Foto van: DaniellevdH
C-familie

Case International 956 XL

Foto’s
2.061
Video’s
43
Topics
27

Informatie over de Case International 956 XL

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 956 XL.

Case International C-familie

Overige machines in deze serie:

Ervaring

Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 956 XL, gezamenlijk zo&apos;n 66.792 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Fijne trekker voor werkzaamheden op het land door voorwielaandrijving
Vooraanzicht
Zijaanzicht

Gebruikerservaring

Fijne trekker voor werkzaamheden op het land door voorwielaandrijving

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Case International 956 XL - Elektrisch probleem Pinkers en Koplampen

Beste,

Ik heb met mijn 956xl een klein elektrisch probleem.
De pinkers en remlichten links achteraan van de cabine werken niet. (vooraan doen de pinkers het wel gewoon aan dubbele snelheid). Rechtsachter is alles werkend.
Ook de koplampen met gewoon licht werken niet (groot licht wel).
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd, niks te vinden.
Nu is de eerste gedachte bij dit soort problemen de massa. Maar deze is gewoon goed. De achterlichten links achter werken wel gewoon en bij het uitmeten is de massa ook gewoon goed.
Nu heb ik me al sufgezocht op het elektrisch schema, maar hier wordt ik niet veel wijzer uit.
Iemand toevallig een idee of er ergens een connector slecht kan inzitten, die hiervoor zorgt? En kan iemand toevallig linken of de koplampen en dat achterlicht op de een of ander gekke manier verbonden zijn?
Alvast bedankt en mvg

8 reacties


Case International 956 XL - Voorloop met 650 65 r38

Ik heb achter 650 65 r38 nou heb ik voor voor 420 70 r28 liggen klopt mijn voorloop dan?

4 reacties


Case International 956 XL - Rood lampje op dashboard!!

Op het dashboard van mn 956xl brand soms een roodlampje.
In het lampje staat een tandwiel met aanbeide kanten een pijltje wijzend
naar het tandwiel. Ook staat er in het tandwiel een oliedrup.

Het lampje brand niet altijd

waarvan is dat lampje wat is de oorzaak hiervan en wat is hier aan te doen?

alvast bedankt,

gr.

7 reacties


Case International 956 XL - Wat kost een 4 wd pomp

Mijn 4wd pomp is kapot, heeft te weinig druk, wat kost zown pomp?

6 reacties


Case International 956 XL - Versnellingsbakpomp 956/1056xl

Kan iemand mij vertellen waar de pomp in de versnellingsbak zit? Heb van horen zeggen dat de cabine er vanaf moet?

Heb alles door gemeten en de pomp komt niet meer op druk om de 4wd uit te schakelen, deze hoort bij stationair 18bar te geven en de mijne geeft bij volgas 14bar dus daar is geen twijfel over mogelijk dat hij versleten is.

Bij voorbaat dank

2 reacties


Case International 956 XL - Handrem doet niet veel meer

De handrem doet niet veel meer. Met afstellen is niets meer te winnen.
Handrem mechanisme van een Case IH 956XL zit in de achterbrug.
Hoe kun je dit vernieuwen?

7 reacties


Case International 956 XL - cabine bevestiging voor

Weet iemand hoe de bevestiging van de cabine links en rechts voor precies in elkaar zit? ik ben de cabine aan het terug monteren, maar er missen een paar onderdelen en weet niet precies hoe het in elkaar zit..

1 reactie


Case International 956 XL - Ombouwen motor

Hallo ik heb een 956xla en mijn vraag is of er een turbo op het bestaande d358 blok of dat er een d358 blok in kan

Mvg noah

12 reacties


Case International 956 XL - 650/65 38 achter, welke voorop?

Als ik achterop 650 / 65 r 38 monteer, welke maat 540 kan ik dan voorop monteren? de 65 r 28 of de 65 r 24 zodat de voorloop klopt?

4 reacties


Case International 956 XL - stop hevel verzetten voor meer brandstof

Is het verstandig om de stopknop te verzetten voor meer brandstof? En krijg ik de trekker dan ook nog uit?

17 reacties


Case International 956 XL - Velgen verbreden

Geachte leden,

Wij hebben thuis een Case Inter 956 xla. Hier onder zitten achter 600 gemonteerd op de originele velg (dw15 velg).

Nou is het probleem dat deze banden veelste bol op deze velg staat en vroeg mij dus af; wat het kost om je velg te laten verbreden, of hoe ik dit het beste zelf kan doen.

Wat zijn de kosten ongeveer van zo'n verbreding van de velg of is het goedkoper om bestaande velgen te kopen die al op maat zijn?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

18 reacties


Case International 956 XL - koppeling 956xl

Hoe zit het precies met de rijkoppeling en de aftakaskoppeling van een 956?? zijn dit 2 verschillende platen?

Wanneer ik de trekker in de 1 hoog heb en de koppeling oplaat komen slaat de trekker af. Koppeling lijkt mij goed. Maar wanneer ik de aftakas hendel naast het dashbord naar achteren trek (achter de stoel niet ingeschakeld) dan slipt de koppeling wel heel erg.

Wat is hier het probleem??

alvast bedankt

7 reacties


Case International 956 XL - controle lampje dashboard

Hallo,

Ik heb een 956xl 40km van bouwjaar 1988. Nu gaat er een lampje op het dashboard branden als ik boven de 2200 toeren kom.

Het is het lampje wat onder het lampje van de handrem zit. Is er iemand die mij kan vertellen wat dit lampje
inhoud? Zat zelf de denken aan een persfilter van de hydrauliek maar weet dit niet zeker.

En is er op internet een site waar ik het werkplaatshandboek van een 956xl kan vinden?

alvast bedankt.

4 reacties


aftakas inschakelen case inter 956 xl

He ik moet volgende week met een case inter 956 gaan gieren bij mijn buurman maar heb zelf nog nooit gegiert of geereden op een case inter dus ik vroeg me af hoe je de aftakas in moet schakelen van een 956 xl

25 reacties


Case International 956 XL - Hydrauliekfilters 956xl

Hoeveel hydrauliek/achterbrug filters zitten er op de 956xl 1988 25km, ik tel er 3, maar Kramp-site word ik weinig wijzer van.
Zitten allemaal in een huis dus kan de nummers ook niet zien.

3 reacties


Case International 956 XL - ventilator case 956

De ventilator van de 956 wil niet draaien, hoe kan ik goed bij ventilator komen, moet de bovenbekleding eraf, of kan ik er op een andere manier bij? Wie heeft er tips.. de zekeringen zijn niet het probleem. met dit weer is een ventilator wel belangrijk om het hoofd droog te blazen 😉

6 reacties


Case International 956 XL - Terugkerende hefproblemen

Het afgelopen jaar is het iedere keer raak met de hef van de 956. Het begon toen hij eens niet meer wilde zakken, ook niet via de trekkrachtregelingdraaiknop. Na opnieuw starten ging de hef wel weer naar beneden, maar 5 min later zelfde probleem, dus niet meer zakken. Daarna zijn er gereviseerde onderdelen in gegaan, onder de stoel. Na een maand weer geknoei, toen het hele systeem schoon gemaakt, doorgespoten met diesel en is het enkele maanden goed gegaan, tot enkele weken geleden. Giertank lekte olie en op een gegeven moment dus olietank bijna leeg. Na het strontrijden moest de maaier eraan, maar deed de hef helemaal niets meer. Toen is er weer wat aan de hef gedaan en deed hij het 2 weken. Afgelopen week met maaien ging de hef zelf langzaam omhoog, en als hij boven was moest je opnieuw starten om te laten zakken, terwijl voor de opraapwagen de hef heel langzaam zakte (ook een rondpompsysteem voor de opraapwagen, heeft voorrang dus hef mag niets doen). De trekker heeft nooit en ook nooit problemen, alleen is de hef niet meer te vertrouwen, weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Sorry voor het lange verhaal, maar misschien valt er wat uit te halen!

47 reacties


Case International 956 XL - bekleding in kabine

Hallo ik zit eraan tedenken samen met mn vader om een 956xl tekopen

en op te knappen maar ja van de buitenkant kunnen we zelf wel

aleen hoe doen jullie dat met de bekleding van zoon trekker ?

het liefst wil ik aalles zo dicht bij orgineele houden

mvg ronald

ps ( geld eigelijk voor alle internationals / case ih )

10 reacties


Case International 956 XL - olie vervangen achterbrug, centrale vooraandrijving

Ik wil graag de achterbrugolie vervangen en wil graag weten of deze in verbinding staat met de cenrale voorwielaandrijving en waar ik deze kan peilen.

2 reacties


Case International 956 XL - ombouwen schakelbare aftakas 956 xl

Iemand toevallig ervaring met het ombouwen van een 2 stomps aftakas (540 en 1000 toeren) naar een van binnen uit schakelbare aftakas? Aan de buitenzijde is alles gelijk maar passen de binnen assen ook op elkaar.

12 reacties


Case International 956 XL - Aftakas vervangen

Ik wil de aftakas-stomp vervangen, hoe gaat dat in z'n werk?

8 reacties


Case International 956 XL - voorspatborden 956 xl 2wd (als 745/845 xl)

Ben op zoek naar een setje voorspatborden (alleen beugels is ook genoeg) voor een 956 xl met 2 wielaandrijving. Die van een 745 en 845 passen ook.
Iemand wat liggen?

3 reacties


Case International 956 XL - gezocht achterbrug case 956 xl

Wie weet er mischien nog een complete achterbrug te liggen met 40 km bak voor een case 956 xl

13 reacties


Case International 956 XLA - gierende versnellings bak 956

Ik heb een 956 uit 1991 (40 km). In de 4 hoog,vanaf 2000 tot 2500 toeren begint hij in de bak te janken. Bak is los geweest, en er is zo op het oog niks stuk. Wat kan dit zijn?? Trekker heeft zon 11000 uur gelopen.

23 reacties


Case International 956 XL - kering van de aftakas lek !!

Goeiedag eem
ik heb hoogst waarschijnlijk de keerring van de aftakas lek van mij 956 xl,weet iemand of dit zelf te maken is ???

22 reacties


voorwielaandrijving case 956XL

De voorwielaandrijving schakelt niet meer in, Dit is geen stroomstoring, dat heb ik allemaal doorgemeten. Nu hebben ze me verteld dat er achter dat potje aan de zijkant vd versnellingsbak een pen moet zitten die in de versnellingsbak schuift bij het in en uitschakelen van vwd. Kan ik dat potje dr nu zo afdraaien?
iemand hier meer ervaringen mee?
alvast bedankt.

36 reacties


Case International 956 XL - bandenmaat voor, enig idee?

Beste medebandenboeren (haha)
ik ben oneindig aan het rekenen geweest met bandenmaten, en ik denk dat ik eruit ben, maar ik wil nog wel even een bevestiging van de hogerhand op Tf, zodat ik geen miskoop doe.

29 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle Case International machines