Foto van: Stier69
B-familie

International 644

Foto’s
1.007
Video’s
37
Topics
110

Informatie over de International 644

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 644.

International B-familie

Overige machines in deze serie:

Gebruikerservaring

Erg fijne inter!

Actuele vragen Stel ook een vraag »

International 644 - Verstellen versnellingshendel interational 644

Hallo, wanneer ik mijn versnellingshendel naar beneden doe raakt hij sinds vandaag het stuur. Hoe kan ik deze weer iets maar boven stellen ?

7 reacties


International 644 - Versnellingsbak

Heuj

Past er aan mijn versnellingsbak van mijn IHC 644 ook een andere motor bvb een 6cil?

2 reacties


International 644 - Te weinig hydrauliek olie voor kipper

Ik heb een international 644. Voor deze trekker heb ik een record kipper van 5 ton gekocht.
Ik krijg de kipper echter niet hoog genoeg. Op de foto is de maximum hoogte bereikt.
Daarna zie je de piston wat twijfelen, er komt geen olie meer in.
Ik zie Nergens een peilstok. De olie staat bij stilstand tot net aan de bout aan de linkertrede. Waar je het peil visueel ziet staan.

Mag er meer olie bij? Welke olie? Kan het iets anders zijn? Hij heeft dit met een andere kipper ook.

23 reacties


International 644 - Aanhaalmoment krukas en drijfstang

Aanhaalmomenten van krukas en drijfstang van een 644

17 reacties


International 644 - Nieuwe verstuivers plaatsen

Ik wil nieuwe verstuiver in mijn 644 zetten omdat die beroert loopt als je hem start
mijn vraag is hoe moet ik het zaakje dan ontluchten
mvg jacco94

6 reacties


International 644 - Welke Koppelingsplaat moet ik gebruiken

Welke Koppelingsplaat kan ik het beste gebruiken?
De gene die er nu in zit is versleten...

2 reacties


International 644 - klepspeling

Goedemorgen ik heb begrepen dat de klepspeling bij een inter 644 0,30 is.
Maar geld dit zowel voor de in en uitlaat???? dit vraag ik omdat je ook wel eens tegenkomt dat de uitlaat wel eens meer is.vandaar mijn vraag.
M.v.gr. Bram van Dijke

4 reacties


International 644 - klepspeling

Goedemorgen ik heb begrepen dat de klepspeling bij een inter 644 0,30 is.
Maar geld dit zowel voor de in en uitlaat???? dit vraag ik omdat je ook wel eens tegenkomt dat de uitlaat wel eens meer is.vandaar mijn vraag.
M.v.gr. Bram van Dijke

1 reactie


International 644 - brandstofpomp op tijd zetten

Oke dank jullie wel koppeling is gelukt, heb nog wel 1 vraag de timming van de tandwielen staan goed brandstofpomp op 2 hij krijgt diesel zat maar slaat alleen niet aan kan er iemand mij uitleg geven hoe de brandstof pomp moet staan ten opzichte van de cilinders of kleppen ofzo de rest is allemaal dicht gebouwd dus zie mijn tandwielen niet meer. ben met het opbouwen vergeten om de brandstofpomp zelf te controleren .

2 reacties


International 644 - brandstofpomp op tijd zetten

Oke dank jullie wel koppeling is gelukt, heb nog wel 1 vraag de timming van de tandwielen staan goed brandstofpomp op 2 hij krijgt diesel zat maar slaat alleen niet aan kan er iemand mij uitleg geven hoe de brandstof pomp moet staan ten opzichte van de cilinders of kleppen ofzo de rest is allemaal dicht gebouwd dus zie mijn tandwielen niet meer. ben met het opbouwen vergeten om de brandstofpomp zelf te controleren .

0 reacties


International 644 - hoe de koppelingsplaten te plaatsen bij een 644

Weet niet meer hoe ik hem eraf heb gehaald aan de ene kant is die in het midden wat dikker dan aan de andere kant maar wat moet er nu aan de motor zijde?

4 reacties


International 644 - hoe de koppelingsplaten te plaatsen bij een 644

Weet niet meer hoe ik hem eraf heb gehaald aan de ene kant is die in het midden wat dikker dan aan de andere kant maar wat moet er nu aan de motor zijde?

3 reacties


International 644 - gezocht krukas

Hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe/gebruikte krukas weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden?

gr. Colin van Dijke

3 reacties


International 644 - International 644 - Koppeling

Mijn Koppeling komt erg laat .
Op het laatste moment pakt hij op .Is hij dan versleten of kan dat nagesteld worden? En dan waar dan?

groeten Nicolaas

5 reacties


International 644 - Wie weet het bouwjaar van mijn IHC 644 met nr D030150D015620.

Van mijn tractor zoek ik het bouwjaar. wie kan mij verder helpen?
chassisnr: D030150D015620.

bvd Henk

17 reacties


International 644 - Is de versnellingsbak van een 644 geshynchroniseerd?

Is een versnellingsbak van een 644 geshynchroniseerd en kun je terug schakelen zonder dat je stil hoeft te staan?

5 reacties


International 644 - Is de versnellingsbak van een 644 geshynchroniseerd?

Is een versnellingsbak van een 644 geshynchroniseerd en kun je terug schakelen zonder dat je stil hoeft te staan?

1 reactie


International 644 - Pomp meer brandstof geven, neemt dit problemen met zich mee aan de motor?

Hallo tf'ers

Ik heb een Inter 644 met een D-239 motor (744) erin. En ik vraag me af hoe ik de 6' een klein beetje meer brandstof geef. Nu vraag ik me ook af of dit nog voordelen heeft, en wat de nadelen zijn.

Groeten. Michel

3 reacties


International 644 - Afdichtringhouder eruit halen bij 644

Goedenavond,

Heeft er iemand ervaring met het eruit halen van een afdichtringhouder de stalen ring? Onderin bij de hef latten van een 644 ?

1 reactie


International 644 - Wanneer ik de rem rustig in trap dan slaat hij meteen vast???

Hallo, ik heb een ih 644 en het probleem zijn de remmen elke keer als ik het rempendaal rustig in duw dan slaan de remmen meteen vast weet iemand wat hier de oorzaak van is en wat een oplossing is hiervoor
Alvast bedankt

5 reacties


International 644 - Motor olie erg dun

Ik keek vandaag naar het olie peil van mijn internationaal 644. Wat mij op viel is dat deze erg dun was terwijl de motor koud was. Het drupt gewoon van de peil stok af. Verder was het wel gewoon op normaal peil en het rook verder gewoon naar olie. De trekker heeft verder nergens last van hij loopt verder gewoon goed. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ? . Ik heb de trekker recent gekocht maar zelf nog geen olie ververst. omdat het filter er nog bijna als nieuw uitziet.

12 reacties


International 644 + comfort200 cabine- Hulp bij aansluiten kachel motor! + frontje gezocht!

Hallo ik heb een international 644 gekocht met comfort 2000 cabine

nu ben ik onlangs met de stroom begonnen i.v.m dat dit een chaos was
kabelboom voor de helft hersteld i.v.m vage storingen in het circuit dat is allemaal nu opgelost.

alleen nu ben ik tot aan het het hemeltje gekomen met uitpluizen!
ik heb 3 uitgaande kabels naar het hemeltje van de cabine alleen daar heb ik maar een kniptang achter gezet dit was echt een complete chaos. dus dit allemaal afgeknipt

alleen nu moet ik alleen nog weten waarvoor de 3 binnenkomende kabels zijn die uit de stijl van de cabine komen!...

en hoe ik de kachel motor aansluit i.v.m 4 draden!

m.v.g arjan stroeve

tevens boven frontje gezocht!

duidelijk schema is ook goed maar internet bied nog niet genoeg duidelijkheid...

0 reacties


International 644 - Schepers fronthef internationaal 644

Goedeavond tractorfanners.
ik heb een schepers fronthef op de 644 gebouwd.
nu kan ik ook aan een originele schepers aftakas komen die langs de motor loopt.
alleen nu zou er een tandwiel ontbreken in de bak?
wie kan dit bevestigen?
en wie weet welk tandwiel ik dan moet hebben?

2 reacties


International 644 - Hoe carterpan van het blok halen

Hallo ik heb vraagje
Wil graag weten de volgorde om de carterpan te laten zakken om de lagers van de krukas te vervangen

12 reacties


International 644 - een hoop onderdruk in één keer

Ik ben vandaag naar trekkertrek herwijnen gereden, maar ik was nog niet halverwege en toen liep het toerental langzaam terug en begon hij wat zwart te roken. 30sec/1minuut later kwam er uit het niets zoveel witte rook uit het carterontluchting zodat ik de trekker gouw uit heb gezet om verdere eventuele schade te voorkomen. Naar het thuisfrontgebelt om me op te pikken om later met de vrachtwagen de trekker op te halen. Nu een paar uur later staat de trekker thuis. Stationair doen de trekker het goed, heel weinig onderdruk!. Maar zodra ik half gas geef begint hij weer na een minuut goed wit te roken uit het carterontluchting. Weet iemand wat er mis is? Ik zelf verdenk de koppakking samen met de zuigerveren (deels). Gr. Michel

17 reacties


International 644 - versnelingsbak

Hallo
ik heb een international 644 en laatst merkte ik dat hij nogal rammelt in de bak vooral als ik terug schakel vanuit de 4 naar de 3. weet iemand toevallig wat dit is hoe ik het kan repareer en wat ik het beste kan doen

mvg

2 reacties


International 644 - balanceur

Hoe moet ik een balanceur plaatsen .
En hoe kan ik hem goed afgesteld krijgen .

4 reacties


International 644 - krukas revisie

Hallo,
ik heb mn eerste trekker motor uit elkaar gehaald en andere krukas ingezet etc. mijn vraag is waar moet ik nog aan denken voor dat ik hem de eerste keer start? olie in oliepomp? olie in filters? kop vlak? verstuivers oke? ontluchten?
wie kan me helpen met een goede eerste start?

alvast bedankt!

9 reacties


International 644 - vetnippel

Kan iemand mij vertellen waar de vetnippel voor is die rechts op het blok/versnellingsbak zit?

4 reacties


International 644 - versellingspook

Schakelt heel zwaar en blijft soms steken (vast)
het gaat om de hendel links naast de stoel(lang)
uppie

2 reacties


International 644 - Natte velg

Mijn trekker 644 heeft altijd een natte rechtervelg het druipt niet of zo maar is altijd zwart van het stof... ik heb het wiel eraf gehaald maar kan niet zien waar het vandaan komt.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad en hoe ernstig is dit?

Bij voorbaat dank.

6 reacties


International 644 - Op tijd zetten nokken as brandstof pomp

Wij zijn een international 644 uit elkaar aan het halen. En heb nu een vraag over de tandwielen van nokkenas krukas en brandstof pomp enzo. Heb al strepen er op gezet Hoe ze zaten maar er staan ook puntjes en cijfers op, kan iemand mij daar meer over vertellen?

Kan iemand mijn vraag beantwoorden?

Alvast bedankt

6 reacties


International 644 - Brandstofpomp afbouwen

Hallo TF'ers,

Ik ben er eindelijk aan toe gekomen om de motor van mijn Inter 644 na te zien. Hij start heel slecht. Het probleem zou bij de pomp liggen. Mijn pa heeft de trekker al jaren terug ervoor eens naar de LMB gestuurd, en toen zeiden ze dat die pomp niet gereviseerd kon worden. We zijn ondertussen al vele jaren verder, en ik hoor dat het nu wel mogelijk is om die pomp, een Bosch VA pomp te reviseren.

Ik wil de pomp er afhalen om naar de revisie te doen. Ik heb al alle leidingen en stangen los gemaakt en moet dus enkel nog de pomp zelf eraf halen. Aangezien ik nog nooit zoiets gedaan heb, wil ik wel eerst eens weten wat er mis kan gaan.
Ik heb vooraan de motor nu het rechthoekig plaatje eraf gehaald, om te zien hoe dat zit met dat tandwiel. Op mijn tandwiel zit ook een schijfje met sleufgaten waarin ook boutjes zitten. De as van de pomp zelf is een enkele moer. Moet ik die boutjes en schijf ook los hebben, of enkel die ene moer om de pomp eraf te hebben? Ik ga er vanuit dat het tandwiel niet kan verdraaien als ik de pomp eraf neem? En valt et nadien mee om zo'n pomp te ontluchten?

Het zijn misschien domme vragen die ik stel, maar ik ben liever zeker op voorhand te weten wat ik doe, dan nadien de elende ervan te hebben en niets opgezocht te hebben...

Dank bij voorbaat!

Mvg,
Simon

9 reacties


International 644 - Koppeling niet koppelen

Beste TF'ers

Recent nieuw drukgroep, koppelingsplaat, druklager op onze 644 gezet.
Na 2x doormidden halen leek alles goed te wezen. Bedrading alles weer aangesloten, koppeling gesteld. Op het punt dat we de trekker de schuur uit willen hebben rijdt hij niet weg zowel voor als achteruit niet ook niet in de allerhoogste versnelling...

Wat zou de mogelijke punten zijn? Te veel vrije slag? foute afstelling qua koppeling?

Mvg Michiel

57 reacties


International 644 - revisie international 644

Heb de kop laten vlakken, nieuwe koppakking en nog lek ie koelvloeistof tussen motorblok en kop wat nu?

11 reacties


International 644 - Onderdelen

Hallo, ik was vandaag op mijn stage, en ik moest met de fiets draadloze bougies ophalen bij een automaterialen winkel. Ze hadden deze niet, dus stuurden ze mij naar een andere winkel. Nu is mijn vraag, waar kan ik deze bestellen? ik heb vandaag al 10 km gefietst, maar kon niks vinden.

Groeten Kohneknack

10 reacties


International 644 - Jas beugel

Hallo mede-tf'ers,

Ik vanavond een winterjas aangeschaft voor mijn 644, maar hier zat geen beugel bij. Nu is mijn vraag of iemand hier de maten van heeft zodat ik zelf een kan maken. of als iemand zo'n beugel heeft liggen dat ik die overnemen kan.

Alvast bedankt,

2 reacties


International 644 - lekke brandstoftank

Hallo weet iemand of een tank makkelijk te demonteren is trekker heeft wel een eenvoudige cabine
hoeveel uren?? komt vaker voor lees ik

gr Jan

2 reacties


International 644 - Kopen/veiling

Goedenavond,

ik zag op de veiling een 644 te koop staan. ik heb hier interesse in alleen word dit mijn eerste eigen trekker.
is ca. 9748 uur veel? en beschikken al deze trekkers over stuurbekrachtiging? ik weet niet of iemand mij meer informatie over deze trekkers kan geven?

Mvg,
Jos

10 reacties


International 644 - start probleem

Altijd direct gestart ,maar nu na 4 dagen stilstaan ,moet ik wel 25 seconden starten alvorens hij aanslaat,ik krijg de indruk dat er geen brandstof komt ,alsof er geen druk op staat ,ik heb geen idee waar ik zou moeten zoeken,wie heeft een oplossing voor mij ,bvd. m.vr.gr. theo jans

26 reacties


International 644 - Vraag kleppen d-206 blok

Hallo,

Mijn trekker heeft laatst een kop revisie gehad. Maar sindsdien loopt hij niet met een constant toerental stationair, en walmt hij een beetje wit/blauw. Ik heb het uitlaatspruitstuk eraf gehaald en nu zie ik dat mijn uitlaat kleppen nat zijn. Ik vraag mij af of dit zo hoort.

Alvast bedankt,

24 reacties


International 644 - Enkele vragen

Hallo TF'ers,

Ik ben bezig met mijn International 644 technisch wat in orde aan het zetten.

Op mijn brandstoftank heb ik geen tankdop meer, nu is mijn vraag, is dit eentje met een ontluchting in of niet? Het is misschien een domme vraag, maar ik wil het voor het zekerste weten. En weet iemand per toeval ook of deze bij kramp te krijgen zijn, en welke dat is?

Mijn tractor start ook zeer slecht, dat zou komen door de brandstofpomp die geen startdebiet meer genoeg geeft. Reviseren is geen optie, simpelweg omdat er gewoon geen onderdelen voor te krijgen zouden zijn. Ik heb nog gekeken voor een 9V starter, maar de starter die erop gemonteerd is, zou je niet kunnen ombouwen volgens de handelaar. Ze is trouwens nog maar een jaar terug gereviseerd, met de hoop dat het probleem misschien ook al opgelost kon zijn, niet dus.

Iemand een idee wat een 2de hands brandstofpomp kost? En is dit de zelfde als bij een Inter 744, of 624 bvb? En of dat aan te raden is, ze te vervangen.

mvg,
Simon (Schlüterfan)

9 reacties


International 644 - op wat letten bij kopen

Ik zou graag een international 644 kopen,maar nu is mijn vraag op wat moet ik juist letten als ik deze traktor koop,wat zijn de minpunten en naar wat moet ik goed kijken
Mvg Sve

6 reacties


International 644 - groepenhendel

Nu dat mijn 644 in de kleine balenpers hangt moet ik in de lage versnelling rijden, dus de versnelling tussen achteruit en helemaal vooruit. Nu 'valt' hij precies uit de lage versnelling, de hendel dus en komt hij in neutraal te staan. Iemand een idee waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen?

7 reacties


International 644 - Motor loopt ongewoon

Beste mede tf'ers

Gister heb ik m'n 644 even voor de pakken wagen gehad hierbij moest hij even flink werken. Maar toen ik de trekker vanmiddag starte sloeg hij moeilijk aan en liep hij wat rauw ook bleef het uitlaatklepje klapperen terwijl dat normaal na wen minuutje weg is. Tijdens het stationair lopen rookt hij blauw en tijdens het optrekken veel meer zwart als normaal.

Weten jullie wat hier de oorzaak van is en hoe het op te lossen is ?

Alvast bedankt,

52 reacties


International 644 - 3-polige stekker

Hallo mede TF'ers,

vorige week heb ik een 3-polige stekker voor mijn trekker gekocht.

Weet iemand waar ik een schema vind waar in staat hoe ik deze aansluit? ik heb de zoek functie gebruikt en heb daar gevonden dat hij op 30A moet worden afgezekerd.

alvast bedankt,

18 reacties


International 644 - lampje oildrukmeter

Hallo trekkerfans
sinds een paar dagen brand er een groen lampje van de oildruk bij ongeveer 1400 toeren gaat het weer uit
waar duid dit op en hoe is het te verhelpen
mvg jr

9 reacties


International 644 - wil niet starten

Hallo allemaal,

Een kameraad van mij heeft een Inter 644 en die wil niet starten. Soms wel maar wel moeilijk. als we hem aanslepen start hij ook wel dus het zit um waarschijnlijk in het electrische systeem, maar waar?
Accu is goed die is al doorgemeten. het is eigelijk de laatste week gebeurt dat hij dit doet.

M.V.G. Erik Middelveld

16 reacties


International 644 - rem-as keerring vervangen

Hallo,

Ik ben bezig met een grote beurt aan mijn tractor, maar nu heb ik even een vraag: Hoe kan ik het beste de oude rem-as keerring verwijderen, zit deze 'los' op de as of word deze van de achterkant ondersteunt?

alvast bedankt,

3 reacties


International 644 - versnellingsbak olie

Hoi,

Ik en mijn vader zijn van plan om vanavond de trekker te gebruiken. maar na een peiling van de van de versnellingsbak, zit er nog 2 tot 3 mm olie op de peilstok.

Nu de vraag: welke olie moet hier in en hoeveel?

Alvast bedankt.

20 reacties


International 644 - 644F uit Frankrijk

Vraagje , wij hebben een international 644F .alle type die ik op internet kan vinden komen uit Neus Duitsland , maar die van ons komt uit dela villette-Paris Frankrijk (volgens typeplaatje onder de rechter tree plank bij de rempedaal).
wie kan me er meer van vertellen ? op internet loop ik een beetje vast ,, groetjes uit de Nispense Achterhoek.

4 reacties


International 644 - drukgroep

Beste,

Ik heb mijn krukasdichting en die achter de koppeling vervangen evenals de koppelingsplaat. Hij steekt nu terug in mekaar maar de drukgroep (die vingers op de drukgroep) komt niet ver genoeg terug zodat ik geen weerstand heb op mijn koppelingspedaal?

Enige ervaring hier iemand mee?

Mvg Kevin

3 reacties


International 644 - lekkerij achterbrug

Beste mede tf'ers,

Onze 644 heeft de laaste tijd de zwaaihaak nat van de hydroliek olie, dit leid tot lelijke vlekken in het hok dus dit wil ik graag oplossen. Ik heb gezien dat het uit de as van de rembediening wegkomt.

Is dit vanaf de buitenkant op te lossen of moet de hele bak uit elkaar?

alsvast bedankt,

11 reacties


International 644 - Wat betekent: 30b 49a 49 31 c c2 c3

Wat betekenen die cijfers? 31 is - maar verder kom ik niet.

12 reacties


International 644 - Knipper relais

Is de originele knipper relais nog te krijgen, van en international 644? Zo ja waar, bij kramp?

10 reacties


International 644 - Elektrisch probleem

Hallo TF'ers,

Vorige zomer, toen ik de Inter starte kwam er ineens een hoop witte rook vanonder het dashboard. Vlug de boel maar stil gelegt en de massakabel van de baterij gehaalt. Een week nadien, toen we het probleem wouden uitzoeken en de trekker opnieuw starte was er ineens geen probleem meer. Verder niet meer gezocht en geen problemen meer gehad, tot deze winter.

Het probleem is weer opgedoken, dus ben ik vandaag op zoek gegaan naar de oorzaak. Het enige probleem dat ik kon vinden, was dat er 1 massadraadje van het begin tot het einde de isolatie volledig "gesmeuld" was (warm gekregen heeft). Dat draadje lag van de combimeter(dat met de lampjes in van contact, laadstroom, verlichting en richtingsaanwijzers) naar de beplating van het dashboard.

De bedrading voor het starten leek volledig intakt, net zoals de rest.

Zijn er nog mensen die weten hoe dit komt, of het zelfde probleem al gehad hebben? Tijdens het "branden" zijn er ook nergens zekeringen gesprongen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat er om een of andere reden zware stroom van het starten door dat massadraadje kan lopen, en daarom volledig verbrand is...

Wie kent mijn probleem en kan mij helpen het op te lossen?

Mvg,
Simon (Schlüterfan)

8 reacties


International 644 - olie

Hallo,

Ik wil binnenkort de olie van trekker vervangen, maar nu kan ik niet vinden hoeveel olie als erin moet (het gaat om de motor olie)

alvast bedankt,

11 reacties


International 644 - trekhaak

Hallo weet iemand nog een boven trekhaak te vinden voor een 644

11 reacties


International 644 - Toerenteller + haakse overbrenging

Ik ben nog op zoek naar een toerenteller van een inter 644, en ik moet ook nog de haakse overbrenging hebben die je voorin in de motor draait, kabel is wel aan te komen, de rest is nieuw tamelijk duur.

Wie heeft er nog een liggen ?

8 reacties


International 644 - kwaaltjes

Zijn er eventueel kwaaltje en of problemen , waar ik op moet
letten , bij het kopen van een intern. 644 .
Ik wil hem gaan gebruiken voor in en rond de paardenrijbak.
En hoe kan ik van een foto zien of het een duitser of een engelse traktor is.

16 reacties


International 644 - 2 zwaailampen en 2 werklampen

Ik ben ook nog op zoek naar 2 knappe 12 volt zwaailampen, moeten wel precies het zelfde zijn, komen op 1 trekker. En ik zoek nog twee vierkante H1 werklampen, heb je nog wat liggen, laat me het maar horen.

15 reacties


International 644 - voorbanden met velg

Ik zoek voor mijn international 644 nog een paar knappe voorbanden compleet met velg, moet nog wel redelijk profiel hebben, maar hoeft niet nieuw te zijn.Ik zoek multi-rill banden 7.50 x 18, dat is de band met 3 rillen. De velg is 5 gaats. Moet wel in de omgeving van Drenthe zijn.

3 reacties


International 644 - chrome pijp de moeite waard ?

Het leek mij mooi om zo'n chrome rechte pijp op mijn 644 te zetten. Is dat nog de moeite waard?

Gr,

23 reacties


International 644 - lak direct over ijzermenie

Hallo,

ik heb hier al verschillende topics over gelezen, maar nog geen duidelijk antwoord.
Ik wil mijn 644 misschien gaan overspuiten.
Nu heb ik gezien dat ijzermenie (roodbruin) een goede en goedkope grondverf is.
Kan ik hier dan ook direct overheen lakken, dus zonder nog een andere primer?

27 reacties


International 644 - brandstofpomp probleem

Ik ben een international 644 aan het opknappen nu lekte hij een beetje langs de gashevel en de stopzetter nu heb ik dat uit elkaar gehaald maar voordat ik het kon merken stoote ik ergens tegen en verdraaide de beide asjes nu krijg ik hem niet meer aan de gang weet iemand raad bvd huub

34 reacties


International 644 - Gezocht: Ondertrekhaak International 644

Ik ben op zoek naar een ondertrekhaak voor een international 644.
Heeft u wat of weet u wat laat het mij dan weten.

Tel; 0624192005

Gr, thijs

3 reacties


International 644 - banden

Ik heb nu 34 65 r38 er onder. ik heb 2 michelin 54 65 r32, zou die michelin op die inter velg kunnen? r 32 en r38 dat past denk niet of wel? wat is dan beter andere velgen of andere banden? passen die 54 breed wel op die orgineele velg? mvg

11 reacties


International 644 - Comfort 2000

Wie heeft nog bekleding liggen voor een Comfort 2000 cabine? Moet wel lijken op de originele bekleding.

En ik zoek ook nog 6 gewichten en een middengewicht voor een 644.

Met Vriendelijke Groet,

Inter633733

5 reacties


International 644 - Gezocht: binnenband

Heeft iemand nog binnenbanden met de maat:16,9x34 of iets groter, als het maar een een 34 inch binnenband is. Het moet in een 600/65/34 band passen.

Gr, thijs hillebrand

17 reacties


International 644 - prijs

Ik kan een 644 kopen met 4WD en voorlader. Wat zou een redelijke prijs zijn indien in goede staat ?

Alvast bedankt

8 reacties


International 644 - 600/65/34 achterbanden gezocht

Gezocht,

Ik ben op zoek naar een setje achterbanden 600/65/34 zonder plakkers of scheuren.
Heeft u iets of weet u iets, laat het mij weten via het nummer: 0624192005
of via de mail: hillebrand4305@vszutphen.nl

13 reacties


International 644 - banden

Hoi

ik heb onder mijn 644 de dunne velg zitten, en daar zit nu de 13.6/12R38 om. mijn vraag: kunnen daar ook bredere banden onder zonder de velg aan te passen?

alvast bedankt,

(als ik het antwoordt heb dan kan dit topic weer verwijdert worden)

kijk lees meer link voor de velg.

foto is niet van mij.

8 reacties


International 644 - uitdeuken

Ik wil mijn international 644 opknappen hier zitten echter wat deuken achter in het spadbord hoe kan ik die uitdeuken alvast bedankt

17 reacties


International 644 - set banden

360/65 r38 tm 600 firelli 90% profiel met velg. wat is de waarde? is het ongeveer gelijk aan 600/65 r38 20% profiel met velg? ik wil wat bredere banden, die anderen spooren te veel en zijn te smal 😄

5 reacties


International 644 - serie nummer

Hallo

ik heb mijn serie nummer eindelijk gevonden. maar nu is de vraag of ik ook ergens checken of het nummer klopt.

het nummer dat ik heb kunnen vinden is : D030150 D015547

3 reacties


International 644 - hydrauliek schema

Hallo

ik heb afgelopen zaterdag onze trekker even naar buiten gezet en laten lopen. maar nu ben ik erachter gekomen dat hij enorm veel hydroliek olie lekt.

nu is mijn vraag is er ook een schema van het hydrauliek systeem? want dan weet ik hoe het werkt en kan ik het uit elkaar halen.

in het filmpje kun je zien dat er een plas olie onder licht na mischien net 5 min lopen

8 reacties


International 644 - olie en hoogte cabine

Hallo mensen

hierbij mijn vragen: wat voor soort motor olie moet erin mijn trekker ?
want hij lekt voor een beetje en, ik dacht dat het wel eens aan de dikte van de olie kon liggen.

en wat is de hoogte van een cabine? want ik ben aan het overwegen om een cabine/zonnedak voor mijn trekker te kopen. ik zou graag de hoogte vanaf het spatbord tot de boven kant van het dak willen weten.

m.v.g case-inter

7 reacties


International 644 - comfort 2000 ?

Hallo,ik weet niet hoe je het noemt. Maar ik zoek het ijzer wat om het zij ruit zit. Dat is een los onderdeel niet het raam maar dat er om heen. Ik heb heel wat af gezocht maar niet echt resultaat. Als u wat weet is van harte welkom. Na maken is niet zoo makkelijk, is te dun om er een plaat aan te lassen.

mvg

6 reacties


International 644 - zitje op spartbord

Ik heb thuis een international 644 staan maar er zit geen zitje op. ik wil er graag een op maken maar weet nog niet goed hoe ik dat ga doen. weten jullie misschien wat of hebben jullie er een foto van???

12 reacties


International 644 - alarmlichtschakelaar

Hallo

mijn vraag: ik ben bezig met het opknappen van een 644, maar nu doen mijn knipperlichten het wel maar, als ik mijn alarmlichten aan wil doen doen ze niks meer hoe kan dit?

12 reacties


International 644 - verkoop?

Hallo, ik ben een 644 aan het op knappen. maar ik zit met een probleem, er moet nog veel aan de cabine gebeuren en ik dacht ik kan er ook een zonnedak van maaken. wat is beter er moet nog veel aan de cabine gebeuren. wat is mooier een mooi strak zonne dak of een op gelaste cabine? ik wil hem daarna verkopen, waar is meer vraag naar? wat levert meer op?

mvg

10 reacties


International 644 - spruitstuk?

Het stuk dat op de motor komt, en het stuk waar de uitlaat op zit. Daar tussen is het gescheurd. Waar die met 2 boutjes op het stuk van de motor komt. Nou heb ik wat rond gekeken en dan kom ik op 240 euro uit. Mijn vraag is kan ik dat ook lassen of is het gegotenijzer?

mvg

12 reacties


International 644 - uitlaat hoogte

Hallo

ik vraag mij af hoe hoog als de uitlaat op het spruitstuk moet zitten want zoals het nu zit klopt het niet ben ik al achter. ook fluit de trekker niet wat hij wel hoor te doen kan dit te maken hebben met de hoogte van de uitlaat?

hier is een link van een foto om te laten zien hoe de uitlaat nu bevestigd zit

tractorfan.nl/picture/625132/

alvast bedankt

8 reacties


International 644 - witte rook?

Als hij meer dan 1500 toeren draait dan begint hij te stotteren en witte rook uit te blazen, hoe kan dit? kunnen de filters ook verstopt zijn?

28 reacties


International 644 - banden

Ik wil graag banden van 65cm dr onder hebben. maar wat voor type is dat? wat moet er dan op de band staan?

21 reacties


International 644 - koplampen

Hallo

ik ben opzoek naar een stel koplampen voor een inter 44-serie .kan iemand mij vertellen waar in de buurt van heerenveen ergens een inter dealer/sloop zit.

of als je zelf nog een stel koplampen hebt liggen en je wilt er vanaf stuur me maar een mailtje.

11 reacties


International 644 - Geen olie bij de hydrauliekpomp

Hallo, ik zit met een probleem,ik krijg geen olie bij de aanzuig van de hydrauliekpomp, heb al van alles geprobeerd,eerst krijg ik wel wat olie bij de pomp, dus 3 heffen met de hefinrichting, en dan is het gebeurd, draai dan de aanzuigleiding los,en krijg dan als ik even weer wacht,weer olie uit de leiding.
Heb de aanzuigleiding bij de achterbrug losgehad, en alles schoongemaakt,maar niks helpt.
Wie o wie kan mij helpen.

13 reacties


International 644 - werkplaats boeken

Hoi

heeft iemand thuis nog werkplaats boeken liggen voor een international 644, of zou iemand mij een gekopieerd boek kunnen sturen,of weet iemand waar ik dit kan kopen of bestellen, Want ik ben namelijk opzoek naar het elektrische schema omdat de knipperlichten en de toeter niet functioneren.

Groeten Case-inter (Richard Oenema)

4 reacties


International 644 - radiateur

Heeft iemand nog een goede radiateur liggen van een international 644?

26 reacties


International 644 - brandstof pomp

Weet iemand waar ze deze brandstof pomp nog kunnen reviseren? en wat het ongeveer kost

groetjes

17 reacties


International 644 - koplampen

Wie heeft er nog een paar koplampen van een 644 liggen?

5 reacties


International 644 - koplampen

Wie heeft er nog een paar koplampen van een 644 liggen?

3 reacties


International 644 - heflatten

Hallo,

ik zoek nog een stel heflatten voor een international 644.. (natuurlijk wel met kogels;))

gr.

15 reacties


International 644 - opvoeren brandstofpomp

Hoe kan ik een bosch brandstof pomp op mijn inter 644 meer brandstof laten leveren

15 reacties


International 644 - gebruikte onderdelen.

Ik ben op zoek naar een. Gebruikte motorkap en boven en onder grill wie weet een adres met goedkoope of 2e handse onderdelen

7 reacties


International 644 - STUURBEKRACHTIGING 644/744

BEN OP ZOEK NAAR EEN STUURBEKRACHTIGING VOOR EEN INTERNATIONAL 644/744

7 reacties


International 644 - olie lek hydrauliek

Hallo
Mijn buurman heeft een 644 en deze heeft een olielek aan de hefinrichting ,namelijk aan de hefarmen bovenaan en aan de armen beneden . Is dit gemakkelijk te herstellen en waar kan ik aan de onderdelen geraken
Alvast bedankt
Greets
tom

8 reacties


International 644 - droge hef

Bonjour, ik gebruik op de camping een 644 om het gras te maaien met een maaibalk (klepels) en voor transporten met een kiepbak.
Afgelopen weekend heb ik de maaibalk gemonteerd en met de hef opgetild. Direct kwam de hef met maaibalk en al naar beneden en deed daarna niets meer. Er bleek nagenoeg geen hydrauliekolie meer te zijn en dat heb ik bijgevuld. Nog steeds geen enkele hydrauliek, ook niet na een eind rijden en ook niet op de externe hydrauliekaansluitingen achter. Wat nu te doen en hoe, want ik ben een tractorleek (maar wel handig).
Rob de Vries, camping Au Bois Joli, Bourgogne
(Een servicepunt zit hier 40 km. vandaan)

8 reacties


International 644 - Versnelling

In welke versnelling moet ik trekken met tractorpulling??

19 reacties


International 644 - Steigerbegrenzer en trekoog

Hallo tf-ers,
En kameraad van me heeft gisteren een 644 gekocht en wil zondag meedoen aan de trekkertrek.
Nu moeten we op een simpele manier even een steigerbegrenzer maken waar ik al wel een idee voor heb,maar ook de trekhaak.
Hij wil aan de zwaaihaak trekken dus als iemand een idee heeft over trekhaak en steigerbegrenzer hoor ik dat graag.

7 reacties


International 644 - olie lekkage bij pen door achterbug

Hallo, ik heb een international 644, maar deze lekt olie langs de pen die door de achterbrug heengaat en waar de hef latten dan weer aan zitten, is dit een begekend probleem? ik neem aan dat er een keering of o-ring in zit, maar zijn er mensen die uit ervaring weten of de pen dan ook aan vervanging toe is?

mvg. Arjan

9 reacties


International 644 - Bouwt druk op in de koeler

Hallo tractorfan's

Mijn 644 bouwt druk op in de koeler en werpt koelwater eruit
Ook komt er rook uit de motor beluchtings filter.

Wat kan dit betekenen of wat is er kapot
Alvast bedankt...

23 reacties


International 644 - Slecht starten???

Hallo TF'ers,

Aangezien er hier menig aan International "kenners" actief zijn op TF, ik zit met een probleem, al enkele jaren eigenlijk.

Naast een Schlüter heb ik ook nog een Inter op het bedrijf, een 644. De trekker heeft mijn grootvader nieuw gekocht in 78. Dus ik weet de geschiedenis zo'n beetje wel. Nu, door de jaren heen wil de Inter slechter en slechter starten... Na verloop van tijd hebben we zelfs de spuitbussen startpiloot mogen invoeren.

We hebben verschillende dingen geprobeert, zoals zwaardere baterijen (Optima's bvb). De trekker is ook al een keer binnen geweest bij de dealer en daar zeiden ze dat het de brandstofpomp versleten zou zijn, en daar geen stukken meer te vinden van zijn. Ik geloof dat er hierop een Bosch roterende pomp zat, Interfans indien ik fout ben, verbeter mij haha 😉. Iemand die ik ken die ooit bij een Case dealer gewerkt heeft vertelde eens dat ze op zijn werk ook een klant hadden die zo'n Inter had met het zelfde probleem.

Maar ik heb nu ook al gehoord dat het probleem bij de kleppen kan liggen? Als je die zou laten bij slijpen zouden ze ook beter starten.

Zijn er nog mensen die startproblemen hebben met hun Inter, en in het geval liefst eentje van de 44serie? De mijne krijg ik zelfs niet meer weg als hij warm staat...

Weten jullie soms ook oorzaken en/of weten wat er tegen te doen? Een andere brandstofpomp installeren lijkt mij een dure grap, en als het dan toch aan de kleppen ligt...

mvg,
Simon (Schlüterfan)

27 reacties


International 644 - gezocht: beugels voor openklappen zijramen

Hallo TF'ers,

Naast een Schlüter bezit ik ook nog een International 644. Deze trekker is uitgevoerd met de franse uitvoering van de cabine, zo een waar de voorruit naar voor helt. Voor diegene die niet goed weten welke ik juist bedoel, die dingen zouden ook de bijnaam "timmermancabine" krijgen, al weet ik niet echt of ze die term gebruiken in het International "jargon". Zo eentje bedoel ik dus: tractorfan.nl/picture/166729/

Maar ik ben op zoek naar het volgende. De zijruiten kunnen openklappen. Bij de ene beugel is de lat die over het raam geschoven zit helemaal rot, en valt er telkens af, zodat het raam gewoon los hangt aan zijn scharnier. Tijdens het rijden dus heel veel heen en weer klapt en ik dus op een dag niet moet verschieten dat ze in 1000stukskes vliegt... Van de rechter beugel heb ik maar de helft meer. Een van de borgringetjes moet er blijkbaar een keer afgerammeld zijn, inkluis de andere helft van de beugel... Dat raam heb ik voorlopig vast gelegt met een rubberen rekker.

Maar ik kan zo dus niet "comfortabel" verder rijden! Op TF zitten nogal wat IH-fans, dus ik hoop dat iemand mij kan vertellen of die beugels nog verkrijgbaar zijn voor een deftige prijs (en wat de prijs ongeveer bedraagt?). Hou er wel rekening mee dat ik Belg ben, en eigenlijk niet van plan ben om ze in Nederland te halen. Ik weet trouwens ook niet hoe ik die dingen moet "verwoorden" om ze googlen of te zoeken bij Krampe of Granit.

Het zou fijn zijn dat ik in de zomer ook beide ramen terug kan open zetten, en de winter deftig dicht kan houden 😉. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen???

mvg,
Simon (Schlüterfan)

8 reacties


International 644 - hydrauliekolie door de overdruk naar buiten

Ik heb deze week een 644 gekocht, de keerringen van de hef lekte dus heb ik die vervangen. heb alle hydrauliekolie afgetapt en nieuwe olie in gedaan.
maar nu komt de olie door de overdruk bovenop eruit, ook als ik de peilstok eruit laat komt de olie er ook uit.
er zitten ook allemaal luchtbellen in, en de tractor draait dan alleen stationair! ik weet niet wat het is, hopelijk kunnen jullie helpen!

mvg alexander

26 reacties


International 644 - chassis nummer en bouwjaar

Waar kun je het chassis nummer en het bouwjaar vinden op de trekker

alvast bedankt

3 reacties


International 644 - hydrauliek olie?

Hallo,

Weet iemand wat voor oliesoort/type in het hydraulisch systeem zit?

7 reacties


International 644 -

Hallo
weten jullie of je nog nenoeg onderdelen van een international 644 kan krijgen zoja waar dan
en welke websites alvast bedankt

11 reacties


International 644 - hendel rechts naast stuur

Hendel rechts naast stuur waar dient die voor

27 reacties


International 644 - technische gegevens international 644

Weet iemand een site waar je alle technische gegevens kunt vinden van een international 644,
zoals klepspeling, en andere technische gegevens.

7 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle International machines