C-familie

International 1055

Foto’s
625
Video’s
44
Topics
44

Informatie over de International 1055

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 1055.

International C-familie

Overige machines in deze serie:

Ervaring

Er is een <strong>tiental</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 1055, gezamenlijk zo&apos;n 48.944 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Geen gebruikerservaring opgegeven

Actuele vragen Stel ook een vraag »

International 1055 - International werking hydrauliek vragen

Beste leden,

Ik heb vandaag een frontlader op onze international 1055 gezet nu lekt de stuurpomp ineens olie wat deze voordien niet deed, Kan dit verder komen van het gewicht die extra op de vooras is bijgekomen? De frontlader is direct achter de hydrauliek filter aangesloten en staat niet bij op een leiding van het stuurhuis.

Als ook weet iemand soms als ik een kipper met hydraulische remmen aankopel en rem gaan de remmen van de kipper niet meer in, op een andere trekker werken deze wel zoals het moet.

Alvast bedankt!
Groeten,
Ilja

27 reacties


International 1055 - aftekas van mijn 1055 doet het niet

Hallo
de aftekas van international 1055 doet het niet .
ik kan de koppeling van mijn aftekas wel opzetten en de hendel van de aftekas opzetten maar er gebeurd niks .
heeft iemand hier ervaring mee ? weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan maken? is het duur om te laten maken?

1 reactie


International 1055 - Lekkage brandstof opvoerpomp

Beste leden
Ik heb een international 1055 comfort met een d358 motor
Met de brandstofpomp is alles ok, maar mijn brandstof opvoerpompje (rechts aan de motor)
Lekt diesel.

Mijn vraag is : kan ik de 2 moertjes (sleutel 10 dacht ik zo te zien) aan dit pompje zo losdraaien , en iets vervangen . Of valt er dan iets raars uit of in het motorblok. . Ik hoor 't graag .
Mvg Richard

11 reacties


International 1055 - Achterste krukaskeering vervangen

Goededag leden, ik ga binnenkort de achterste krukaskeering vervangen van een ihc 1055 2wd 1980
Waar moet ik op letten en is dit zelf te doen. ?
Ik heb al eens een 844s door de midden gehaald voor een nieuwe koppeling .
Is dit ongeveer t zelfde werk?? Reacties zijn van harte welkom

Alvast bedankt. Groet Richard

8 reacties


International 1055 - Wag nodig voor opbouw turbo en welke turbo

Wij zouden graag willen weten wag je nodig heb om een turbo op een 1055 te bouwen en wat dat extra aan pk en koppel kan geven

5 reacties


International 1055 - 40 km bak overzetten

Zou je een 40 km bak van een 1056 in een 1055 kunnen zetten. Mij lijkt dat het gewoon kan want er zit toch motorisch weinig verschil tussen deze twee

10 reacties


International 1055 - Pto blijft niet ingeschakeld

Hallo iedereen ,
Mijn 1055 die ik pas gekocht heb heeft een probleempje als ik de aftakas /pto wil aandoen dan lijkt het alsof deze hem maar net pakt en van zodra ik de hendel loslaat en een beetje gas geef schiet deze eruit en stopt de pto met draaien

7 reacties


International 1055 - Bouwjaar international 1055 aanvraag kenteken

Voor aanvraag kenteken ben ik het bouwjaar nodig van mijn international 1055 met het volgende nummer.D030812F017706. kan
iemand mij daar aan helpen? Dank

2 reacties


International 1055 - Chassisnummer

Voor de kenteken aanvraag van mijn international 1055 heb ik een chassisnummer nodig. Maar die kunnen we niet vinden.

Weet iemand toevallig waar die te vinden is op de trekker

Alvast bedankt

10 reacties


International 1055 - Juiste montage achterbrug keerring

Beste,

hoe hoort de binnenste keerring in de trompet gemonteerd te zitten, ik heb het vermoeden dat de oude keerring verkeerd om zat. deze zat met de veer richting het diff. gemonteerd maar als ik de afbeelding bekijk lijkt hij andersom te zitten?. het gaat om keerring nummer 3 van de afbeelding. alvast bedankt.

8 reacties


International 1055 - International 1055 cabine rubbers

Hallo,

welke voorste cabinerubbers horen hierop gemonteerd te zitten.

alvast bedankt.

0 reacties


International 1055 - Remmen defect geen remdruk

Hallo, na een paar dagen stilstaan is het potje van de remolie elke keer op. Als je het bijvult moet je hem weer ontluchten en dan remt die weer normaal. Iemand die hier verstand van heeft?

3 reacties


International 1055 - lekkage aan hendel inschakeling aftakas onder bij achterbrug wat te doen?

Inter 1055

5 reacties


International 1055 - Afstandsringen dubbellucht 38 inch Gezocht

Gezocht: 2 afstandsringen 38 inch. Wordt in een setje cultuur dubbellucht gemaakt.

8 reacties


International 1055 - voorspatborden

Ik heb een international 1055 2wd met bandenmaat 11.00x16 en zou er voorspatborden willen op monteren.
heeft iemand een idee welke ik hiervoor best kan aankopen en waar?

8 reacties


International 1055 - Lange lepels/haken dubbellucht gezocht

Hallo, ik ben opzoek naar 10 lange haken/lepels voor 16.9 r38 dubbellucht.
Bied maar aan.

5 reacties


International 1055 - Stuurcylinder revisie 2 wd

Beste collega's ,

ik ben de stuurcylinder van m'n trekker aan het reviseren , de dichtingen in het huis heb ik al gemonteerd .
Op de zuiger zelf zitten ook 2 dichtingen , een o-ring en een andere .
Die andere heeft een grijs groene kleur en is nogal tamelijk stug .
Hoe krijg ik deze op de zuiger want als ik dat op dezelfde manier doe als de o-ring word ie waarschijnlijk beschadigd omdat ie zo 'hard' is .

3 reacties


International 1055 - raamrubber international 1055

De raamrubber van de cabine van mijn international 1055 zijn versleten/verdroogd
nu ben ik opzoek naar nieuwe raamrubbers
wie weet waar die tekoop zijn en welke ik hebben moet
zijn voor het voorraam de 2 kleine raampjes en de deuren
dit zijn de rubbers waar de ramen invast zitten
het gaat hier om een duitse cockpit cabine.
ben al bij de dealer geweest maar daar kost een rubber 455 euro en dan vindt ik vrij duur.

6 reacties


International 1055 - Schakeldeksel verwijderen

Wij zijn aan mijn 1055 bezig met het demonteren van de schakeldeksel. Dit lukt niet omdat de schakelstangen van de gieringen door lopen naar achter. Die gaan door een schot zodat het geheel niet omhoog of naar voor weg kan schuiven. Hefdeksel is ook gedemonteerd en de stangen zijn los.
wie weet wat wij over het hoofd zien?

6 reacties


International 1055 - Brandstofpomp 1055 turbo

Ik ben bezig met een turbo op mijn Inter 1055 te bouwen maar voor een goede verbranding leek mij beste om pomp beetje te vervroegen. This een turbo van een 1455, maar hou eerst m'n eigen pomp gewoon, origineel staan ze op 15graden iemand enig ervaring mee waar ik hem beste opzetten kan . Gr.Jos

13 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle International machines