ervaring met webshop

Ervaring met de webshop gereedschap-outlet van wim wensink ik heb er een schuif rubber besteld maar hij levert nooit. bellen mailen niets ,ik ben gewoon opgelicht

Deel dit topic

Reacties

+1
fiatfan
Goed dat je dat hier meld. als er mensen zijn die er wel goede resultaten bij hebben horen we het graag.
renault gek
Helaas geen ervaring me ik hoop dat je er uit komt
+1
Oldtimer-fan
Quote @renault gek:
Helaas geen ervaring me

Als het een oplichter is mag je blij zijn dat je er geen ervaring mee hebt 😉
Wimsumar
Beste 6640: Je kunt het betaalde bedrag storneren (terug laten boeken).
Dit kun je zelf d.m.v. internetbankieren regelen.

B.T.W., Onderstaande website?

gereedschap-outlet.com/schuifrubber/
Ik heb hem net en WhatsApp gestuurd en gevraagt of hij nog schuifrubber op voorraad heeft we zullen af wachten wat hij zecht
JD 6110
Klopt zen adres. Of iemand hier van tf die weet of het bedrijf daar gevestigd is?
Beste 6640 op WhatsApp reageerde hij wel hij had er nog en paar lichen dus snel zijn zou ik zeggen
Valtra-Fordpower
Probeer het hier eens om een reactie te krijgen.
facebook.com/handelsonderneming.wim.wensink/
Dat is raar op de locatie brummen rhienderstein 28 zitten 2 bedrijven op 1 adres
Kan natuurlijk wel maar lijkt mij en beetje vaag
6640
Ik heb hem ook wel nagekeken hij heeft 3a4 webshops met bijn niets er op . Zijn vader is wkeerbeek
unimogbommel
@6640 zijn adres staat erbij op de site, als er niet word geleverd rij je er toch heen en haal je een schuif op en nog iets om de brandstofkosten te compenseren
atlaspower
@Wimsumar dat kun je vergeten, terugboeken,, dat gaat alleen bij een acceptgiro (automatische betaling ) en het dus door hun van je bank is afgehaald, als je het zelf hebt overgemaakt bv via internet bankieren kun je ernaar fluiten als de ander niks wil, dan word het de rechtsbijstand verzekering inschakelen
Als er een adres bij staat ga je er maar even langs en boos kijken
Erwin de Koning
Hallo ik ben nieuw op Tractorfan

wil toch even reageren op dit bericht,
ik heb onlangs begin dit jaar een bestelling gedaan bij Wim

reacties gaan via de email en wordenvrijwel direct beantwoord,je krijget een factuur die je mag voldoen per bank, maar als het op leveren van de onderdelen aan komt is het een drama.

er word niet gereageerd op email, telefoon of sms
wanneer je Wim wel telefonisch te spreken krijgt (als het al lukt) worden er beloftes gedaan over leveringen, of terugstortingen die nooit worden voldaan.

mijn tip, bestel en betaal bij hem niets totdat je het in je handen hebt.
ik ben voor €250,- het schip in gegaan en zou een ieder willen waarschuwen hier niet te bestellen of kopen.

inmiddels heb ik aangifte gedaan want dit soort paktijken kunnen niet.
Willem K
Ik heb ook een negatieve ervaring gehad met Dhr Wim Wensink, die ik uiteindelijk heb veranderd in een hele goede ervaring.

Ik heb op zijn webshop rubber besteld voor een schuif te maken. Vooruit betaald en een mooi bevestiging-mailtje gekregen. na twee maanden niets meer gehoord te hebben heb ik Wim gebeld, en die zij dat het rubber bij zijn transporteur lag en dat hij ging regelen dat hij het op zou gaan sturen.

Na een paar weken niets gehoord te hebben maar weer eens gebeld. nu was de smoes dat hij het zelf langs zou komen brengen, wat natuurlijk niet gebeurde.

Na weer een paar weken afwachten heb ik hem voor de derde keer gebeld, en nu zou hij de bestelling annuleren, en het geld € 180 weer terugstorten. wat ook niet gebeurde.

Na enkele weken reageerde hij niet meer op telefoon of mail, en ik kreeg er aardig de pest in. Uiteindelijk heb ik een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld om mijn geld weer terug te halen.

Na drie weken kreeg ik de leukste brief ooit, die ik van een deurwaarder zal ontvangen. Daarin stond dat het hele schuldbedrag geïncasseerd is en dat het mij uiteindelijk maar €10,- kost. De rest van de incassokosten is verhaald op HO Wim Wensink. Kortom mijn schade is enorm beperkt, en Wim Wensink heeft het alleen maar geld gekost.
g-v
Dag Heren,

Ook ik ben in de mist gegaan via de webshop mypartsplace.nl
Bestelling van €391 gemaakt, netjes vooruit betaald aangezien ik uit België kom.

Na 1 maand had ik nog niets ontvangen, toen na ettelijke keren proberen toch die knul aan de telefoon gekregen. Meteen belofte dat het verzonden werd.
Kreeg inderdaad een pakje binnen 2 dagen later, was dolgelukkig tot ik het open deed.
40% was compleet...

Meteen terug telefoneren, je raad het al. Geen reactie meer.
Die gozert blokkeert gewoon iedere zijn nummer?
Dreigmails gezonden, belde hij opeens binnen de 20 minuten terug.

Kreeg een track & trace en de belofte dat het pakje vandaag op de post ging.
Weer 1 week gewacht en niets ontvangen, zelf contact opgenomen met PostNL.
Je raad het al : VALSE TRACK & TRACE

Zo heeft hij mij de afgelopen maand aan het lijntje gehouden met valse beloftes, nu pakt hij al 14 dagen mijn oproepen niet meer op.

Heb aangifte gedaan bij ConsuWijzer, maar wie heeft meer tips voor deze Belg die wilt dat dit zaakje rechtvaardig wordt afgehandeld?
Aangifte politie, helpt dit effectief?

Voor al degene die toch twijfelen, OPPASSEN met H.O Wim Wensink a.k.a mypartsplace.nl !!

Dank bij voorbaat.
radium45
@g-v In mijn bestand is er een heer Jan Kuper gekoppeld aan deze naam, evenals de domeinnaam mechashop.nl
+1
AG35
@radium45
Mechashop is van de firma, Kort uit Zwiggelte.
Die hebben een tijd ook als, my parts partner, in samenwerking met Kramp geleverd.
Volgens mij,deden meer mechanisatie bedrijven dat.
Daar had ik via Kort, ook een account op.
Was gewoon de kramp website, met een ander kleurtje, is nu gestopt, en nu is het een gewoon Kramp account, via Kort geworden.

My Parts Partner MPP was van Kramp, en wordt niet meer gebruikt.
En de andere firma, heet nu dus, My Parts Place ook MPP...........
Landini 6500
Dus niet Wensink aangenaam ( Mercedes)
Jank56
Goeden middag
Eerst even dat Mechashop is onderdeel van Kort Mechanisatie in Zwiggelte
En totaal niets met de site mypartsplace heeft te maken
Ook doen we ook nog wel via MPP met samenwerking Kramp voor onderdelen leveringen
We hopen u zo op de hoogte te stellen dat deze twee websites vrij staan van elkaar
Voor vragen mag u mij altijd mailen naar jankuper@kort.nl
Vr groet Jan Kuper
Kort Mechanisatie
Jank56
Goeden middag nogmaals
My Parts partner is idd gestopt
Het is nu KOS wat staat voor Kramp online service en totaal niets heeft te maken met mypartsplace
We hopen met dit bericht wat onduidelijkheid weg te halen
Vr groet Jan Kuper
kievitjeburen
Ik heb goede ervaringen met Jan Kuper en Mechashop.

Even goed informatie zoeken voordat je hier een reactie plaatst mensen !!!!
AG35
Mocht het niet helemaal duidelijk zijn,uit mijn eerste reactie.
Ook ik heb goede ervaring met, Kort mechanisatie en Jan Kuper.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
23
DEELNEMERS
19
WEERGAVES
9