Persfoto's CNH Industrial N.V

Een album van Alex Miedema. Iveco persfoto's

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Iveco Daily. Lees het bijbehorende persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Iveco Daily. Lees het bijbehorende persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Iveco Daily. Lees het bijbehorende persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Tector.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Iveco CityClass, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco sjomp, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een FIAT Ducato, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een FIAT Ducato, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een FIAT Ducato, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een FIAT Ducato, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een FIAT Ducato, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Daily, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Daily, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Eurocargo, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Powerstar, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Trakker, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco meerdere, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Onlangs heeft Vos Logistics uit Oss een serie van 5 nieuwe IVECO Stralis LNG-trekkers in gebruik genomen. Deze trekkers betekenen een verdere vergroening van het transport met mega trailers. Vos Logistics is hiermee het eerste internationale transportbedrijf dat gebruik maakt van de brandstof LNG voor transporten naar buiten de Benelux. IVECO-dealer Schouten leverde de voertuigen af in Oss.
Vos Logistics
Vos Logistics uit Oss is een onafhankelijke Europese dienstverlener en levert een breed scala aan transport- en klantspecifieke logistieke diensten. Hieronder vallen onder andere het transport van verpakte goederen, droge bulktransport, value added services en opslag. Vos Logistics heeft de beschikking over 25 eigen vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Polen, Roemenië en Spanje.
Vos Logistics heeft voor een duurzame strategie gekozen die zich onder meer richt op het reduceren van de CO2-uitstoot. Het transportbedrijf investeert in efficiënte technologische oplossingen zoals vrachtwagens met CNG en LNG als brandstof. In 2010 nam Vos Logistics haar eerste vrachtwagen met LNG als brandstof in gebruik. Inmiddels heeft het transportbedrijf uit Oss de beschikking over 20 IVECO Stralis LNG-trekkers, waarvan 5 stuks in low-deck uitvoering.
Low-deck IVECO Stralis Hi-Road LNG
De serie van 5 nieuwe IVECO LNG-trekkers die Vos Logistics onlangs in gebruik heeft genomen hebben een schotelhoogte van 95 centimeter. Dit is bereikt door de toepassing van een kleine bandenmaat, verlaging van het chassis en een lage koppelschotel. Aan beide zijde van het chassis zijn LNG-tanks gemonteerd waardoor een actieradius van 1000 kilometer wordt gerealiseerd.
Onder de cabine van de IVECO Stralis LNG bevindt zich een 330pk en 1300Nm sterke FPT Cursor 8 gasmotor. Ten opzichten van een Euro-VI diesel stoot de LNG-trekker fors minder CO2, NOx en fijnstof uit. De Euro-VI emissienorm wordt bereikt zonder het gebruik van EGR, dure roetfilters of AdBlue.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Onlangs heeft Vos Logistics uit Oss een serie van 5 nieuwe IVECO Stralis LNG-trekkers in gebruik genomen. Deze trekkers betekenen een verdere vergroening van het transport met mega trailers. Vos Logistics is hiermee het eerste internationale transportbedrijf dat gebruik maakt van de brandstof LNG voor transporten naar buiten de Benelux. IVECO-dealer Schouten leverde de voertuigen af in Oss.
Vos Logistics
Vos Logistics uit Oss is een onafhankelijke Europese dienstverlener en levert een breed scala aan transport- en klantspecifieke logistieke diensten. Hieronder vallen onder andere het transport van verpakte goederen, droge bulktransport, value added services en opslag. Vos Logistics heeft de beschikking over 25 eigen vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Polen, Roemenië en Spanje.
Vos Logistics heeft voor een duurzame strategie gekozen die zich onder meer richt op het reduceren van de CO2-uitstoot. Het transportbedrijf investeert in efficiënte technologische oplossingen zoals vrachtwagens met CNG en LNG als brandstof. In 2010 nam Vos Logistics haar eerste vrachtwagen met LNG als brandstof in gebruik. Inmiddels heeft het transportbedrijf uit Oss de beschikking over 20 IVECO Stralis LNG-trekkers, waarvan 5 stuks in low-deck uitvoering.
Low-deck IVECO Stralis Hi-Road LNG
De serie van 5 nieuwe IVECO LNG-trekkers die Vos Logistics onlangs in gebruik heeft genomen hebben een schotelhoogte van 95 centimeter. Dit is bereikt door de toepassing van een kleine bandenmaat, verlaging van het chassis en een lage koppelschotel. Aan beide zijde van het chassis zijn LNG-tanks gemonteerd waardoor een actieradius van 1000 kilometer wordt gerealiseerd.
Onder de cabine van de IVECO Stralis LNG bevindt zich een 330pk en 1300Nm sterke FPT Cursor 8 gasmotor. Ten opzichten van een Euro-VI diesel stoot de LNG-trekker fors minder CO2, NOx en fijnstof uit. De Euro-VI emissienorm wordt bereikt zonder het gebruik van EGR, dure roetfilters of AdBlue.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Onlangs heeft Vos Logistics uit Oss een serie van 5 nieuwe IVECO Stralis LNG-trekkers in gebruik genomen. Deze trekkers betekenen een verdere vergroening van het transport met mega trailers. Vos Logistics is hiermee het eerste internationale transportbedrijf dat gebruik maakt van de brandstof LNG voor transporten naar buiten de Benelux. IVECO-dealer Schouten leverde de voertuigen af in Oss.
Vos Logistics
Vos Logistics uit Oss is een onafhankelijke Europese dienstverlener en levert een breed scala aan transport- en klantspecifieke logistieke diensten. Hieronder vallen onder andere het transport van verpakte goederen, droge bulktransport, value added services en opslag. Vos Logistics heeft de beschikking over 25 eigen vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Polen, Roemenië en Spanje.
Vos Logistics heeft voor een duurzame strategie gekozen die zich onder meer richt op het reduceren van de CO2-uitstoot. Het transportbedrijf investeert in efficiënte technologische oplossingen zoals vrachtwagens met CNG en LNG als brandstof. In 2010 nam Vos Logistics haar eerste vrachtwagen met LNG als brandstof in gebruik. Inmiddels heeft het transportbedrijf uit Oss de beschikking over 20 IVECO Stralis LNG-trekkers, waarvan 5 stuks in low-deck uitvoering.
Low-deck IVECO Stralis Hi-Road LNG
De serie van 5 nieuwe IVECO LNG-trekkers die Vos Logistics onlangs in gebruik heeft genomen hebben een schotelhoogte van 95 centimeter. Dit is bereikt door de toepassing van een kleine bandenmaat, verlaging van het chassis en een lage koppelschotel. Aan beide zijde van het chassis zijn LNG-tanks gemonteerd waardoor een actieradius van 1000 kilometer wordt gerealiseerd.
Onder de cabine van de IVECO Stralis LNG bevindt zich een 330pk en 1300Nm sterke FPT Cursor 8 gasmotor. Ten opzichten van een Euro-VI diesel stoot de LNG-trekker fors minder CO2, NOx en fijnstof uit. De Euro-VI emissienorm wordt bereikt zonder het gebruik van EGR, dure roetfilters of AdBlue.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Onlangs heeft Vos Logistics uit Oss een serie van 5 nieuwe IVECO Stralis LNG-trekkers in gebruik genomen. Deze trekkers betekenen een verdere vergroening van het transport met mega trailers. Vos Logistics is hiermee het eerste internationale transportbedrijf dat gebruik maakt van de brandstof LNG voor transporten naar buiten de Benelux. IVECO-dealer Schouten leverde de voertuigen af in Oss.
Vos Logistics
Vos Logistics uit Oss is een onafhankelijke Europese dienstverlener en levert een breed scala aan transport- en klantspecifieke logistieke diensten. Hieronder vallen onder andere het transport van verpakte goederen, droge bulktransport, value added services en opslag. Vos Logistics heeft de beschikking over 25 eigen vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Polen, Roemenië en Spanje.
Vos Logistics heeft voor een duurzame strategie gekozen die zich onder meer richt op het reduceren van de CO2-uitstoot. Het transportbedrijf investeert in efficiënte technologische oplossingen zoals vrachtwagens met CNG en LNG als brandstof. In 2010 nam Vos Logistics haar eerste vrachtwagen met LNG als brandstof in gebruik. Inmiddels heeft het transportbedrijf uit Oss de beschikking over 20 IVECO Stralis LNG-trekkers, waarvan 5 stuks in low-deck uitvoering.
Low-deck IVECO Stralis Hi-Road LNG
De serie van 5 nieuwe IVECO LNG-trekkers die Vos Logistics onlangs in gebruik heeft genomen hebben een schotelhoogte van 95 centimeter. Dit is bereikt door de toepassing van een kleine bandenmaat, verlaging van het chassis en een lage koppelschotel. Aan beide zijde van het chassis zijn LNG-tanks gemonteerd waardoor een actieradius van 1000 kilometer wordt gerealiseerd.
Onder de cabine van de IVECO Stralis LNG bevindt zich een 330pk en 1300Nm sterke FPT Cursor 8 gasmotor. Ten opzichten van een Euro-VI diesel stoot de LNG-trekker fors minder CO2, NOx en fijnstof uit. De Euro-VI emissienorm wordt bereikt zonder het gebruik van EGR, dure roetfilters of AdBlue.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco sjomp, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco sjomp, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema  +1 1 reactie

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Stralis, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Z TRUCK, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Z TRUCK, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Z TRUCK, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Z TRUCK, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Iveco Z TRUCK, opgebouwd zonder opbouw.