzo?
1046
@radium45 werkse
radium45
@1046 Dank u.
1046
@radium45 en waar gaat de reis heen???
radium45
@1046 Deze keer kort bij huis, Deventer. Megapiratenfestijn, is vanaf hier een 45 min rijden.
1046
@radium45 mooi kortbij , en gezellig, successssssssss
radium45
@1046 Ja is meestal wel gezellig, Biss morgen....
DANOONTJE POWERR
Het feit dat hier geen enkele reactie echt over het topic gaat lijkt me een duidelijke aanwijzing hoe er over je topic's gedacht wordt.
GD tuning Garyp
@DANOONTJE POWERR Exactemundo
1046
@DANOONTJE POWERR waar ging et eigenlijk over??????
DANOONTJE POWERR
@1046 Weet niet, ik raakte een beetje afgeleid. 😉
bart99
Jah, je ziet wel welke topic's van jou zijn, en dat zijn er veel maar verder heb ik er niet zoveel problemen mee.
1046
@DANOONTJE POWERR hmm, jammer , nu weet ik et nog nie , haha
Boerenjongen16
:biertje:
Arrie94
@Boerenjongen16 Dat werd 2 uur geleden ook al aangeboden 😃
fendtkip
Quote @1046:
hmm, jammer , nu weet ik et nog nie , haha

ehh volgens mij ging het hier over
nl-nl.facebook.com/albertheijn/
maar weet het niet zeker
Boerenjongen16
@Arrie94 Haha. 😛 Snap niet dat men zich zo druk maakt om zoiets nutteloos. Op zo'n manier breken ook die 'knappe' koppen uit Den Haag geheel Nederland structureel af.
valmet 605
Zie jullie int cafe
jordi 1455
Ik heb er geen problemen mee als je je website of Facebook pagina promoot zolang het met TF te maken heeft. Er zijn heel wat leden die in de beschrijving van hun foto een link naar hun website plaatsen.
JD6930
Quote @Fendt__power:
deze jongen heeft zeker zon rugtasje die gevuld is door rutten en zijn maatjes?

Ga je mond spoelen!

Ik werk 5 dagen kei hard voor m'n geld. En ja, dat komt deels van het UWV(Wajong) en de rest van mijn werkgever. Denk maar niet dat ik blij ben met die Wajong uitkering. Als ik zonder kon, deed ik dat meteen.

Heb gelukkig niks met UWV te maken op dat ik geld en (te )vele brieven van ze krijg na. Wil niks met die slaapkoppen te maken hebben verder. Dus denk eerst eens 3 keer na voor je zo'n reactie plaatst.
Jasperfendt
Quote @JD6930:
Ik werk 5 dagen
Er zitten er 7 in een week sjef
Fendt__power
@JD6930 ik denk er niet overna wat ik zeg, ik zeg wat ik zeggen wil. jij maakt topics aan elke week of elke 2 weken 1, en het gaat nergens over!

nouja lekker werken dan maar weer maandag, en nog een fijn weekend 😉
Fiat110-90 DT
Quote @Arrie94:
maar die koeienfoto's zijn ook niet verkeerd...

Bij deze dan 😃
facebook.com/DSKoeienfotografie/

Op deze pagina mag ik gelukkig reclame maken 😉
JD6930
Quote @Fiat110-90 DT:
Quote @Arrie94: maar die koeienfoto's zijn ook niet verkeerd...
Bij deze dan
https:/....

Op deze pagina mag ik gelukkig reclame maken

Goed bezig, alleen wel in dit topic 😃 :
tractorfan.nl/topic/60301/
Fiat110-90 DT
@JD6930 morgen nog een dag 😃
JD6930
@Fiat110-90 DT

Tja...

Kijken of er dan wat meer mensen zijn die doen waar het topic in de link voor bedoeld is als ze hun site/FB pagina willen promoten, of in dit topic een duidelijkere naam geven voor het topic in de link, inplaats van reacties over totaal andere dingen hier plaatsen... 😉
JD6930
Quote @DANOONTJE POWERR:
Het feit dat hier geen enkele reactie echt over het topic gaat lijkt me een duidelijke aanwijzing hoe er over je topic's gedacht wordt.

De eerste reacties waren het niet waard om te blijven staan. De reacties daarna zijn normale reacties dus blijven voor alsnog gewoon staan. Het topic gaat er om dat het topic in de lees meer link weer eens onder de aandacht word gebracht voor als iemand zijn site/FB pagina etc. zonder ergernis wil promoten op TF en op een plek waar meerdere sites/FB pagina's etc. bij elkaar kunnen staan dat ie weet dat ie er geen topic voor hoeft te maken maar het daar mag plaaten.

En als iemand een duidelijkere naam weet voor het topic is dat ook mooi meegenomen. 😉

Ook al praat er bijna niemand in dit topic over het onderwerp, degene die hun site/FB pagina onder de aandacht willen brengen en dit topic zien, zien ook wel de lees meer link. 😉
jordi 1455
@JD6930 eigenlijk moet er gewoon een pagina komen waar tf'ers links naar andere websites kunnen plaatsen.
JD6930
@jordi 1455

Is dit toch? 😉 :
tractorfan.nl/topic/60301/

Of hoe bedoel je?

Het idee van het topic in de lees meer link leek me goed, en waren ook meer mensen die het een goed idee vonden destijds. Alleen jammer dat er naderhand bijna niemand meer gebruik van heeft gemaakt. Veel nieuwe leden zullen ook wel niet hebben geweten dat het er was.

Maar ik kan ook niet iedere keer weer een reactie plaatsen in al die topic's die int zicht moeten blijven. Kan de FB pagina's nog niet eens constant up to date houden, laat staan ook nog eens even iedere dag die topic's langs...

Beetje jammer dat er meteen weer mensen als kleuters moeten gaan reageren en sommige zelfs spotten met dingen waar niet mee te spotten valt...
GROENEDEERE
Hier doe je het weer. Onzinnig lange reacties.
Boemrang
Ik ga het eens op Google gaan kijken.....
Altijd interessant om hier op te snuffelen....
Wie weet wat het mij oplevert..... 😃 😃
GROENEDEERE
Als je slim bent laat je ook eens alle reacties staan
GROENEDEERE
God ga je op zaterdagavond nooit naar de jongerensoos voor een glaasje appelsap wat ranja en als afzakkertje een beker warme choco? Denk dat jij meer spam op te gooit dan de rest.
erik9831
Ik heb inderdaad een hele discussie gehad met de kerel van koeienfoto's ...

Als die kerel, nog 1 keer post, doe ik net hetzelfde. Als hij beweerd dat ik hem via facebook zit te bedreigen in priveberichten en dat hij God de Koning is ... Dan is hij in mijn ogen verkeerd bezig. Steeds opnieuw en opnieuw en op nog zoveel andere sites reclame maken, dat is serieus verkeerd. Ik noem zoiets geestelijk verkeerd in het koppie.

Dan ook nog het volgende gezeik ... Wie geen foto's of reacties plaatst word afgeschilderd als iemand die geen bijdrage levert op TF en discussie onwaardig is. Dan zijn er mensen zoals JD6930 die hier dingen probeert te structureren en die dan ook nog eens al de shit over hun kop krijgen omdat ze teveel topics openen en teveel reacties maken.

MOET WETEN WAT JE WIL MENSEN !!!!
Boemrang
@erik9831 Waar heb je dit opgezocht..... 😃 😃
GROENEDEERE
@erik9831

Structueren? Alsjeblieft ga je mond spoelen. Er komt geen enkel stukje structuur in zo.
erik9831
@GROENEDEERE Sorry de zeep is op, en ik spoel niks meer.
Boemrang
Quote @GROENEDEERE:
Er komt geen enkel stukje structuur in zo.

Dit is zeker wel haalbaar en een zeer gemakkelijke oplossing....
Gewoon alle jeugd verwijderen hier, alles onder de 18 jaar verwijderen....
Leveren ze nog commentaar alsnog verwijderen.. 😃 😃 😃
GROENEDEERE
@Boemrang

Dan heb je dit nier opgelost. Meneer is de 20 gepasseerd
erik9831
Sommige mensen hun denigrerende toon is ook soms niet gepast (maar ook hier noemen we geen namen).

Er zijn mensen die nu eenmaal over een bepaald item veel weten, maar andere mensen helemaal niets. Maar als je iemand probeert te helpen en iets verkeerd zegt, word je daar meteen op afgerekend. Is dat dan goed te noemen ? De gulde middenweg is soms beter dan extreem links of extreem rechts.

Ik ben iemand dat graag een discussie aangaat, maar weinig mensen hier gaan ze ook aan. Een discussie aangaan is in mijn ogen, op zoek gaan naar die middenweg. Maar hier word er meer gedaan aan het opdringen van hun eigen mening.

Discussies die ik graag wil aangaan, zonder problemen, zijn het: toppertjes gedeelte, de overbewerkte foto's, de structuur die er hier beter kan zoals nu met de links en reclame topics. Zo zullen er nog wel zijn, waar ik momenteel niet kan opkomen.

Voor bepaalde items, ging een oplossing komen ... Maar die oplossingen zijn er na een heel lange tijd wachten nog altijd niet.
Boemrang
Quote @erik9831:
Maar die oplossingen zijn er na een heel lange tijd wachten nog altijd niet.

En dit voorbeeld is nog niet zo heel lang geleden....

En inderdaad, een discussie voeren is niks mee, maar dan kom ik toch weer terug op de jeugdige die de boel verzieken hier....
Ook bepaalde topics komen regelmatig terug, met wat zoek werk staan het antwoord al zeer vaak beschreven hier, maar gewoon te lui om eens iets op te zoeken....
valmet6400power
@Boemrang

Juist en die lakse houding van "even een topic maken" stuit men soms (terecht) tegen de borst..
Boemrang
@valmet6400power En niet te vergeten is wel, vertel je de waarheid kunnen ze ook niet tegen, dan gaan ze reacties maar verwijderen, dan denken ze dat ze het beter weten...
GROENEDEERE
@erik9831

Over discussies.
Ik ga graag discussies aan maar t moet wel een discussie blijven en geen ikke ikke de rest kan stikken. Vaak negeer ik die discussies. Heb er vele gehad hier vooral leerzame van zowel oud als jong. Maar verdraaid zijn er altijd weer enkelen die met tergend lange en nietszeggende reacties die een discussie doen ontvlammen tot een virtuele slachtpartij. Ook ik zal geen namen noemen
erik9831
@GROENEDEERE Een discussie, zoals jij ze wil voeren en ik ook (vermoed ik), moet inderdaad iets van toegevoegde waarde hebben.

Op dit topic, zou ik dan wel reageren in de aard van ... Is het niet mogelijk om een extra onderdeel te maken op TF, om daar je site te promoten of een éénmalige linkt te kunnen plaatsen. Vroeger was het meestal zo, jij plaatst een link naar mij en ik plaats een link naar jou. Meest correcte manier vind ik.

Ik begrijp mensen hun reacties ook naar JD6930 toe, maar ik denk dat hij toch wel het beste voorheeft met TF. Er is ook in het verleden al dikwijls geantwoord met 'je moet het zien als een banket, wat je niet lekker lijkt, laat je links liggen.'

Ik heb geen enkele haat tegenover iemand, als er mensen zijn die een haat tegenover mij dragen, mogen ze mij dit gerust melden en dan kunnen we dat altijd uitpraten.

Als ik een trekker zie op een bepaalde site en ik wil meer info, dan kom ik hier altijd naar de foto's zien. Zeer handig om een trekker dan te kunnen bekijken uit meerdere oogpunten. Met een linkpagina naar andere websites zouden er ook wel een heleboel mensen geholpen kunnen worden. Kan er ook onderdelen in maken zoals, fanpagina's, mechanisatiebedrijven, enz ...

Nu is er ergens zoiets als een bedrijf taggen, weet totaal het niet wat het nut er van is of hoe het werkt ... heeft dit dan een meerwaarde ? Voor mij uiteraard niet, omdat ik het niet begrijp.

Sorry voor de lange teksten, maar zoiets kan je uiteraard niet uitgelegd krijgen in een paar woorden 😄
jordi 1455
JD6930 bedoelt het goed en probeert mee te denken hoe de site beter kan. Als een tf'er met een voorstel komt hoe de site beter kan wordt hij of zij meteen afgekat door een paar leden die niets verandering willen weten. Dat mensen problemen hebben met de topics van jd6930 ligt echt aan de mensen zelf en niet aan jd6930.
Verder wordt er door een paar flink gezeurd over dat jd6930's topics geen toegevoegde waarde hebben, terwijl hun herhalende gezeur helemaal geen toegevoegde waarde hebben voor de website en laat staan voor dit topic.
Boemrang
Quote @erik9831:
Ik heb geen enkele haat tegenover iemand, als er mensen zijn die een haat tegenover mij dragen, mogen ze mij dit gerust melden en dan kunnen we dat altijd uitpraten.

Ik heb dan ook geen enkele haat naar iemand toe....
Toch is het meestal andersom, dat ik de gebeten hond ben hier....
En komen we op het punt dat ga ik de verdediging in, mijn goed recht ook....
Toch zijn meestal de jeugdige onderons die de commentaar leveren....
Leeftijd 15 jaar en 20 jaar ervaring, dat is pas kennis van zaken hebben...
En inderdaad, een mooie discussie is nooit verkeerd, waar krijg je dit nog, hier in elk geval zelden of nooit....
Fiat110-90 DT
@jordi 1455 mooi gezegd!
Boemrang
Quote @jordi 1455:
JD6930 bedoelt het goed en probeert mee te denken hoe de site beter kan. Als een tf'er met een voorstel komt hoe de site beter kan wordt hij of zij meteen afgekat door een paar leden die niets verandering willen weten.

Dit ben ik niet helemaal met je eens en ik verwacht meerdere niet...
Wij zijn wel degelijke en regelmatig bezig om deze site te veranderen en aanpassingen te kunnen realiseren....
Blijkbaar is dit zeer moeilijk om dit voor mekaar te krijgen....
En een persoon zou dat dan ven voor mekaar te kunnen krijgen, vergeet het meer gerust...
Zolang de redactie geen gehoor geeft of wilt reageren bereik te totaal niets....
JohnDeere5720
Quote @Boemrang:
maar dan kom ik toch weer terug op de jeugdige die de boel verzieken hier....

8O 😞
Aaaw.. Niet allemaal toch?! :|

Ook zijn hier soms een paar ''ouderen'' aanwezig die denken dat ze alles beter weten (Ook als het soms gewoon niet waar is)
JD6930
Quote @JohnDeere5720:
Ook zijn hier soms een paar ''ouderen'' aanwezig die denken dat ze alles beter weten (Ook als het soms gewoon niet waar is)

Volledig mee eens!

(Ik doel dan zeker weten niet op jou Ger!)
Boemrang
Quote @JohnDeere5720:
Niet allemaal toch?! :|

Gij bent een uitzondering.... 😄
Zodra ik maar niet bij ouderen hoor.... hahhaa
JD6930
Quote @Boemrang:
Zodra ik maar niet bij ouderen hoor.... hahhaa

Tuurlijk niet! 😃

Oud ben je pas bij 100 + toch? 😃
JohnDeere5720
Quote @Boemrang:
Zodra ik maar niet bij ouderen hoor.... hahhaa

Hihi :lol:

Nee, en de genen die dat wel zijn weten het vast wel van zichzelf 😉


Zo moeilijk is het niet om soms een goed kort antwoord te geven, iedereen moet het leren.. de een kan het zo de ander niet, ook heeft de één een vader die het wel kan en de ander kan het totaal niet..
Enkel ben ik het wel mee eens dat sommige topics soms makkelijk bespaard hadden kunnen worden door ''eventjes'' zelf een zoekmachine te raadplegen. 😄
Arrie94
Quote @Boemrang:
Wij zijn wel degelijke en regelmatig bezig om deze site te veranderen en aanpassingen te kunnen realiseren....
Blijkbaar is dit zeer moeilijk om dit voor mekaar te krijgen....
En een persoon zou dat dan ven voor mekaar te kunnen krijgen, vergeet het meer gerust...

Zie 2e reactie op dit topic, dat is dus een goed alternatief.
Boemrang
@Arrie94 Eens komt komt er een goede oplossing....
jordi 1455
@JohnDeere5720
Als er bij de basisgegevens staat wat voor motorolie in het blok moet dan heb je al minder vragen. Verder moet het vragen gedeelte eens op de schop, vaak wordt er een vraag over een type gesteld en dat het antwoord ook van toepassing is van andere modellen uit die serie, vooral bij nieuwe trekkers, alleen de afstelling van de motor is anders.
1046
Quote @Boemrang:
Eens komt komt er een goede oplossing....

de stekker eruit , hahaha
Arrie94
@jordi 1455 Dat met series is geen gek idee, maar de mensen die zelf zoeken, zijn voor 99% ook zelf zo slim om ook bij de andere types te gaan kijken. Dus staat het niet bij 956, dan misschien wel bij 1056. Mensen die te lui zijn om te zoeken, blijven toch nieuwe topics maken, maar regelmatig komen er dan bij die topics toch weer nieuwe dingen naar voren.

Mensen die niet veel om hun rikketik geven blijven er ook, die blijven overal problemen (en maken ze) in zien...

@1046 Dan heb je ook gezeik, maar van korte duur hahahaha.
Boemrang
@1046 Dat is een zeer goede optie....en gelijk de kabel in stukken knippen..... 😃
1046
@Boemrang lever ik de schaar wel , das mijn bijdrage aan een beter tf, hahaha
Arrie94
Quote @Boemrang:
en gelijk de kabel in stukken knippen...

Dan gaan we draadloos verder??
Arrie94
Quote @jordi 1455:
Verder moet het vragen gedeelte eens op de schop, vaak wordt er een vraag over een type gesteld en dat het antwoord ook van toepassing is van andere modellen uit die serie, vooral bij nieuwe trekkers, alleen de afstelling van de motor is anders.

Misschien iets met "Kijk ook eens bij andere modellen uit deze serie" en dat je dan uit de andere types kan kiezen. Alleen dat is een Polenwerk om alles onder series te gaan schuiven, ik begin der nie aan.
Boemrang
@Arrie94 Niks draadloos verder....
Dan is het over en uit.....of het moet echt beter worden dan kunnen we een optie wagen... 😃 😃
erik9831
@Arrie94 Je kan wel het model kiezen waar je vraag over gaat, maar eigenlijk zou dit een verplichting moeten zijn.

Je hebt een vraag over een Renault 7D,dan moet je het model verplicht invullen zoals bij het plaatsen van foto's. Daar kan je ook subcategorieën in maken met bijvoorbeeld, vraag over banden, motor, koppeling, hef, enzovoort. Na deze selectie krijg je dan eventueel de vragen eerst voorgeschoteld die er ooit al geweest zijn met een motor bijvoorbeeld. Staat je vraag er dan toch niet tussen, dan open je een nieuwe vraag.
SJB533
Quote @erik9831:
Je hebt een vraag over een Renault 7D,dan moet je het model verplicht invullen zoals bij het plaatsen van foto's.

Sta ik achter. Daarnaast zou het ook een leuke additie zijn, als je aan kunt vinken, dat het iets is, wat betrekking heeft op meerdere typen, eventueel merken, zodat het ook in de lijsten van die typen komt. (Inter 844S-Transmissie --> 554, 6/7/844, 745S, 743, 6/7/845) Wellicht weet @Tinus dit nog eens te realiseren...
jordi 1455
@SJB533 bij verf moet je er dan wel heel veel aanvinken, bij sommige merken.
Arrie94
@SJB533 Om weer boven water te halen?
Jan F
Hmmm , Is wel leuk zo'n apart facebook topic,
Alleen een geschikte topicnaam?
JD6930
@Jan F

Mwa, is wel voor ietsm eer als alleen Gezichtsboek hoor! 😛

Maar inderdaad, een goede naam is niet makkelijk. Misschien is ''Het site-verzameltopic'' toch het beste....
Jan F
Ik zit alleen op FB en Tractorfan/Truckfan,
Heb nog geen eigen website, Maar mooie tractorfoto's zal ik hier zeker blijven plaatsen.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
89
DEELNEMERS
24
WEERGAVES
2