Foto van: InsaneNL
06

Deutz D7506

Foto’s
142
Video’s
0
Topics
4

Documenten

Deutz DX, 06 & Intrac - Vooras werkplaatshandleiding

248 pagina’s, 97.75MB

Deutz 06 & Intrac - Werkplaatshandboek remsysteem perslucht

44 pagina’s, 4.55MB

Instructieboek - Deutz 06 serie

60 pagina’s, 4.11MB

Deutz D7506 - Bedieningshandleiding

46 pagina’s, 5.56MB

onderdelenboek Deutz D7506

291 pagina’s, 30.55MB

Deutz D7506 onderdelenboek met bestelnummers

339 pagina’s, 5.32MB

Deutz 912 913 motor werkplaatshandboek

433 pagina’s, 16.94MB

Informatie over de Deutz D7506

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de D7506.

Deutz 06

Overige machines in deze serie:

Ervaring

leden die ervaring blijken te hebben met de D7506, gezamenlijk zo'n 0 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Geen gebruikerservaring opgegeven

Actuele vragen Stel ook een vraag »

Deutz D7506 - 8006 10006 enz. prioriteitsklep stuurbekrachtiging

Hoi,
Ik zit met een probleem het de prioriteitsklep van de stuurbekrachtiging, dit is het zf hydroblock lenkung systeem en dus geen orbitol.

Deze klep hoort 6L per minut af te taken voor het stuur onafhankelijk van de druk maar dit werkt niet meer zoals het hoort. Een kennis heeft hem op de testbank kunnen testen en bij +- 50 bar gaat er ongever 5~6 liter door heen, loopt de druk op naar de 180 gaat dit richting de 20L, waardoor er amper olie overblijft voor de hydrauliek, stationair kom ik niet voorbij de 50bar aan de snelkoppeling en 180 wordt bij volgas een keer bereikt. Dit is tenminste wat ik er van begrepen heb, pin me er niet op vast. Het kwam er wel op neer dat het drukgecompenseerde er af is en dat de liters die naar het stuur gaan oplopen.

De boring in de klep leek ons aan de grote kant 3,2mm en hier ben ik dus mee aan het spelen geweest, als ik terug ga naar een boring van 2,5mm stuurt die wat zwaarder maar is de hydrauliek een heel stuk beter stationair 100bar aan de snelkoppeling en 180 met iets gas bij. 1,4 mm is ook geprobeerd maar dan is er van de hele stuurbekrachtiging niks meer te bekenen en nog een paar maten ertussen waarbij het sturen steeds iets beter wordt. Ook geprobeerd met het in en uitklappen en opheffen van de hark (Claas liner 2900) hier is het verschil tussen 3,2 en 2,5 mm boring in de klep goed te vernemen. Bij 3,2 het allemaal met flink wat moeite en bijna volgas, bij 2,5 gaat alles merkbaar sneller en soepeler bij 13~1400 toeren

Daarnaast als ik het hydrauliek ventiel op druk zet en dus druk ga bouwen in het complete systeem wordt het sturen ineens veel lichter onafhankelijk van de boring, je kan ineens met je pink het stuur draaien bij wijze van spreken. Dit is exact hetzelfde bij 1,4mm en 3,2mm.

Heeft iemand nog een idee hoe ik dit ventiel weer aan het regelen kan krijgen voordat ik hem leeg haal en er een universeel ventiel voor zet?

0 reacties


Deutz D7506 - Vermogensverlies compressor

Goedemorgen,

Ik heb afgelopen winter de compressor op mijn Deutz weer aangesloten een gedeeltelijk weer compleet gemaakt.

Nu vroeg ik mij af of de compressor veel vermogen vraagt van de motor. De inlaatlucht van de motor wordt niet uit de inlaat van de motor gehaald. Daarnaast heb ik het zo gemaakt dat de compressor de lucht drukloos kan verpompen de buitenlucht in of de ketel op druk kan pompen. Ik neem aan dat als hij drukloos pompt het ook minder vermogen vraagt van de motor?

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben?

Alvast bedankt!

Groet Jarno.

5 reacties


Deutz D7506 - Werking knipperlichten

Hallo,

Ik heb alle elektra en de meeste componenten van de elektra vernieuwd maar nu werkt alleen de knipperlichten nog niet zo als het hoort.

Misschien dat jullie het probleem weten.

Alles is aangesloten zo als het zou moeten horen zo ver ik weet.

Als ik de alarm licht schakelaar bedien gaan de knipperlichten netjes knipperen. Alleen als ik de richtingaanwijzer schakelaar bedien gaan ze niet knipperen, enkel maar branden.

Als ik de alarmlicht schakelaar er tussen uit haal, en hem rechtstreeks aansluit verandert er niks en blijven ze enkel maar branden.

Wat zou hier het probleem van kunnen zijn?

Bij voorbaat dank!

18 reacties


Deutz D7506 - Maten kleine ZF steek.

Hallo,

Weet iemand zo de maten van de kleine ZF steek die op een Deutz 7506 zitten en 8006?

8 reacties


Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle Deutz machines