Foto van: Frederick
06

Deutz D5206

Foto’s
322
Video’s
17
Topics
13

Documenten

Deutz DX, 06 & Intrac - Vooras werkplaatshandleiding

248 pagina’s, 97.75MB

Instructieboek Deutz D3006 - D7206

92 pagina’s, 6.96MB

Deutz 06 & Intrac - Werkplaatshandboek remsysteem perslucht

44 pagina’s, 4.55MB

Deutz 06 - Werkplaatshandboek transmissie en achterbrug

86 pagina’s, 35.86MB

Instructieboek - Deutz 06 serie

60 pagina’s, 4.11MB

Deutz D5206-D6206 - Bedieningshandleiding

78 pagina’s, 8.98MB

Informatie over de Deutz D5206

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de D5206.

Deutz 06

Overige machines in deze serie:

Ervaring

Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de D5206, gezamenlijk zo&apos;n 55.193 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Zuinig en kleine draaicirkel alleen had wel zwaarder mogen zijn in de neus!
Pluspunten
Handige trekker, zeer wendbaar, zuinig, start altijd, makkelijk in onderhoud
Minpunten
Niet zwaar genoeg in de neus!!En geen hydro besturing en tijdens werkzaamheden is hij best wel lawaaierig!!
Vooraanzicht

Gebruikerservaring

Zuinig en kleine draaicirkel alleen had wel zwaarder mogen zijn in de neus!

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Deutz D5206 - Wie van de Deutz D5206 techneuten kan mij vertellen of de remmen links als rechts door het vullen van de transmissie (versnellingsbak) d

Mocht deze echter afzonderlijk gevuld moeten worden, hoeveel inhoud gaat er dan per zijde in?

Misschien is er een forumlid dat mij aan een pdf servicemanual kan helpen, bij voorbaat dank.

17 reacties


Deutz D5206 - Remmen terug dichtkrijgen

Vriend van me heeft een probleem met zijn tractor Deutz D5206.
Tractor remde niet goed en daardoor wou hij er is naar kijken, maar nu krijg hij de as niet meer op de juiste plek. Er blijft altijd een opening van ongeveer 1 cm
Alvast bedankt

1 reactie


Deutz D5206 - Hydrauliek pomp vervangen

Hoi,

De hydrauliek pomp van onze deutz D5206 moet vervangen worden, alle boutjes al losgehaald en de pomp kan nu draaien. Het enigste wat nog los moet is de as en ik heb al vanalles geprobeerd maar die krijg ik niet los. Iemand een idee hoe die los moet?

9 reacties


Deutz D5206 - geluid versnellingsbak 5206

Ik heb hier een 5206, die geluid in de bak/achterbrug geeft in de lage gearing en in de achteruit. Iemand een idee wat dit kan zijn?

22 reacties


Deutz D5206 - Koppelingsvork demonteren


Sinds kort kan onze 5206 niet meer ontkoppelen.
we hebben de tractor open gedaan om de koppeling te bekijken.

We willen de druklagers demonteren maar daarvoor moet de koppelingsvork ook gedemonteerd worden.

Deze zit op een as die door het koppelingshuis loopt.
Volgens mij zat de koppelingsvork vast met 2 buizekopillen door die as, maar ik krijg deze niet gedemonteerd.
Ik heb al zitten kloppen tot mijn doorslagen plooiden, maar geen beweging.

Weet iemand hoe je die koppelingsvork demonteert en of het effectief wel buizekopillen zijn ?

mvg

3 reacties


Deutz D5206 - typeplaatje

Bi mijn trekker is het typeplaatje eraf wat op het frontblok bij vooras hoort te zitten.
ik neem aan dat het chassisnr. nog ergens anders is ingeslagen.
waar kan ik dat nummer vinden?

2 reacties


Deutz D5206 - Achterraam cabine

Goedendag,

Ik ga misschien een deutz 5206 kopen. maar deze mist het achterraam in de cabine. heeft iemand er 1 liggen of weet iemand waar ik er aan kan komen.

alvast bedankt,

Harmen

5 reacties


Deutz D5206 - Inbouw tankmeter

Hallo,

Onze Deutz 5206 was destijds niet al te compleet uitgerust. Gaandeweg wordt hij aangekleed om er een gebruiksvriendelijke trekker van te maken. Ik heb het forum reeds afgespeurd en kwam terecht bij de topics van Rozema over zijn tankmeterproblemen. Ik zou echter graag even mijn probleem schetsen en zien wat er uit de bus komt.

Ik heb een gever en meter uit afbraak gekocht die alleszins op mijn model past. Enkel elektrisch lijkt er iets niet pluis te zijn. De meter heeft 4 aansluitingen (massa, +, G en verlichting). De gever heeft er twee (massa en signaal).

Deze heb ik als volgt in een testopstelling aangesloten: + naar de + op de meter, G op de meter naar de signaalfiche op de gever en beide massa's aan de -pool aangesloten.

Op de + aan de meter krijg ik 12V, op de G is dit 7,5V (ongeacht wat ik met de vlotter doe).

Ik ben een leek in het uitmeten van weerstand of milivolts, dus dat zou wel duidelijk moeten uitgelegd worden:-)

Iemand een idee wat ik nog kan doen alvorens dingen te beginnen vervangen?

3 reacties


Deutz D5206 - stuurhuis

Weet iemand of ik nog ergens een goed of nieuw stuurhuis kan vinden,en wat zoiets kost?
het is er 1 zonder bekrachtiging

10 reacties


Deutz D5206 - deutz ral nummer

Weet iemand wat het ral nummer deutz groen is van de tegenwoordige trekkers en van de dx's ik kon bij google niks vinden

alvast vriendelijke groet zandvliet-120

2 reacties


Deutz D5206 - koppeling vervangen

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de koppelingsplaat kan komen van een Deutz d5206? Zou mooi zijn als dit kan met plaatjes of foto's als extra toelichting.

Alvast bedankt!

MvGr. Merijn
abeltje1@hotmail.com

14 reacties


Deutz D5206 - Brandstofmeter

De brandstofmeter van mijn D5206 geeft plotseling altijd maximaal aan.
Wat zou daarvan de oorzaak zijn?

4 reacties


Deutz D5206 - Brandstoftank

Weet iemand de inhoud van de brandstoftank van de D5206
Ik hoor het graag.

Henk

7 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle Deutz machines