Foto van: eicher3105
B-familie

Case International 856 XL

Foto’s
662
Video’s
24
Topics
22

Ervaring

Er is een <strong>tiental</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 856 XL, gezamenlijk zo&apos;n 35.775 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Case International 856 XL - Toerenteller werkt niet meer, wat kan de oorzaak zijn?

De toeren/uren teller van mijn international 856 xl is doet het niet meer. Ik heb de kabel die vanaf de motor naar de teller loopt er al af gehaald, die draait wel rond. Ik denk zelf dat de teller dus kapot is, kan ik nog wat anders checken om hier zeker van te zijn voordat ik een nieuwe teller koop?

3 reacties


Case International 856 XL - Spatbordverbreders opknappen. Welke kleur, rood of zwart?

Thuis zijn wij de motorkap en de spatborden van de 856 aan het opknappen maar we weten niet welke kleur de spatbordverbreders moeten. Ze zijn nu rood(overgespoten). We horen dat ze in het rood en zwart geleverd zijn maar waar dat verschil in zit is geen antwoord op. We schatten dat de trekker van ''92 is(bouwjaar niet 100% zeker).
Bij voorbaat dank.

12 reacties


Case International 856 XL - Gezocht: Werkplaatshandleiding

Ik ben opzoek naar een werkplaatshandleiding voor een Case International 856xl. De krukas is gebroken en moet vervangen worden en ik wil graag weten hoe ik de motor op tijd moet zetten

1 reactie


Case International 856 XL - Beste volgorde remmen, ontluchten?

Ha, Tf'ers

Een kleine vraag, heb hier een 856 XL waar de de remmen van ontlucht moeten worden. Nu zit hier een hydraulische aanhangwagenremventiel op, waar ook een ontluchtings- nippel zich bij bevindt.
Wat is de beste volgorde om te ontluchten, beginnen bij het aanhangwagen rem ventiel of bij de assen? Of maakt dit geen verschil?

Alvast bedankt

3 reacties


Hoe keerring en lager linker achteras case ih 856 xl vervangen

Linker achteras van mijn case international 856 xl lekt, wil dit gaan verhelpen door een nieuwe keerring te monteren en eventueel ook een nieuw lager monteren als dit nodig is.
Heb al transmissie olie geprobeerd dikker maar blijft lekken. Hoort hytran olie in, 40 km bak. Heeft iemand ook foto,s van hoe het er uit ziet aan de binnenkant van de trompet als hij er af is.

15 reacties


Case International 856 XL - Speling op rechtervoorwiel zijn de lagers op te stellen of is dit een kw

Het rechter voorwiel heeft speling (fwd) is dit bij te stellen of moeten er dan nieuwe lagers in heeft hier iemand ervaring mee??

4 reacties


Case International 856 XL - Zekeringen en schakelrelais

Hallo allemaal heb een schema gevonden van de kabelbomen maar kan hieruit niet afleiden welke kleur voor welke functie is. Is er iemand die hier een overzicht van heeft van de kleuren draad met functie en welke zekering waarvoor is? Zou mooi zijn bij de dealer in Vorden hadden ze hier ook niks van zeiden ze.

1 reactie


Case International 856 XL - elektrice schema van de kabelbomen

Hallo kan iemand mij helpen aan een schema van de kabelbomen van een inter 856xl, en weet er iemand of er standaard iets voorbereid is voor een luchtgeveerde stoel
alvast bedankt voor het meedenken

3 reacties


Case International 856 XL - hydrolic filters loeivast

Hallo heeft er iemand een tip hoe ik de hydrolic filters los kan krijgen deze zitten zo vast dat voor mijn gevoel hier iets anders moet gebeuren als een buisje op de sleutel zetten zodat er niet iets afbreekt.

groeten Dennis

9 reacties


Case International 856 XL - Versnellingbak olie

Hallo

Waar kan ik de versnellingsbak olie peilen bij een case ih 856xl
Die plug die onder het instap trapje zit is volgens mij een bak voor de 4wd
Maar waar zit de plug voor de versnellingsbak?

16 reacties


Case International 856 XL - 650*65*38 gezocht met velgen voor op mijn 856 met voornanden en velegen

Hallo ik ben nog opzoek naar een set banden en velgen voor op mijn 856xl. Ik wou achterop graag Michelin 650-65*38 hebben met ongeveer 1.5 cm profiel in die buurt. En dan moet ik voorop ook nog een stje zodat de voorloop goes is. Weet iemand nog wat liggen wat niet te duur is. Banden siw er nu op zitten kunnen worden. Omgeruild mvg Martijn scholten

10 reacties


Case International 856 XL - voorwielaandrijving blijft ingeschakeld

Ik heb hier een Case International 856Xl staan waarvan de voorwielaandrijving ingeschakeld blijft staan. Hierover heb ik vorige week al n topic over aangemaakt (zie link) maar mijn probleem blijft. De vierkante magneet werkt en de plunjer in het filterhuis beweegt. Wat heeft het ventiel verder naar achteren er mee te maken want aan de bekabeling die hieraan zit is aan geknutselt.

Zou het ook kunnen dat er mechanisch iets aan de hand is? Daar lijkt het nl. wel op. Kapotte veer oid.

11 reacties


Case International 856 XL - voorwielaandrijving blijft ingeschakeld

Ik heb hier een Case International 856Xl staan waarvan de voorwielaandrijving ingeschakeld blijft staan, als ik het knopje op het dashbord bedien gaat het lichtje in de schakelaar wel aan en uit maar de voorwielaandrijving blijft wel ingeschakeld. Heeft iemand ervaring met dit probleen en enig idee wat de meest waarschijnlijke oorzaak zou kunnen zijn?

46 reacties


Case International 856 XL - Gewicht bij trekkertrek. wat is het beste?

Hallo. ik wil met onze 856xl trekkertrek gaan doen, dus ik vandaag naar de weegbrug heen met dubbellucht eraan en de trekker woog 5040 kg.

nu heb ik mij ingeschreven voor de 4,5 ton klasse omdat in de 5,5 ton's klasse al grotere trekkers mee doen zoals een case international 1056xl.

wat is dan wijsheid? dubbel lucht eraf halen en dan meedoen met een paar gewichten erop. of de dubbel lucht erop en dan nog zoveel mogelijk gewicht erbij op pakken totaan de 5,5 ton?

wat zijn jullie meningen?

alvast bedankt, Gr Tone29

80 reacties


Case International 856 XL - distributie plaat verwijderen

Heren morgen wil ik de distributie plaat verwijderen van mijn 2 wiel drive 856. De nokkenas moet eruit ivm slijtage aan het busje tussen nokkenas en klepstoter. Kan één klep niet meer stellen. Mijn vraag is moet dan de voorkant (met de vooras) er af of niet? De radiateur en waterpomp heb ik er af.

Huib

8 reacties


Case International 856 XL - turbo

Heet er iemand nog een turbo met spruitstuk liggen voor een 856? en wat mag dat kosten
bvd

45 reacties


Case International 856 XL - trekkertrek oog bevestigen

Hallo,

ik wil over een tijdje meedoen met trekkertrek met onze 856. maar nu moet ik een trekoog hebben omdat het blijkbaar in de ondertrekhaak niet mag. hoe kan ik het beste zo'n oog maken en hoe kan ik hem het makkelijkste aan de trekker bevestigen?

GR tone29

29 reacties


Case International 856 XL - aftakas inschakelen

Ik was vandaan van plan om de gierput leeg te maken met een gierton ik had alles klaar om te gaan dus dacht die zuig ik ff leeg maar de aftakas schakelde niet in ook niet met de zwarte hendel achter de stoel wat is er kapot???

14 reacties


Case International 856 XL - te snel warm?

Onze case wordt te snel warm.
is daar een polossing voor?

18 reacties


Case International 856 XL - te snel warm?

Mijn oom heeft er een maar word te snel warm.
is dat bij iemand ook zo?

12 reacties


Case International 856 XL - rem

De rem van de ihc 856xl remt wel goed
maar de remdruk valt af en toe weg en lekt niks
hoe kan dit???

7 reacties


Case International 856 XL - Hydroliek filter

Ik had een vraag over de hydroliek filters, op het werk hebben we 2 typen filters liggen C1 en C2 filters. Ze zien er precies het zelfde uit alleen staat op de ene C1 en op de andere C2. Zit hier een groot verschil in of maakt het niet uit welke je op de trekker zet?

5 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle Case International machines