Nieuw Farmer simulator 2008

Ik heb eens even gezocht op het net naar een betere tractor simulator en ik heb gevonden wat ik zocht.
Er is een nieuwe Farmer simulator op de markt onder de naam "Landwirtschafts Simulator". Er staan verschillende foto's op de site, en er staan al enkele filmpjes op youtube. De tractoren, maaidorsers en toebehoren zijn allemaal in 3D uitgetekend en het ziet er veel beter uit dan simtractor. Er is een demo en het PC spel kost €18,85 Excl. verzendkosten.

Deel dit topic

Reacties

waaijer
Je bedoelt een soort simtractor?
Beekske
Ja maar de graphics zijn veel beter dan simtractor. Hier de site van het spel landwirtschafts-simulator.de/index.php/ .
Hier zie je enkele foto's van het nieuwe spel simtractor.net/index.asp/?page=gallery&category=5 . Dit is niet door simtractor gemaakt hoor, maar op deze site staan er dus enkele foto's hiervan.
Jaguar870
Is dat dat spel van fendt, of da nie??
waaijer
Simtractor vind ik een beetje nep eerlijk gezegd, maar wel goed in elkaar gezet
-Mike-
Waar kun je een demo downloaden dan? kijken of het wat is.
Beekske
Hier kun je het downloaden .spiele.download.t-online.de/dlfree/55531/… . En hier zie je een filmpje
;
fendtvariopower
@ jaguar870 nee van fendt is da fendt trial da kost 30 euros en dan kun je wa doen in de 936 voor de rest nie
meilandfan
Ziet er mooi uit
Beekske
Ja da's waar, maar in deze game zijn er verschillende fendts en werktuigen, maaidorsers, en niet te vergeten je kunt mods installeren.
fendtvariopower
Maar die demo doet et nie
waaijer
Ja idd
Beekske
Ja, dit kan je moet eens even kijken op deze site als je de nodige systeemvereisten hebt op uw pc. Op dit topic die ik net ben tegengekomen staat er ook wat goede raad op sikumodels.com/forums/viewtopic.php/… . Mss dat dit jullie kan helpen. Zelf heb ik de demo van het spel nog niet staan omdat m'n pc niet voldoet aan de systeemvereisten.
joris
Dat spel had ik pas ook gezien maar je heb t niet ech trveel machines
fendt-vario
spiele.download.t-online.de/details/55531/

folgens mij kun je um hier wel downloade.
FENDTfarmer
Hoezo dit spel is gesponsord door Fendt...
fendt-vario
Drm zoveel fendt en lemke k
Claasvaak
Het ziet er wel donders mooi uit alleen jammer dat er maar een klein aantal tractors in zit. Maar ik denk wel dat er patches ofzo zullen komen waarin meer tractors en werktuigen zitten.
fendt-vario
K heb de demo je moet mijn link hebbe maar mijn ps kont niet an als ze ut nou voor de ps3 maken koop ik het zeker ziet er opzich wel leuk uit.
paultje
search.utorrent.com/search.php/… ik ben hem nu van deze site aan het downloade heb je de volledige versie
paultje
Beekske
@paultje, kan je aan de volledige versie geraken misschien
Claasvaak
Dit spel werkt echt mooi. 🆒
patrickkwast
Wat is het verschil tussen de eerste en de 2de ? 😛
Claasvaak
?
Claasvaak
Die download gaat niet echt snel
patrickkwast
Welke moet je dowloaden ?
Claasvaak
Die tweede link van paultje
mar die duurt wel lang.
patrickkwast
En dan ?

allebij dowloaden ?
Claasvaak
Nee kies er maar een uit.
waaijer
Huh??? hoe moet je dat downloaden?

search.utorrent.com/search.php/…

die pagina en dan?? snap er niks van
patrickkwast
Zit er verschil in dan tussen die 2 ?
paultje
2e link
paultje
Hij is bij mij bijna klaar
paultje
Maar da moet je met een speciaal programmatje downloade
paultje
Utorrent heb ik daarvoor
waaijer
Snap t niet helemaal 😛
patrickkwast
Jongs ik snap dr de baln van :S
guldner G40s
Voor dat downloaden moet je daar voor betalen
of nie
paultje
Ik heb hem nu geinstalleerd
paultje
Nee is gratis
paultje
Je moet er wel veeel verschillende programmatjes voor hebben
waaijer
Ik heb deze gedownload spiele.download.t-online.de/details/55531/

en geinstalleerd
paultje
Da is de demo
Beekske
Speelt hij goed de demo?? Ik ben aan het proberen met jouw link, misschien lukt het.
waaijer
Snap er weinig van dat rijden enzo
paultje
Ik vind er niet zoveel aan
waaijer
Die link van paultje heb ik gedaan de 2e en toen die site heb kon je kiezen uit 2 heb ik de 1ste gedaan, toen had ik hem direct op de computer staan toen wou ik hem openen en gaf hij aan van: het bijbehorende programma op het web opzoeken, het bijbehorende programma in een lijst selecteren ?
Beekske
@paultje, heb jij geen melding gekregen dat je de laatste nieuwe update van uw 3D kaart moet installeren
paultje
@ waaijer je moet dat spel dowloade met een programmatje utorrent
paultje
@beekske daar heb ik geen melding van gehad
Beekske
@paultje welke videokaart heb jij 128MB of 256MB
paultje
256 MB geloof ik
Beekske
Ah, oké, daarom kan ik het niet openen. Jammer dat landwirtshafts simulator niet in belgië te verkrijgen is.
fendtfan
Maare paultj heb je dan de voledige versie?
paultje
Ja
fendtfan
Bij mij doet die er heel lang over utorrent geeft daan dat die 2 weken en 3 dagen over doet welke heb jij dan geselecteerd die eerste?
Beekske
Heb je er dan moeten voor betalen? Is het leuk om te spelen.
paultje
Bij mij in minder dan 2 uur klaar
meestal word dit vanzelf minder hij begint bij mij ook altijd bij 2 weken
fendtfan
Jaah dat klopt nu al 1 dag en 10 uur 😛
Beekske
Welke videokaart heb jij fendtfan??
fendtfan
Weet niet hoe kun je dat zien...
Beekske
Bij apparaatbeheer, en dan bij beeldscherm adaptors. Bij mij ist er één van 128MB maar om het spel te kunnen draaien heb je denk 'k 256MB nodig.
fendtfan
En dan... staat er iets van nvidia en dan nog wat achter
Fendttrisixfan
Heb net demo gedownlaod maar snap er de kloten van ik kan achteruuit en vooruit rijden en is al ,iets aankoppelen en al lukt niet weet iemand hoe je dat moet doen
Emiel
Wel super mooi! ga dr vanavond eens verder naar kijken 😉
Emiel
Achteruitrijden met aanhanger gaat ook beter dan bij simtractor: daar gaat ie gewoon recht achteruit schuiven
Siebenga
G dacht ik in youtube te hebben gezien
Beekske
Kan iemand mij helpen ik heb het gedownload van de link van paultje via utorrent, er opent zich dan een map met allemaal win-rar archieven in welke moet ik openen??
Fendt614LS
Ziet er wel mans uit! Misschien ga ik het wel kopen.. Weet misschien iemand of het ook in het nederlands is het spel dan?? OF heeft niemand het spel?
Beekske
Je kunt het spel downloaden, en het is niet in het nederlands
Fendt614LS
Zat dit filmpje 😛 Ziet er wel grappig uit..

Wheels trekken met een 936 😛

Beekske
Ja, leuk hé, maar ik kan het spel nog altijd nie openen
Siebenga
DIE RARS
DAAR VAN open je gewoon 1 en dan sleep je dat bestand naar je bureaublad bv
waaijer
@ Paultje

hoe kom je bij dit programma: utorrent??
Beekske
Maar ik kan het niet openen, er staat het bijbehorende programma via het web opsporen ofz
Siebenga
Winrar moet je gebruiken
Claasvaak
Winrar
heb je daar voor nodig om die bestanden uit te pakken
waaijer
Hoe kom je daar aan dan?
Siebenga
Www.winrar.nl
waaijer
En welke versie ?
Emiel
@beekse: waar staat dat van apparaatbeheer dan op m'n pc?
waaijer
Ik snap alleen niet hoe dat moet met winrar? hoe moet je dat doen dan??
Siebenga
Installeren dat programmatje... en dat programma moet je zien als een pakjes pers. Hij kan dingen bij elkaar persen maar ook uitelkaar halen. Als ik dus allemaal bestanden heb die ik jullie wil geven dan pers ik het eerst in een klein paketje. (hier door neemt het minder ruimte(mb;s) in) Dan stuur ik het op en kan jij het met dat programma uitpakken en die bestanden weer gewoon gebruiken
waaijer
Oja!, ik heb hem geinstalleerd en wat moet ik nu doen?
Emiel
Om het uit te pakken trouwens: naar mijn documenten waar het staat, dan rechtsklik op het .rar-bestand en dan klikken op "extract files here"
Emiel
😉
waaijer
Deze titel heeft dat document bij mij :
www.big-torrent.to...Landwirtschafts.Simulator.2008.German-ASRG_[mininova]
Siebenga
Juist emiel 😉
waaijer
Maar is dat goed bestand ofniet?
Claasvaak
Als ik da via utorrent doe dan opent ie limewire en dan begint ie wel te downloaden maar hij staat al weer een tijdje aan en hij is nog steeds op 0%. En hij heeft er ook veel tijd voor nodig bijna meer dan 1 dag
Claasvaak
Ik heb nou ook utorrent gedownload en heb nou de torrent van landwirtschaft maar hij begint niet met downloaden. Kan iemand mij helpen alsjeblieft?
Beekske
Hallo, ik heb wel Winrar, maar ik weet gewoon niet welk Winrar archief ik moet openen met winrar. @claasvak Ik heb ook utorrent en bij mij begint hij na een tijdje. Die dag dat jij bedoelt, kort na een tijd in naar 3,2,1uur...
Siebenga
Maakt niet uit zij ik 😉
Beekske
Ja, ik heb een willekeurig archief uitgepakt, en ik dubbelklik op een bestandje en dan komt er het bijbehoorende....
waaijer
Maar nu heb ik zo'n best gedownload
www.big-torrent.to...Landwirtschafts.Simulator.2008.German-ASRG_[mininova] , was in 1 keer klaar 1sec. ofzo, en nu heb ik dat winrar geinstalleerd en wat moet je dan nu doen ???? vind het wel een raar bestand?? ik heb die link van paultje gedownload de 2e link en op die site de 1ste wat je kon downloaden van de 2,
Ronijn
Nu, moet je eerst de torrent gaan downloaden met bitlord, of limewire. En dan wordt het pas een spel dat je op je computer kan spelen. Nu heb je alleen het 'adres'waar het vandaan gedownload moet worden. 😉
waaijer
Torrent? lime wire heb ik wel, wat moet je dan bij zoeken intypen ?
Claasvaak
Via limewire duurt dat kei lang. Ik heb het al geprobeerd en hij had er 81 dagen voor nodig.
Claasvaak
@ Beekske. Ik heb nog geprobeerd maar de download ligt dan gewoon stil op een gegeven moment.
Claasvaak
@ Beekske. Hoelang duurde dat voordat die geschatte tijd terug begon te lopen en dat ie begon te downloaden? Bij mij ligt ie al een hele tijd stil. Hij heeft pas 0,1% gedownload. lul
Jarno1h
Ik vind het wel mooi uit zien maar weinig machines. nieuwe simtractor komt er ook zo uit te zien daar wacht ik liever op daar heb je dan ook allemaal nieuwe dingen bietenrooier enz. simtractor.com/forum/album_cat.php/…
Beekske
@claasvaak, ik heb via utorrent gedownload, en het duurde tussen de 2 en 3 uur. Simtractor is wel mooi, maar de graphics zijn veel beter, mochten de makers simtractor en dit spel nu de krachten eens bundelen zou het een realistischer trekkerspel worden.
fe-vario-ndt
Ik heb wel de demo van simtrachtor gedownload en die is wel een beetje saai 😎
nielsnijlant
Ik ben heb ook aan het downloaden hij doet maar 13 kb per sec
Christien
Hey, ik kan iedereen het spel zeer afraden.
Ik zag net als vele van jullie het spel op internet via youtube het ziet er heel belovend uit maa rik heb net het volledige spel gedownload en ik heb het na 2 minuten al gezien. Waarom? Je hebt gelijk de beschikking over alles wat er in het spel te verkrijgen in, alle akkers die gelijk ingezaaid zijn, alle traktoren en alle karren, zaaimachines, combines e.d. er zit dus totaal geen doel in het spel. Veel leuker zou geweest zijn als je eerst met 1 akker begin en 1 trekker en zo opbouwen maar dat is dus niet zo, afrader dus
caseih1056xl
Ken je die site sturen wil wel zien. filmpje mag ook
johndeere7830
Ik heb het spel ook ik vind het wel mooi begin volgende week komen er weer niewe dingen bij kan ik als goed is maaien en hacselen als het een beetje mee zit
fendt936
Ik heb de torrent van het spel gisteren gedownload en geinstalleerd. Alles is gelukt maar dan wil ik het opstarten en dan komt er dit te staan: Er is een fout opgetreden in game.exe
Heeft iemand van jullie dit ook gehad en wat kan of wat kan ik ertegen doen.
Fendt936,,,dat heb ik ook precies hetzelde ik heb hem al een paar keer overnieuw gedownload maar elke kea hetzelde verhaal
Beekske
Ja, dat heb ik ook gehad. Ja kan de videokaart eens updaten of anders is uw pc te licht om da spel te draaien. Bij mij lukt 't ook niet.
casemx170
Uhm paultje: bij mij start hij niet op als ik wil downoaden?? wat moet ik doen?
renault651-4
Ik wil hem ook downloaden, maar utorrent ziet de 'port' niet ofso, hoe kan ik een goede port vinden/maken..?
casemx170
Hoe kan ik een mod in men spel krijgen dan???
NewHollandErik
In dit spel heb je toch alleen maar Fendts?
casemx170
Nee je kunt er mods in downloaden, maar sommige mods kan je wel inslaleren maar andere willen er echt niet in, BIJV. die gruber.
wie weet wat of ik moet doen??
ls-mods.de/downloads.php/
claas lexion 600
Ik weet iets veel gemakkelijker voor de demo moet je naar deze site gaan mbenergy.ls-mods.de/downloads.php/?cat_id=1 daar druk ja op downlaod
claas lexion 600
Ik heb het zelf en het is een kei tof spel

behalve hoe da je mods downlaod in ou spel

weet iemand dat?? 😞
Mick-fendt
1 ding snap ik niet, je hebt toch ook meerdere combines en ploegen e karren en zo op you tube dan maar ik heb het spel gekocht en ik heb aleen maar 2 combines en 2 trekkeers hoe kan dit??
Mick-fendt

zoals deze link ik heb die ploegen en die trekker nog nooit gezien :s ik het spel gekocht zou dat daar aanliggen ?? zo ja kan iemand me dan nog eens een link sturen ??
New Holland123
Nee daar ligt het niet aan mick-fendt
deze heeft mods in het spel gezet
dat heb ik ook gedaan daardoor je ook kunt grasmaaien enz.
Fendt4life
Weet iemand waar ik het kan downloaden of kopen.. ??
Rik_fordpower
Heb deze ook ff gedownload... wel een grappig spelletje! Maar weet iemand ook hoe je snel van de een naar de andere plaats gaat zonder erheen te hoeven lopen/rijden? Of kan dat niet.
nleusen
Tap
MOOI-WARK
Wacht maar tot 2011
-Ongedierte
-Land gaat elke keer slechter groeien
-Bewegende dieren + Fokken
-Grond kopen
-Dubbellucht NODIG op land!
tractorquintentje
Kuj ook vastzitten? 😃
MOOI-WARK
Ja als je geen dubbellucht heb zit je vast licht er aan wat je er aan gedaan heb 😉
gekkelugt
Ik kan niets meer dan een demo
tractorquintentje
@mooi-wark: veel van die verwachtingen zijn niet waargemaakt 😛

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
130
DEELNEMERS
39
WEERGAVES
4