Gelukkig heeft Jan Lammers daar een wel heel erg raak antwoord op...
[url][/url]]
Valvoline maakt bekend dat het de exclusieve smeermiddelenpartner van het Ginaf Rally Power Team is tijdens de Dakar rally 2015. De Valvoline Premium Blue-motorolie is speciaal ontworpen voor de Cummins-motoren, die de Ginaf Dakar trucks aandrijven.? De Dakar Rally 2015 doorkruist Argentini?, Chili en Bolivia
Het team GINAF Rally Power neemt in de Dakar Rally van 2016 deel met Jan Lammers als enige wedstrijdrijder. De andere rijders Wuf van Ginkel, Edwin van Ginkel en Jos Smink richten zich op de nieuwe uitdagingen van het komende seizoen.
Gisteravond vond, vlak voor het vertrek van het team naar Le Havre, in de GINAF fabriek te Veenendaal de presentatie van het Dakar team van Ginaf Rally Power voor de rally van 2016 plaats. De komende editie wordt niet met volle bezetting gereden, maar met slechts ??n truck. Levende legende Jan Lammers zal deze Ginaf X2222 gaan besturen, Emiel Megens zal wederom als monteur in de truck plaats nemen. Nieuw in het team is navigator Erik Kofman. Erik, die in het dagelijks leven luchtverkeersleider op Schiphol is, heeft de rally al twee keer eerder gereden op de motor, waarvan ??n keer als kistrijder.
Wuf van Ginkel maakt in de Dakar Rally 2017 deel uit van het Petronas Team De Rooy Iveco. Wuf zal als back-up voor kopman Gerard de Rooy rijden.
Edestad.nl meldde vanochtend dat GINAF Rally Power er mee stopt. “Animo, plezier, tijd en budget zijn de belangrijkste elementen om een team op hoog niveau te runnen. Als één of meer van die zaken ontbreken dan lukt het niet.”, aldus Wuf en Edwin van Ginkel, die de focus liever op hun bedrijf dan op de rally hebben. Het hele verhaal lees je op edestad.nl, ik wil nog even met wat foto’s terugblikken op hoe mooi het was…
Brum is één van de meest legendarische Dakartrucks. Maar hoe ziet hij er van binnen eigenlijk uit?
Een bedrijf uit Ederveen (Nederland).
Ze zijn ook gespot in een video.
Ik heb ervaring met de volgende machines:
Merk / type | Waardering |
---|