We hebben helaas nog geen technische specificaties van de D25S.
Er is één lid die 200 draaiuren ervaring heeft met deze machine. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Beste forum leden.
ik ben sinds kort eigenaar van mijn eerste trekker.
een Deutz D25.2-N met een F2L 812 motor.
nu was mij vraag, hoe kan ik controleren of er genoeg olie in de olie versnellingsbak zit ?
en welk olie kan ik het beste erin stoppen ?
alvast bedankt, gr Bernard
Beste leden.
ik heb een vraagje.
ik heb wel eens kleppen stellen, maar dat was van een scooter.
dit is een ander verhaal.
en had de duitse handeling gelezen, maar komt er niet uit.
ik kan een paar woorden duits, sorry
wat zijn de tussen ruimte's en op welke stand moet de krukas staan, ik zie o en I volgens mij staan.
ik heb een F2L 812 S2 motor.
alvast bedankt.
Ik heb speling op mijn stuur van ca. 1,5 slag. Ik verwacht dat het probleem intern in het stuurhuis zit, dus ben bezig dit los te maken. Nu krijg ik de stuurstang niet van de horizontale as los (zie foto's), aan de zijkant van de tractor.
Ik heb ondertussen heet gestookt, hamers erop gehad en met een (niet goed passende) poelietrekker geprobeerd. Hebben jullie nog tips voor een goede poelietrekker of weten jullie waar ik een vervangende stuurstang kan vinden, zodat ik heb er af kan slijpen.
En welke fuseekogeltrekker adviseren jullie voor deze tractor?
En als ik hem dan los heb, hebben jullie dan nog restauratietips, of meteen helemaal vervangen en indien het laatste; waar haal ik een stuurhuis het beste vandaan?
Mijn onlangs aangeschafte deutz F2L712 blijk na enig speurwerk een d25s te zijn.
Dit is de enige uitvoering met tussenbak en een f2L712 motor echter op de tussenbak staat F2L612. Komt dit vaker voor of is dit bij elkaar geraapt? De wielen zeggen 2maand 1958 echter op de motor zie ik een soort van datum met ‘61 staan.
Wie kan mij hier uitleg over geven.
BVD Peter
Ik heb bij mijn Deutz dx90 ook dit probleem gehad, heb nieuwe brandstofpomp +hydraulic pomp laten reviseren. Daar steeg mijn peil in mijn carter ook altijd, dit was daarmee opgelost..
Nu bij de D25 stijgt het peil ook in mijn carter maar ik kan niet goed aan uit wat juist mijn dieselpomp is en of hierin een membraam zit