We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 1055.
Overige machines in deze serie:
Er is een <strong>tiental</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 1055, gezamenlijk zo'n 48.944 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Beste leden,
Ik heb vandaag een frontlader op onze international 1055 gezet nu lekt de stuurpomp ineens olie wat deze voordien niet deed, Kan dit verder komen van het gewicht die extra op de vooras is bijgekomen? De frontlader is direct achter de hydrauliek filter aangesloten en staat niet bij op een leiding van het stuurhuis.
Als ook weet iemand soms als ik een kipper met hydraulische remmen aankopel en rem gaan de remmen van de kipper niet meer in, op een andere trekker werken deze wel zoals het moet.
Alvast bedankt!
Groeten,
Ilja
Hallo
de aftekas van international 1055 doet het niet .
ik kan de koppeling van mijn aftekas wel opzetten en de hendel van de aftekas opzetten maar er gebeurd niks .
heeft iemand hier ervaring mee ? weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan maken? is het duur om te laten maken?
Beste leden
Ik heb een international 1055 comfort met een d358 motor
Met de brandstofpomp is alles ok, maar mijn brandstof opvoerpompje (rechts aan de motor)
Lekt diesel.
Mijn vraag is : kan ik de 2 moertjes (sleutel 10 dacht ik zo te zien) aan dit pompje zo losdraaien , en iets vervangen . Of valt er dan iets raars uit of in het motorblok. . Ik hoor 't graag .
Mvg Richard
Goededag leden, ik ga binnenkort de achterste krukaskeering vervangen van een ihc 1055 2wd 1980
Waar moet ik op letten en is dit zelf te doen. ?
Ik heb al eens een 844s door de midden gehaald voor een nieuwe koppeling .
Is dit ongeveer t zelfde werk?? Reacties zijn van harte welkom
Alvast bedankt. Groet Richard
Wij zouden graag willen weten wag je nodig heb om een turbo op een 1055 te bouwen en wat dat extra aan pk en koppel kan geven
Zou je een 40 km bak van een 1056 in een 1055 kunnen zetten. Mij lijkt dat het gewoon kan want er zit toch motorisch weinig verschil tussen deze twee
Hallo iedereen ,
Mijn 1055 die ik pas gekocht heb heeft een probleempje als ik de aftakas /pto wil aandoen dan lijkt het alsof deze hem maar net pakt en van zodra ik de hendel loslaat en een beetje gas geef schiet deze eruit en stopt de pto met draaien
Voor aanvraag kenteken ben ik het bouwjaar nodig van mijn international 1055 met het volgende nummer.D030812F017706. kan
iemand mij daar aan helpen? Dank
Voor de kenteken aanvraag van mijn international 1055 heb ik een chassisnummer nodig. Maar die kunnen we niet vinden.
Weet iemand toevallig waar die te vinden is op de trekker
Alvast bedankt
Beste,
hoe hoort de binnenste keerring in de trompet gemonteerd te zitten, ik heb het vermoeden dat de oude keerring verkeerd om zat. deze zat met de veer richting het diff. gemonteerd maar als ik de afbeelding bekijk lijkt hij andersom te zitten?. het gaat om keerring nummer 3 van de afbeelding. alvast bedankt.
Hallo,
welke voorste cabinerubbers horen hierop gemonteerd te zitten.
alvast bedankt.
Hallo, na een paar dagen stilstaan is het potje van de remolie elke keer op. Als je het bijvult moet je hem weer ontluchten en dan remt die weer normaal. Iemand die hier verstand van heeft?
Inter 1055
Gezocht: 2 afstandsringen 38 inch. Wordt in een setje cultuur dubbellucht gemaakt.
Ik heb een international 1055 2wd met bandenmaat 11.00x16 en zou er voorspatborden willen op monteren.
heeft iemand een idee welke ik hiervoor best kan aankopen en waar?
Hallo, ik ben opzoek naar 10 lange haken/lepels voor 16.9 r38 dubbellucht.
Bied maar aan.
Beste collega's ,
ik ben de stuurcylinder van m'n trekker aan het reviseren , de dichtingen in het huis heb ik al gemonteerd .
Op de zuiger zelf zitten ook 2 dichtingen , een o-ring en een andere .
Die andere heeft een grijs groene kleur en is nogal tamelijk stug .
Hoe krijg ik deze op de zuiger want als ik dat op dezelfde manier doe als de o-ring word ie waarschijnlijk beschadigd omdat ie zo 'hard' is .
De raamrubber van de cabine van mijn international 1055 zijn versleten/verdroogd
nu ben ik opzoek naar nieuwe raamrubbers
wie weet waar die tekoop zijn en welke ik hebben moet
zijn voor het voorraam de 2 kleine raampjes en de deuren
dit zijn de rubbers waar de ramen invast zitten
het gaat hier om een duitse cockpit cabine.
ben al bij de dealer geweest maar daar kost een rubber 455 euro en dan vindt ik vrij duur.
Wij zijn aan mijn 1055 bezig met het demonteren van de schakeldeksel. Dit lukt niet omdat de schakelstangen van de gieringen door lopen naar achter. Die gaan door een schot zodat het geheel niet omhoog of naar voor weg kan schuiven. Hefdeksel is ook gedemonteerd en de stangen zijn los.
wie weet wat wij over het hoofd zien?
Ik ben bezig met een turbo op mijn Inter 1055 te bouwen maar voor een goede verbranding leek mij beste om pomp beetje te vervroegen. This een turbo van een 1455, maar hou eerst m'n eigen pomp gewoon, origineel staan ze op 15graden iemand enig ervaring mee waar ik hem beste opzetten kan . Gr.Jos