Foto van: 1046
C-familie

Case International 956 XL

Foto’s
2.207
Video’s
45
Topics
40

Informatie over de Case International 956 XL

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 956 XL.

Case International C-familie

Overige machines in deze serie:

Ervaring

Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 956 XL, gezamenlijk zo&apos;n 77.893 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Fijne trekker voor werkzaamheden op het land door voorwielaandrijving.
Pluspunten
Lekker taai door z'n 6 cilinders
Vooraanzicht
Zijaanzicht

Gebruikerservaring

Fijne trekker voor werkzaamheden op het land door voorwielaandrijving.

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Case International 956 XL - Waar kan ik oliedrukcontrole punt van de versnellingsbak .

Tracie schakeld niet meer uit . Ik zou de oliedruk willen meten . Heeft iemand een foto van waar dit moet . Moet 18 bar zijn ?

5 reacties


Case International 956 XL - Overbrengingsverhouding/voorloop berekenen voor 956xl

Hoi, tractorfans

Ik wil graag de voorloop uitrekenen voor een 956, alleen dan heb de overbrengingsverhouding nodig hoe kan ik dat uitrekenen of waar kan ik dat vinden. Heb verschillende manieren en formules gezien maar geen idee wat het beste werkt

Zitten nu goodyears onder 600/65 R38 achter en voor 440/65 r28
Willen liefst naar een bredere band voor bijv 540

12 reacties


Case International 956 XL - Achterste spatborden demonteren

Hallo
Is het te doen om de achterste spatborden van een case oh 956 xl te demonteren?
Ik zou deze willen herspuiten.
Of is het een zwaar werk om dit zelf te demonteren?

Alvast bedankt

6 reacties


Case International 956 XL - Wat is dit of waarvoor dient dit?

Weet iemand voor wat deze nippels dienen? lijken om vet in te doen maar gaat geen vet in.

14 reacties


Case International 956 XL - Bedieningspaneel kachel en kachel zelf

Vandaag 12-02-2022 een Inter 956 xl gekocht, staat wel in de Case kleuren. Eerst de trekker technisch in orden maken, zijn wat kleine dingen . Maar boven zit geen kachel en bedieningspaneel in, dat wordt nog wel een klusje. Wie heeft hier ervaring mee, en waar kun je een kachel kopen. En daarna een weer in de originele kleuren spuiten, maar dan zijn we wel weer een jaar verder.

9 reacties


Case International 956 XL - Voorwielaandrijving springt op tijdens rijden, storing?

Hallo

We hebben een probleem met onze Case ih 956XL. Als we er mee op de baan rijden schakelt zijn voorwielaandrijving enkele keren opeens vanzelf in, dit gaat dan ook vanzelf weer af.
Is dit een gekend probleem of zijn er oplossingen voor?

Alvast bedankt

3 reacties


Case International 956 XL - Ratelend geluid bij stationair lopen

Hallo,

Mijn 956xl maakt wanneer hij stationair loopt een ratelend geluid, ik denk van ergens bij
de koppeling. Wanneer ik de hendel van de aftakas naast het dashbord naar achteren trek
verdwijnt het geluid, als ik nu de koppeling in trap komt het geluid weer terug.(hendel nog steeds aangetrokken)
Wanneer de koppeling ingetrapt word veranderd het geluid.(hendel aftakas weer naar voren)
Geluid is ook heel goed te horen bij het uitzetten van de trekker.

alvast bedankt voor het meedenken,

4 reacties


Case International 956 XL - Wie weet er een werkplaatsdocumentatie te vinden voor de 956XL?

30km bak, 4wd, Case IH

13 reacties


Case International 956 XL - Opties inbouwen hydraulische koppeling bekrachtiger

Beste leden,

Sinds kort bezig met het opbouwen van een voorlader op onze 956XL. Voorlader betreft een Stoll met elektronische bediening. Dit ventielenblok heeft aansluitingen;
P (pers), T (tank), P1 (doorvoerleiding). De bedoeling is om de olietoevoer achter het filter door te halen, de pompzijde aan P, T aan tank en P1 aan het doorlopende stuk afgekapte olieleiding aan te sluiten. Hierdoor krijgt de voorlader prioriteit op de hef en de ventielen.
Nu zit ik met het volgende. Voor de koppelingsbekrachtiger heb ik een Northman 6/3 elektrisch ventiel volgens onderstaande schema.
northmanfp.com/SWH-G02.html/
Nu wil ik deze aansluiten op het systeem van de trekker, en dat deze eigenlijk ook prioriteit heeft, met het oog op het gebruik tijdens het rijden etc. Alleen is deze naar mijn idee niet in lijn met de toevoer van de perslijding te zetten.
Heeft iemand tips hoe dit te kunnen laten werken, en mogelijk welke componenten extra benodigd zijn?

9 reacties


Case International 956 XL - / 1056 XL tips bij aanschaf

Beste mede tf'ers,
We zijn een beetje met een schuin oog aan het kijken naar een 956 / 1056 XL, en vroeg me af of jullie tips hebben met betrekking tot waar op te letten bij de aanschaf.
Kan iemand mij ook vertellen wat de verschillen zijn tussen deze twee trekkers?
Zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Bijvoorbeeld met de soort as die word gebruikt voor de 4x4? Zoals midden of zij aandrijving?
Alvast bedankt

15 reacties


Case International 956 XL - Trekker loopt warm

Zodra je begint te rijden loopt hij al warm,thermostaat er uit gehaald helpt niet
Wie weet hoe je de waterpomp en de radiateur kunt controleren.
Bvd gr Ceesje

35 reacties


Case International 956 XL - Heb een piepende cabine ventilator, iemand een idee hoe dit op te lossen is bvd

Hij deed het eerst goed maar begon van het 1 op andere moment zwaar te draaien met piepend geluid . Iemand een idee hoe dit kan?

6 reacties


Case International 956 XL - Elektrisch probleem Pinkers en Koplampen

Beste,

Ik heb met mijn 956xl een klein elektrisch probleem.
De pinkers en remlichten links achteraan van de cabine werken niet. (vooraan doen de pinkers het wel gewoon aan dubbele snelheid). Rechtsachter is alles werkend.
Ook de koplampen met gewoon licht werken niet (groot licht wel).
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd, niks te vinden.
Nu is de eerste gedachte bij dit soort problemen de massa. Maar deze is gewoon goed. De achterlichten links achter werken wel gewoon en bij het uitmeten is de massa ook gewoon goed.
Nu heb ik me al sufgezocht op het elektrisch schema, maar hier wordt ik niet veel wijzer uit.
Iemand toevallig een idee of er ergens een connector slecht kan inzitten, die hiervoor zorgt? En kan iemand toevallig linken of de koplampen en dat achterlicht op de een of ander gekke manier verbonden zijn?
Alvast bedankt en mvg

8 reacties


Case International 956 XL - Mijn startrelais begeeft het regelmatig

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun startrelais van de 956?

6 reacties


Case International 956 XL - Voorloop met 650 65 r38

Ik heb achter 650 65 r38 nou heb ik voor voor 420 70 r28 liggen klopt mijn voorloop dan?

4 reacties


Case International 956 XL - Rood lampje op dashboard!!

Op het dashboard van mn 956xl brand soms een roodlampje.
In het lampje staat een tandwiel met aanbeide kanten een pijltje wijzend
naar het tandwiel. Ook staat er in het tandwiel een oliedrup.

Het lampje brand niet altijd

waarvan is dat lampje wat is de oorzaak hiervan en wat is hier aan te doen?

alvast bedankt,

gr.

7 reacties


Case International 956 XL - Wat kost een 4 wd pomp

Mijn 4wd pomp is kapot, heeft te weinig druk, wat kost zown pomp?

6 reacties


Case International 956 XL - Versnellingsbakpomp 956/1056xl

Kan iemand mij vertellen waar de pomp in de versnellingsbak zit? Heb van horen zeggen dat de cabine er vanaf moet?

Heb alles door gemeten en de pomp komt niet meer op druk om de 4wd uit te schakelen, deze hoort bij stationair 18bar te geven en de mijne geeft bij volgas 14bar dus daar is geen twijfel over mogelijk dat hij versleten is.

Bij voorbaat dank

2 reacties


Case International 956 XL - Handrem doet niet veel meer

De handrem doet niet veel meer. Met afstellen is niets meer te winnen.
Handrem mechanisme van een Case IH 956XL zit in de achterbrug.
Hoe kun je dit vernieuwen?

7 reacties


Case International 956 XL - cabine bevestiging voor

Weet iemand hoe de bevestiging van de cabine links en rechts voor precies in elkaar zit? ik ben de cabine aan het terug monteren, maar er missen een paar onderdelen en weet niet precies hoe het in elkaar zit..

1 reactie


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle Case International machines