We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 624.
Overige machines in deze serie:
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 624, gezamenlijk zo'n 24.030 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Hoi allemaal,
Ik wil op mijn Cormick 624 2x dubbelwerkend extra opbouwen. er zit nu een origineel 1x enkelwerkend bosch ventiel op. volgens mij zijn hier ook wel bijzetblokjes voor, maar wel wat prijzig. dus had ik het idee om misschien het enkelwerkend ventiel eraf te halen en een universeel ventielenblok erop te zetten. ik heb nog wel een ventielenblok liggen met 3x dubbelwerkend. alleen is die erg oud en werking onbekend. mocht iemand nog gebruikte bijzet ventielen hebben liggen voor aan het bosch ventiel hoor ik het ook graag.
graag hoor ik wat jullie zouden doen.
Vandaag de gehele dag de trekker gebruikt diverse machines er achter gehad ,eind van de middag wil hij opeens niet meer zakken blijft in de hoogste stand ,
wat kan het zijn , waar moet ik het zoeken ?
bvd
Ik heb een nieuwe rijkoppelingsplaat in m'n cormick 624 gezet maar nu wil hij niet meer vrij lopen. als ik de koppeling in trap zie ik de plaat vrij komen het lijkt dat de as van de rijaandrijving en aftakas niet onafhankelijk van elkaar kunnen draaien want als ik de aftakas uit het werk zet wil hij wel vrijlopen.
maar als ik de aftakas weer in z'n werk zet kan ik de versnelling in de vrij zetten maar blijft de trekker doorgaan koppeling intrappen helpt niet. wat kan er aan de hand zijn? Hebben de technische heren en of dames enig idee wat het kan zijn?mvrgr Roel
Ik zoek een goede dieseltank voor mijn 624. Of weet iemand een adres? Alvast bedankt!
Goedemiddag!
Ik ben bezig mijn 624 om te bouwen naar wisselstroom, maar loop nu een beetje vast hij laad wel maar t klopt niet.
Als ik de D+ rechstreeks op de accu aansluit staat er constant spanning op de dynamo. Dit lijkt mij niet de bedoeling.
En waar moet het controlelampje op aangesloten?
Hallo,
Ik kwam er vanmorgen achter dat de hydroliek pomp geen druk meer opbouwt. De hefinrichting doet het nog wel zonder problemen. Zit nog genoeg olie op en ontluchting is open. Betreft een ihc 624 zonder stuurbekrachtiging. Wij weet wat het probleem kan zijn.
Mvg G Benjamins
Heb een gebruikte 624 uit 1970 gekocht maar weet niet hoe de versnellingen werken.
Is er ergens een link te vinden?
Hoi,
Welke van de onderstaande bouten is de peilplug van de agriomatic versnellingsbak van onze 624
Hallo
International 624, zonder agriomatic
Welke olie moet er in de versnellingsbak en de achteras? En hoeveel?
Dank bij voorbaat.
Mvg jelle
Hallo,
Op mn inter 624 had ik graag een universeel ventielblok blok opgebouwd, maar waar kan kk dat opbouwen?
Boven en onder de originele enkelwerkende ventielblok zitten bouten, kan ik deze hier op aansluiten?
Ik weet dat je originele dubbelwerkende blokken kan opbouwen maar hiervoor is geen plaats tussen het spatbord, hier heb ik maar 10 cm.
Ik hoor het graag,
MVG jelle
Hoi Manne,
graag nog een keer hulp met het bepalen van het bouwjaar
van een International 624
VIN 814070 (dacht ik eerste nummer slecht leesbaar zie foto)
alvast bedankt
Groet
Robke
Hallo,
Als ik bij mn inter 624, fe hef omhoog doe, gaat deze schokkend omhoog, en als je op de hefarmen duwt, is het precies of die vering heeft.
En als ik de hef bedien begint de pomp te janken.
Waar kan dit aan liggen?
Nieuwe pomp is gemonteerd, alle filters vernieuwd, en alle koppelingen aan de hydraulische leidingen zijn goed aangetrokken.
Waar kan het volgens jullie nog aan liggen?
MVG jelle
Hallo,
Waar kan ik de keerring bestellen voor de hefregeling? Zie foto’s in de bijlage
Hallo,
Welke olie moet er in een achteras van een ihc 624 en hoeveel?
Wie kan mij helpen aan een werkplaatshandboek en elektrisch schema voor mijn 624?
Gr Wim
Hoi,
Net een trekker aangeschaft een 624.
Weet iemand of ik voldoende heb aan deze gegevens? (zie foto) om hem te verzekeren? En kenteken aanvragen? En kan iemand vertellen wat het bouwjaar is?
Vr. Gr. Wim Modders
Kan iemand aan de hand van de bijgevoegde foto het bouwjaar en het VIN-nummer achterhalen van deze 624?
Hallo,
Ik heb net een nieuwe koppakking geplaatst in mijn inter 624, maar de kop moet er weer af voor een nieuwe klep.
Mag ik de koppakking nog eens gebruiken, de motor heeft nog niet gelopen.
Mvg jelle
Hallo
Ik was bezig met een dichting te vernieuwen in de brandstofpomp, toen ik deze terug monteerde en de tractor wilde starten ging deze enorm hoog kn toeren. Had de pomp verkeerd afgesteld,dom van me.
Nj ik de tractor weer probeerde te starten plofte deze langs de inlaat.
Waar kan dit aan liggen?
Ikzelf dacht aan een kromme inlaat klep maar na het demonteren van het kleppen deksel was er niets speciaals te zien.
Compressie is ook nog goed.
Wat ks dit volgens jullie?
En de volgende keer blijf ik van mn pomp af
Beste TF-ers,
Na aanleiding van het vorige topic heb ik het probleem met rare dashboard dingen gevonden.
De gloei/start schakelaar bleef hangen. Hierdoor is de draad naar het gloeispiraal en de aanvoerende draad erg warm geworden.
Draad van het gloeispiraal kwam tegen de draad die continue spanning voor het contactslot zet, zodoende gingen de dashboard lampjes branden.
Nu wil ik een nieuwe kabelboom naar voren maken. Nieuwe kabelboom is duur en past niet meer (ivm wisselstroomdynamo ipv gelijkstroom). Nu wil ik graag jullie advies hierin. Heel veel draden zijn het niet (groot licht / dimlicht 2x, oliedruksensor en watertemperatuur, laadstroomlampje, startdraadje en nog een laaddraad van dynamo naar startmotor).
- Wat voor draad gebruiken jullie? Is dat gewoon standaard draad wat ook veel in schakelkasten gebruikt wordt (op het werk hebben we 70 graden en 90 graden soepel)?
- Wat voor isolatie gebruik je om van de draden een boom te maken (isolatietape is geen succes)?
- Tussen het dashboard en de kabelboom zit deze stekkers: kramp.com/shop-nl/nl/…
Enig idee met wat voor connectors er in de connector moeten? Bij kramp staan ze alleen tot 2 mm2, maar de aanvoerende draad is bijvoorbeeld 6 mm2.
- Wat voor tang gebruiken jullie voor die ongeisoleerde amps (geisoleerd heb ik)?
Alvast bedankt.