We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 5640.
Er is een <strong>handvol</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 5640, gezamenlijk zo'n 13.115 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Hallo,
ik had een tijd geleden het probleem dat mijn 5640 brandstof liet lopen. als je hem starte viel hij meteen uit en kon je heel lang gaan doorstarten of met het handpompje het filter vol pompen. als hij een half uurtje stil staat heb je het al. nu heb ik op aanraden een terugslagklep gemonteerd zodat het brandstof niet terug de tank ik kan gaan. het probleem deed zich eerst alleen voor wanneer de tank over de helft leeg was maar nu ook als hij vol is met het terugslagklepje er tussen. in de pomp zit een zeefje die is schoon. iemand een idee hoe dit kan en wat het kan zijn? kan het ook via de retour van de verstuivers?
Goedemorgen,
Na wat problemen met de hydrauliek van mijn 5640 heb ik de pomp laten testen. De pomp is nog helemaal goed alleen komt mij probleem door de verkeerde mannetjes hydrauliek koppelingen werd mij verteld bij de dealer. Ik heb engelse ventielen op de trekker en de koppelingen zijn universeel.argus argos? Door warmte komt de koppeling verder naar achter waardoor de olie slecht door de koppeling gaat. (bij koud weer geen last van dit probleem namelijk) De dealer had nog maar 4 van deze mannetjes en vertelde dat ze ze ook niet meer konden bestellen. Weten jullie een adresje? op histoparts kwam ik deze tegen maar ik vraag mij af of die wel goed zijn. bij een engelse koppeling zijn ze iets langer heb ik mij laten vertellen.
histoparts.com/snelkoppeling-1-2-bsp-lange-neus/3/
Met vriendelijke groet,
Jan ALberts
Hallo ik heb een ford 5640 sle met hydrauliekventielen achter. Als ik er een machine achter heb zoals een kieper lekt er wel wat olie door de lek slangen uit de ventielen. nu heb ik de afdichtingsringen er uit gehaald. Deze waren helemaal hard en heb deze vervangen door o ringen die ik in een assortiment bak had zitten. Deze ringen passen natuurlijk niet 100 procent maar het lekken is wel minder geworden. De trekker heeft meer als 10 duizend uur en de ventielen dus ook. Naast nieuwe mannetjes koppelingen aan de machines te monteren zou ik graag de originele afdichtingen zien te krijgen. Waar zijn deze te krijgen of is het een zaak van het hele spul vervangen?
Hallo,
ik heb een ford 5640 waarvan ik vermoed dat de hydrauliekpomp of de overdruk versleten is.. In deze tijd van het jaar is er niks aan de hand en werkt de hydrauliek allemaal prima. Toen het 30-35 graden was ging ik harken met een dubbele hark. De eerste tijd kon ik de hark met een stationaire motor omhoog doen maar na 20 minuten werkte dat niet meer. Dan moest ik half gas intrappen en dan gaat hij wel omhoog al gierend dat wel. Dat is ook zo met een kiepertje er achter. De ene keer wil het allemaal prima en de andere keer moet ik veel gas geven. Je hoort hem dan gieren. wat zou het kunnen zijn?
Hallo,
ik heb een ford 5640 met 380/85-r24 voor en uit het het 540/65-r38 achter. De voorbanden zijn scheef afgesleten en nu kan ik een set 380/70-r24 kopen. wat is precies het verschil en zou dit goed komen?
Onlangs een Ford 5640 gekocht maar nu merk ik wanneer ik met een koude trekker wegrijdt hij maar moeilijk op gang komt in de hoogste versnelling
Het lijkt alsof de olie te dik is in de versnellingsbak of achterbrug en daardoor zwaar loopt.
als alles wat warm wordt gaat het een stuk beter.
Wat voor olie moet er in de achterbrug en versnellingsbak?
Zou het vervangen van filters op de achterbrug ook nog wat uitmaken?
Het is een SLE met 4wd.
Hallo,
Wie weet de klepspeling van een ford 5640?
mvg Rijk
Sinds kort is de brandstofmeter er mee gestopt. Hij laat nu zien dat de tank leeg is. weet misschien een van jullie wat er kapot is? Of heeft er iemand ervaring mee?
Ik vroeg me af of er in een Ford 5640 sl een digitale autoradio kan inverband met de bekabeling enz.
Wat is het verschil tussen sl en sle is het alleen het dashboard of zijn er meer veschillen