Schudden we elkaar de hand bij het Trekker Festival?

Op 13 augustus organiseert Trekker Magazine het eerste Trekker Festival op een mooie, centrale plek in Nederland. Het zal plaatsvinden op het Bouw & Infra terrein in Harderwijk, waar volop ruimte is voor een evenement van deze omvang. In de Trekker die vandaag in de bus valt is daar meer over te lezen.

Mij is de mogelijkheid geboden om daar ook iets te organiseren voor de leden van TractorFan en omdat er al jarenlang gepraat wordt over een TractorFan meet & greet leek het mij een fantastische gelegenheid om dit daar te combineren. Ik zorg dan voor wat TractorFan stickers, petten en t-shirts die daar dan opgehaald kunnen worden. Waarschijnlijk hebben we een stand met wat staantafels, dat moet allemaal nog vorm krijgen.

Ik ben super enthousiast en heb nu al zin om iedereen in levende lijve te ontmoeten.

Wie gaat er allemaal komen en wie neemt er zijn tractor mee?

Deel dit topic

Reacties

+1
Tinus
@sjb533 @alexmiedema @TurnMeLoose, zijn jullie er ook?
SJB533
@Tinus
Nu het verplaatst is: iedereen kan komen: ik ga het niet redden ivm werk
DANOONTJE POWERR
@SJB533
Voor mij wordt het ook niks, ik moet dan wat lopen.
+1
SJB533
@DANOONTJE POWERR
Dan komt de rest van TF zeker
SJB533
@Tinus
Is dat verstandig? Je wil toch bezoekers? 😂
basia
@SJB533

Haha ; die vind ik goed !
majoor85
@SJB533 dan mag ie 1 maand voor de tijd al wel vertrekken voor dat je er bent met de fiets
JD3010
Hoeveel trekkers mag ik meenemen?
erik9831
@JD3010 mag ik mijn bestelling al plaatsen aan stickers, petten en T-shirts bij jou ?

Ik zit op dat moment een 1000km verder
Tinus
@JD3010 "Ruimte is geen enkel probleem" hoorde ik, dus hoeveel zou je er mee willen nemen?
Tinus
Quote @majoor85:
dan mag ie 1 maand voor de tijd al wel vertrekken voor dat je er bent met de fiets

Of ik pik 'm even op he? 😄
oldtimergek
13 aug gaat hem niet worden. Ik moet werken en in vac periode vrij nemen word hem helemaal niet. Jammer
deerefan
Ja lijkt mij indd ook een leuk idee 😄 dan wel een petje en shirt met je gebruikersnaam dr op he @Tinus 😄
JD3010
@erik9831 Bestellen kan altijd, ik Geef je alleen niet de garantie dat ik het op kan halen daar.
radium45
Quote @deerefan:
gebruikersnaam dr op

Ik kom incognito...
Tinus
Quote @deerefan:
dan wel een petje en shirt met je gebruikersnaam dr op he Tinus ????

Dat lijkt mij ook nog steeds een goed idee!
MF 2725
Super leuk idee! Als ik tijd heb, kom ik graag even kijken. Alleen, is 1 dag niet wat kort? voor je er bent met een tractor en weer terug naar huis, blijft er niet veel tijd over.
boegie
@MF 2725 dag ervoor dr al heen, en de dag erna terug 😉 haha
Fendt926Driver
Reserveer maar plek voor 2 personen.
wij komen.
fendt926driver en Fendt615fan
misschien de stand een beetje inkleden met mooie fotos van tf leden.
zoiets stond ook in nordhorn tijdens de oldtimer dag. een tent met veel grote fotos over deutz waar op 85% van de fotos het traktorfan logo stond
Tinus
Quote @MF 2725:
Alleen, is 1 dag niet wat kort?

Als het uit de hand loopt qua bezoek dan maken ze er 2 dagen van geloof ik.
Tinus
Quote @Fendt926Driver:
fendt926driver en Fendt615fan

Top! Leuk om te horen van die foto's. Hoe ik het zelf aan ga kleden weet ik niet, zal in ieder geval low-budget moeten zijn. 😄
SJB533
@majoor85
Elp is dichterbij, ja
erik9831
@Tinus Je hebt toch het ideale medium voor handen.

Bekende landelijke drankencentrale = sponsort de drank en tafels = reclame op TF 😄

Zo nog een paar dingen zoeken en alles kan low-budget doorgaan.
Johndeeretje
Gewoon een paar loonbedrijven opzoeken die willen sponsoren 😄 Lijkt me trouwens een leuk evenement! 👍
fendt308-driver
Lachuh hoelang is dat met de trekker @joellll ?
Tinus
@erik9831 Kan vast wel een paar blokken kaas van de DOC mee krijgen. Moet wel wat zouts hebben bij al dat bier natuurlijk.
TurnMeLoose
Vanavond weet ik meer over de 13de.
DANOONTJE POWERR
Ik ga zeker proberen er heen te gaan.
Zal wel zonder trekker worden denk ik of ze moeten er een trekkertrek bijgaan doen. ;;-)

@radium45 Zeker met een zonnebril op achter de draaitafel?
radium45
Quote @DANOONTJE POWERR:
achter de draaitafel?

Dat zou je toch niet zeggen?
deeremeneer
Helaas ga die dag net op vakantie. Had graag even gekomen.
radium45
@Tinus Ik kan wel 1 van de eventcleaners meenemen. Kan ik natijd mooi een beetje bijbeunen daar op het terrein. 😛
radium45
Nee gaat hem niet worden, is het weekend van Dancevalley Spaarnwoude...
joellll
@fendt308-driver

3 uur - trekkertrek Montfoort?
JD6930
Nope, te ver! 😛

Oft moet zijn dat @coen-de-kok een JD uit de loods haalt en plek over heeft. 😛 Harderwijk moet met een JD wel te doen zijn toch? 😃
JD6930
Nondejuh! € 15! 😮 en dat nog met € 10 korting...

Al zou ik erheen kunnen: Ik pas. Is me te duur om trekkers te kijken! Kan hier in de buurt voor 1 derde op trekkertrek ook en dan hedde er nog spectakel bij.

Liever een dagje naar het veel dichterbij gelegen BB.
jurgenkrijt
Als dit werkelijk door gaat ben ik er ook bij (y)
fendt308-driver
@joellll
Sochtends ff slepen s middags ff daar kijken 😂
varken
Rijden er ook bussen?
Tom VB
Erg leuk initiatief! Wat mij dan persoonlijk een beetje tegenstaat is de hoge entree. Als jarenlang lid van zowel de Trekker en Tractorfan... Maargoed dat zal wel aan mij liggen.
valmet 605
Ik ga kijken wat ik kan doen. Valmet op een be combi drukken een mn knikker achter de auto hangen..
Tinus
@varken Vanuit Drenthe wil ik er nog wel een paar oppikken. Misschien dat @mirjam-guichelaar ook nog met een auto rijd (kids zullen wel niet de hele dag willen blijven).
kerstrunner
Vind het een geweldig initiatief maar vind het inderdaad ook wel duur voor entree... Zou zeer graag komen maar 13/8 is wel een periode die nog zeer druk zou kunnen zijn: hooi,stro...
Tinus
Qua prijs van de tickets zit het inderdaad meteen op niveau van het truckstar festival. Maar als je kijkt naar (bijvoorbeeld) Tractorpulling in Eext, dat kost ook al 20 euro pp. Misschien dat er nog een hoop weggeef acties komen?
1046
@joellll @fendt308-driver naar montfoort. Doe ik ook . Met trekker. Haha
JD6930
@Tinus

Hier in de regio zit de prijs op € 5 bij trekkertrek. 😛 Scheelt wel wat en heb je ook spectakel erbij. Al zal dat daar ook wel zijn als het op het niveau van Truckstar festival is, waar ik jaarlijks vele mooie foto's van zie.
Fendt926Driver
Misschien een optie om bij de ingang van de tf tent/plek een doos met naamkaart buttons en pen neer te leggen. Omdat we op tf elkaar alleen kennen met onze tf naam. Dan weet je wie je voor je hebt.
jehan
Leuk idee ..nu kaartjes bestellen en je hebt ze voor 15 euro ..wel voor 15 mei doen ..
fendt308-driver
@1046 dit jaar voor het eerst is m'n geluk beproeven in de 4,5 ton. 😄
1046
@fendt308-driver dan zien we mekaar zeker
robert956
Kun je daar ook kaarten aan de kassa kopen of alleen online?
Fendt926Driver
BUMP deze even.......
Rdeweerd
Kun je er geen ''zwarte cross'' van maken alleen dan met trekkers heel weekend lang.
TrekkerJanssen
Goed idee @Rdeweerd
Ik heb de trekker nog niet gezien! Tegewoordig valt hij hier op de mat op donderdag of de dinsdag er op bezorgd door de postnl Hardewijk is mooi in de buurt maar augustus heel druk met kuillen meestal haha meschien hebben we dan ok net nuchteren kalveren maar lijkt me wel gaaf mooi met de trekker er heen
joellll
@1046

Precies, nog meerijden? Ik zit 11 ton
Tinus
Fendt__power
@robert956 kan je daar ook kopen alleen zijn ze dan 25 zoals ik het lees 😛
1046
@joellll yup , 5,5
joellll
@1046

Kijk kijk spektakel
1046
@joellll zal wel meevallen hahahaha
ricooo12
Leuk idee ik heb nog geen idee hoe me zomervakantie zal lopen dus kijken of t lukt 13 augustus
EA_MF
Quote @JD6930:
Hier in de regio zit de prijs op € 5 bij trekkertrek.

Tussen trekkertrek en een tractorpulling evenement zit nog wel een noemenswaardig verschil Hans 😉 Het evenement welke @Tinus in zijn voorbeeld gebruikt, is een 2 daags evemement met trekkertrek en een klassementswedstrijd voor de tractorpulling die RTL7 zegmaar uitzend. Die wedstrijden vallen over het algemeen in een iets hogere prijsklasse qua entree.
1046
@EA_MF die heren moeten ook betaald worden
Fast Eddy
Leuk idee. Maar ik ben dan op vakantie 😞
JD6930
@EA_MF

Ja had dat ook wel in de gaten. 😉

Ze moeten ook ergens het geld vandaan halen bij zo'n wedstrijden he. 😛
hobbyboer
Quote @Tinus:
Misschien dat er nog een hoop weggeef acties komen?

Waarom stel je dat als vraag aan ons? Jij zult zelf het beste weten of en wanneer je tickets gaat weggeven aan je trouwe leden 😉
SjoerdHylke
130km op men dexta is een beetje overdreven denk ik 😛
TygoJD
Ik denk dat het heel erg leuk zou zijn, maar voor mij is het nogal ver weg
erik9831
@SjoerdHylke Is van iemand anders, genaamd mie tracteur. Zij is ook op veel evenementen aanwezig. Dit is een foto van 2012 waar ze een paar keer haar km teller op de foto zet. De km die op de teller staan, zijn de kilometers die ze gedaan heeft om op dat evenement aan te komen van bij haar thuis 😄

mietracteur.eu/2012/Bocholt/…
SjoerdHylke
@erik9831 Ik bedoel dat als ik wil komen ik 130km moet rijden. 😃
erik9831
@SjoerdHylke Zij heeft 99.5km gedaan met een M.A.N ackerdiesel met aanhangwagen met een Landini gloeikop op.

Alles is te doen, je moet er iets voor over hebben 😃
radium45
@Tinus Is er ook een mogelijkheid tot overnachten in bv een meegebrachte caravan? Ik merk dat er toch wel enkelen zijn die van ver moeten komen en of die niet meer de bevoegdheid hebben om zich natijd nog in het verkeer te begeven.
+1
TrekkerJanssen
Dat is een goed punt. Vind je het goed als ik hierop bij je terugkom? @radium45
Tinus
@radium45 Ga ik vragen!
SJB533
@radium45
Als Tinus een koffiezetapparaat meeneemt, zorg ik voor de koffie, kun jij gewoon weer naar huis 😛
radium45
@SJB533 zoals eerder aangegeven op dit medium, ik zit dan aan de andere kant van het land voor werkzaamheden.
+1
KevinHolder
Ik ben er bij !
Misschien neem ik ook nog wel een smalspoor mee op de aanhanger
SjoerdHylke
@SJB533 Kheb nog geen autorijbewijs dus gaat em niet worden, anders had de mf699 ook wel mee gekund
Tinus
@SjoerdHylke Harderwijk is met openbaar vervoer goed te doen hoor 🚌 🚆 ✈
SjoerdHylke
@Tinus Als ik iemand vind die mee wil gaan kom ik!
Tinus
SjoerdHylke
@Tinus Ik zie net dat het in de vakantie van mijn ouders valt... Moet dan nog ff kijken wie dan de koeien gaat melken 😬
+1
frank_mf
Ik denk dat ik m'n iets snellere paard mee ga nemen, want met de trekker is misschien teveel van het goede naar Harderwijk
+1
maikwolsink
Ik ben dr bij
Jantjecase
Is er ook net als op ath een demo pleintje of zo iets?
Tinus
@Jantjecase Er komen verschillende demo's, waaronder de trekker van de toekomst. Ook zal er nog iets van een spektakel te zien zijn, maar ik weet niet of dat al bevestigd is. Zal vragen of ze een update kunnen geven.
TrekkerJanssen
@Jantjecase er zal van alles te zien en te beleven zijn. Momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor iets bijzonders (lees spektakel) Volg de facebook-pagina voor updates rondom het programma.
+1
danny_ford
Een evenement op nog geen vijftien kilometer afstand, ik ben er bij!
TrekkerJanssen
Mooi, zou leuk zijn @danny_ford
+1
JJ
Uitgelezen kans om door middel van deze website nog meer netwerken op te bouwen. Ga proberen erbij te zijn, afstand is geen excuus.
+1
Tinus
@JJ Zou leuk zijn!
Tinus
Morgen eens even bellen met ze of er al meer bekend is m.b.t. het programma.
TrekkerJanssen
Was gezellig Tinus. 😄 @Tinus
Henk 1120
Heb m'n toegangsbewijzen ook binnen en kom dus ook een kijkje nemen...
Tinus
a3vandiejen
Probeer er met de vakantie rekening mee te houden dat ik thuis ben zodat ik ook kan komen.
Tinus
@a3vandiejen Ha, top!
6530JD
Wij zijn er bij
Tinus
@6530JD Gezellig 😄 🍻
JD 6125R
Ik ben er ook bij heb de entree tickets al besteld.
a3vandiejen
Moet je tickets bestellen of kan dat ter plaatsen.
Henk 1120
@a3vandiejen Tickets kan je bestellen via de "lees meer" link, hier boven aan. Waren tot 15 mei voor 15 euro te bestellen, daarna voor 25 euro. Toen ik ze afgelopen weekend bestelde zag ik ook nog een datum tot 20 mei voorbij komen, maar zie dat nu niet meer verschijnen. Maar misschien kan @Tinus nog wel wat regelen voor de trouwe TF-ers 😉
a3vandiejen
@Henk 1120 O.K dank je wel Henk.
a3vandiejen
Heb de tickets paar weken geleden besteld met 5 euro korting, en krijg vanmiddag een mail dat het verschoven word naar 10 september.
En als klap op de vuurpijl ik moet wat bij betalen omdat dan de korting niet telt.
Quote:

Beste Trekker liefhebber,


Je hebt één of meerdere kaartje(s) gekocht voor het TREKKER Festival op zaterdag 13 augustus bij het Bouw&Infra Park in Harderwijk.

Vandaag hebben we goed en slecht nieuws voor je. Het slechte nieuws is dat het TREKKER Festival niet plaatsvindt op zaterdag 13 augustus in Harderwijk.


Het goede nieuws is dat het TREKKER Festival wordt verplaatst naar zaterdag 10 september en plaatsvindt op het Walibi-terrein in Biddinghuizen.


Inderdaad, tijdens de laatste dag van de AgroTechniek Holland.

Door de samenwerking tussen deze twee evenementen bieden we op 10 september echt alles voor professionals en liefhebbers van trekkers en werktuigen.


Het TREKKER Festival blijft een eigen evenement, met een eigen ingang en een eigen programma, kortom de ultieme trekker beleving!

Met jouw TREKKER Festival-kaart(en) kun je gedurende dag ook een kijkje nemen op de AgroTechniek Holland en in tegenstelling tot in Harderwijk is parkeren bij de locatie in Biddinghuizen gratis!
erik9831
@a3vandiejen dat is dan wel k*t die datum verplaatsing. Ik wou wel gaan op 13 augustus, maar kon niet door vakantie. Nu zou ik wel kunnen, maar moet ik wel de volle pot betalen.

Wel vrij onprofessioneel om zo laat nog plots met zulke veranderingen te komen vind ik. Vele activiteiten zijn de afgelopen weken afgelast geweest door het slechte weer. Zoiets kan ik perfect begrijpen, dit eigenlijk niet.
a3vandiejen
@erik9831 Dat ben ik helemaal met je eens.
+1
@a3vandiejen Zoals je in de mail al hebt kunnen lezen, hoef je zeker niet extra bij te betalen. Sterker nog, je krijgt een gratis toegangskaart erbij. Dit geldt voor iedereen die een kaartje heeft gekocht. Dit is ter compensatie van het verplaatsen van de datum en de locatie van het festival. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
a3vandiejen
Dan komt er nog een heel stuk dat de prijs aangepast moet worden.

Moet niet gekker worden.
1046
@a3vandiejen gewoon nie gaan
Fendt926Driver
Er staat dat je met de toegang van het trekkerfestival ook op de agro techniek holland kan komen. Misschien kan andersom ook......
agro techniek holland heb ik kaarten voor.
misschien dan even aanwippen bij trekker festival. Anders hen ik meestal de hele dag wel nodig op agro techniek holland... en om er nu 2 dagen heen te rijden.......
bert korving
@Fendt926Driver Alternatief voor 2 keer rijden : walibi.nl/nl/…
Let op: De datum en locatie van het TREKKER Festival is verplaatst. Lees meer op onze website trekkerfestival.nl/nieuws/persbericht.html/
+1
a3vandiejen
Heb inmiddels een nieuwe ticket gekregen en 1 extra ticket voor het ongemak. Zonder bij te betalen, hier kan ik mee leven.
+1
Goed om te horen dat je daar mee kunt leven. We zien je graag op 10 september!@a3vandiejen
+1
Kidd
Moesten wij ook maar gaan kijken @theovl

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
116
DEELNEMERS
50
WEERGAVES
2