We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 633.
Overige machines in deze serie:
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 633, gezamenlijk zo'n 327.185 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Nieuw contactslot gemonteerd. Starten werkt goed, laadstroom lampje en tankmeter werken, voor de rest doet niets het. Wanneer ik de 2 draden van de verlichting op het slot aansluit, maakt het aluminium kastje ernaast kortsluiting.
Verlichting nu maar eraf gelaten. Trekker start en laadt bij.
Hallo, ik ben op zoek naar een hobby tractor om een kipper 5-6tons mee te kunnen trekken en kiepen. kipper word vooral gebruikt voor puin en zand.
is een international 633 hier geschikt voor?
of heeft iemand andere suggesties?
Mijn inter 633 smalspoor heeft erg veel speling op t stuurhuis.
Wat opvalt is dat ook de uitgaande as in het lager speling heeft.
Wat is het beste, een compleet stuurhuis op de sloop halen?
Of is zoiets zelf te repareren?
International 633
Na een lange periode van stilstand ben ik nu +/-3maand met de tractor aan het werk en stel vast dat er water in de olie komt
Bij aanvang heb ik de olie ververst en er was geen water in de olie
geen witte rook
Min aan luchtbellen in radiator dop
Water in radiator was gezakt
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Kan het helpen met een produkt voor radiatordichting
Ik heb de 5/8" inbusbout die de as van de vooras blokkeert in lengte en rotatie kapot gedraaid. Waar kan ik een nieuwe bestellen? Tips? Of een nieuwe draaien?
Hallo
ik heb een 633 die10 jaar heeft stilgestaan.
rijd goed maar in 4de versneling op hoger toerental raar fluitend geluid bij lager toerenal is het weg.
heeft iemand een idee,vorige eigenaar heeft altijd zeer traag gereden
Hoi,
Ik heb een international 633 aangeschaft, maar deze maakt een rammelend geluid vanuit de versnellingsbak. Als ik de koppeling indruk is het over, maar in zijn vrij met de koppeling los hoor je het best flink rammelen. Ook als ik achteruit rij is het goed te horen. Wat kan dit zijn?
Ik heb een vraag: wat houdt een synchron- versnellingsbak in bij inter? Alvast bedankt
Hallo allen,
Ik kwam tot mijn schrik na het wassen van mijn 633 er achter dat in eens de 3 lampjes in het combi instrument van de richting aanwijzers branden, terwijl ik ze niet gebruikte ek er gee 2 aanhangers achter had. Nu kwam ik na enig zoekwerk er achter dat de linker voorlamp va binnen redelijk nat was. Na enige tijd droge en nog eens kijken was het lampje van de 3e aanhanger uit rn bleven alleen de 1e van de trekker en nummer 2 van de 1e aaganger in het instrument branden.
Wie weet nog raad hoe ik dit kan oplossen eneat het probleem zou kunnen zijn zie reactie voor een foto van het combi instrument en de lamp.
Ik heb een International 633.
Ik wil hiervoor een frees aanschaffen. Weet iemand hoe grote frees ik hiervoor kan kopen? i.v.m. vermogen.
Ik heb een inter 633 waar nu smalle banden onder zitten. welke brede banden maten passen hier mooi onder?
De fusee bussen van mijn inter zijn helemaal kort dus die moeten vervangen worden. Weet iemand welke bus of bussen ik moet hebben want ik kom er verschillende tegen
Goededag allen,
Ik heb een vraag je wat is de kleur van de beugel om het zonnedak van de fritzmeier perfekt kabine (zie foto).
Op internet kom ik 2 soorten tegen
techniekwebshop.nl/fritzmeier-ivoor-1l-113008kr-1-…
En
techniekwebshop.nl/fritzmeier-witgrijs-1l-712008kr…
Welke werd gebruikt voor international?
Mvg Wybren de Vries
Hallo,
Vraag over een international 633. Weet iemand wat de juiste volgorde is om de versnellingsbak leeg te krijgen. Heb de beide lagers van de onderste as eruit, zodat deze een einde zakt. Had verwacht dat ik dan vervolgens de bovenste as zou kunnen leegschuiven, maar dit wil nog niet echt lukken.
Hallo,
Ik ben op zoek naar een ander soort systeem voor de stabilisatie van de hefinrichting voor een international 633. Op dit moment zitten er aan de binnenkant verstelbare kettingen, en aan de buitenkant schoorstangen. Het probleem is dat ik dit met sommige werktuigen niet vast genoeg kan krijgen (bijv de schudder blijft in de hefinrichting nog wat zwabberen, en de balenpers in de gatenbalk ook), ook niet als ik alles opvul met plaatjes bij de pennen. Dit komt natuurlijk ook wel door slijtage van de pennen en gaten.
Ik zou eigenlijk naar een systeem willen zoals dat ook op de Massey Ferguson 6100, 6200 serie zit. (zie afbeelding, van Kramp) Dit systeem heeft aan één kan een schroefdraad, en aan de andere kant (bij het oog) een buis waar de huls overheen schuift. Hierdoor kunnen de huidige kettingen en schoorstangen vervallen, en kan ik de stabilisatie met dit systeem vast, los, of ergens ertussenin zetten.
Is er iemand die weet of zoiets passends leverbaar is, of zelf al eens zoiets gemaakt heeft?
Beste kenners, weet iemand of ik met een International 633 een 3 schaar rondgaande ploeg, van 14 inch fatsoenlijk kan trekken ?
Hallo
Weet iemand wat de rolweerstand van het differentieel en tandvlank spelling zijn voor een 633.
Hallo allen.
Ik ben met onze 633 nu de reeds versleten stofhoezen van de schakelstangen aan het vervangen maar ik krijg de knop van de schakelpoken er niet af. Weet iemand hoe dit moet.
Alvast bedankt voor de hulp
Hallo allen
Ben nog steeds aan het kijken wat een beetje een mooi trekhaak is voor onze 633 voor de trekkertrek maar nu kom ik er niet helemaal uit en omdat ik eaarschij lijk maar 1 keer trekkertrek rij wou ik vragen of ik mischien de trekhaak van iemand kan lenen uit noord nederland voor 1 dag
Hoe/op welke maat dienen de drukvingers afgesteld te worden van een international 633. Deze heeft een dubbele koppeling met 250 mm koppelingsplaat.