Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, rechtstreeks uit Denemarken
Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, daar was hij dan, en nu een beetje naar mijn wensen bouwen
Zuidberg Fronthef
Foto van een Zuidberg Fronthef, dit was de reden dat het asje pleite was. Ik denk dat ze bij het monteren van de nieuwe multiriem het asje maar achterwege hebben gelaten.
Zuidberg Fronthef
Foto van een Zuidberg Fronthef, asje tussen krukas en pto pot was pleite. Eerst het flensje er maar eens afgehaald
Zuidberg Fronthef
Foto van een Zuidberg Fronthef, flens er af gehakt, man man, moet dat altijd zo vast zitten?
Zuidberg Fronthef
Foto van een Zuidberg Fronthef, zo moet het er straks weer uitzien. Nieuwe flens, as en dan de centaflex op de front pto.
Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, trekbek in aanbouw. 25mm platen gebruikt. 34mm gaten geboord en nu de boel lassen.
Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, loopt mooi voor de kilverbak. 1700 toeren, beetje shifte...
Zuidberg Fronthef
Foto van een Zuidberg Fronthef, flens, as en centaflex gemonteerd. Draait mooi. En de rpm indicator doet het ook nog!
Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, steuntje gemaakt voor bedieningskastjes. Alle elektriek doet het weer zoals het hoort, nu de boel weer netjes monteren
Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, achterkant was een zootje, nieuwe zevenpolige stekker gemonteerd. Leidingwerk, slangen, ontluchter en topstang gangbaar en netjes geordend. (ja, de varkenssnuitjes zijn ook gemonteerd,...) 🐽
Case International Magnum 7120
Foto van een Case International Magnum 7120, waarom ze bij case in Amerika nog altijd die 21 splines gebruiken is me een raadsel,. Ipv een adapter toch maar een originele gaffel voor rotoreg frees en maaier maken....