Zondag 12:00 - Bezichtiging van ons nieuwe (online) thuis

Aanstaande zondag, vanaf twaalf uur wil ik graag de testlocatie voor iedereen openstellen, zodat we het vernieuwde TractorFan met zijn allen kunnen testen.

Door met veel mensen tegelijk te testen kunnen we kijken of discussies goed te voeren zijn en of er onverhoopt toch nog foutjes in het systeem zitten. Het is ook meteen een voorproefje van hoe TractorFan er vanaf volgende week zondag uitziet. Dan gaan we namelijk definitief live.

Dit geeft nog een week de tijd om definitieve lancering goed voor te bereiden en eventuele plooien glad te strijken. Ik heb ook een korte enquête voorbereid waarmee feedback achtergelaten kan worden. Wie weet kan ik dan nog het een en ander aanpassen voor livegang.

Ik ben bijzonder benieuwd wat jullie er allemaal van vinden!!

Deel dit topic

Reacties

Tinus
Na de vorige redesign van TractorFan (begin 2008) werd ik zo ongeveer gefileerd, dus ik ben op het ergste voorbereid, haha.
JD3010
@Tinus Wat is je adres?
erik9831
Je hebt jezelf een malienkolder aangeschaft ? 😄
JD3010
@erik9831 Kom je ook Erik? Kan ik mooi met je mee.
Tinus
@jd3010 Hoewel je natuurlijk van harte welkom bent om het met een bord soep op schoot bij ons thuis te testen, betreft het een online bezichting. Zondag knal ik een topic online met daarin een link en verdere instructie 😃
JD3010
@Tinus O, dus niet met z'n allen in je tuin. 😄
Tinus
@JD3010 Niet zo'n slecht idee, tenminste, als er leden zijn die een tractor met stobbenfrees / bosfrees hebben en dat mee willen nemen 😄
Henk 1120
@erik9831 Zo, ik weet nu ook wat een malienkolder is 😂
Fendt__power
Ben ook benieuwd 😄
erik9831
@Henk 1120 ja, geen onderbroekenlol 😄
Tinus
@erik9831 Mijn maliënkolder is een beetje roestig na Normaal Pesse.
DANOONTJE POWERR
@Tinus
Mogen we wel je adres om je te fileren? 😃
Rdeweerd
De maliënkolder is een beschermend vest (kolder) dat door soldaten werd gedragen als pantser, vooral als bescherming tegen snijwonden van messen en zwaarden. Deze gevechtskleding is in het 1e millennium v.Chr. uitgevonden, maar waar en wanneer precies is niet bekend. Mogelijk werd de uitvinding onafhankelijk van elkaar gedaan in zowel Europa als Oost-Azië. Het oudst gevonden voorbeeld komt uit een Keltisch vorstengraf uit de 4e eeuw v.Chr., en werd ontdekt bij Ciumeşti (Satu Mare) in Roemenië. De maliënkolder werd door de Romeinen overgenomen in hun wapenrusting.

Google is je beste vriend 😉
Tinus
@DANOONTJE POWERR Laaghalerveen 9, Hooghalen. Bier staat koud.
casejxu
@DANOONTJE POWERR kan ik meerijden???? 😛
valmet 605
Als ik tijd kan maken kom ik even online kijken.
DANOONTJE POWERR
@Tinus Haha, ik ga er van uit dat het goed gaat komen.

@casejxu Op het spatbord?
erik9831
Moet ik al om 8u in de ochtend vertrekken om daar aan te komen op tijd voor een koud biertje ... Heb je geen cola in huis ? 😃
casejxu
Vroem Vroem
@Tinus Is er nog ergens te zien hoe tractorfan er in vorige versies uitzag? Ben wel benieuwd eigenlijk.
orangpower
@erik9831 passeer je hier dan 😛
Tinus
@Vroem Vroem Ik heb geen archief eigenlijk. Misschien is het op archive.org nog te zien?
steyrlanzboy
@Tinus ik ben benieuwd
eddyscania
Ff wennen maar via de pc goed te volgen hoor...

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
25
DEELNEMERS
13
WEERGAVES
0