We hebben helaas nog geen technische specificaties van de DX 6.31.
Er is een <strong>handvol</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de DX 6.31, gezamenlijk zo'n 1.431 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
De vraag is zijn de versnelingsbak en de hefdeksel gescheiden van elkaar of zit dat bij elkaar in en wat zijn de nadeelpunten van een deutz fahr 6,31 i.v.m aanschaf
met vriendelijke groet wouter
Hallo
Vorig jaar hadden we het probleem dat onze 6.31 door de 4wd trok met zware belastig aan de woeler. Toen is ons gezegt van een nieuwe pomp te steken en de druk op de lamellenkoppeling af te stellen op bepaalde druk (dacht 18bar). Lange tijd goed gegaan nu ook nog met diezelfde woeler.
Echter hebben we nu een graslandwoeler op demo en water voor in de banden met frontblok van 900kg en heeft die het weer voor.
Kan toch niet de bedoeling zijn dat ie met 135-140pk (wat die door het gewicht volledig op de grond krijgt) door de 4wd trekt?
Misschien weten er hier een oplossing of is het gewoon de druk nog wat verhogen?
Mvg
Een deutz-Fahr DX6.31 waarvan de oliepomp uitgevallen is, Waardoor de motor defect is,
Is dat nog te repareren ? Zoja wat moet er dan vervangen worden en wat gebeurd er als deze zonder olie valt?
Hallo,
op een DX6.31 brand sinds kort een rood lampje. Het lampje toont een motorblok met een druppel in en aan beide kanten een pijltje naar binnen toe..
weet iemand wat dit wil zeggen?
Goedeavond tf-ers,
Ondertussen hebben we toch wat tijd gevonden om de 6.31 in het werkhuis te zetten. Nu blijken de kleppen niet goed afgeesteld te staan, dus weet iemand wat de klepspeling moet zijn bij deze motor? (Deutz f6l913)
Mvg
Hallo,
na wat zoeken hier en geen topic gevonden te hebben over de aandachtspunten bij een Deutz Fahr DX 6.31, hier mijn topic.
Dus als je er weet, zet hier neer
We zijn van plan eentje aan te schaffen
Mvg