We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 744.
Overige machines in deze serie:
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 744, gezamenlijk zo'n 187.142 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Hallo, ik wil op mijn 744 met 34 inch velgen( 8 gaats grote steek ) grotere banden leggen van 38 inch.
Passen er 38 inch velgen van een 1255xl op ? Deze hebben dezelfde steek.
Alleen weet ik niet of de 8 gaats boutgaten van de 38 inch velgen dezelfde diameter hebben , of zijn deze gaten groter.
Als de gaten groter zijn is dit dan eenvoudig op te lossen.
Heeft iemand tips hoe ik de voorste krukas keering moet vervangen heb alles los maar nu wou ik die 3 voetjes los halen maar dat gaat niet dan draait de moter mee wie weet wel hoe dat moet
Hallo,
Ik ben bezig aan een international 744 met d239 motor waarbij er brandstof lekt langs de verstuivers dus wil ik graag de koperen/messing bussen (tubes) waar de verstuivers in zitten vervangen. Hoe krijg ik deze eruit?
Alvast bedankt!
SIEBE
Wat is het verschil tussen de duitse en de franse versie? En klopt het dat ik de franse herken omdat in het serienummer de tweede letter een F is ipv een D?
Zijn in belgie beide versies geleverd?
Heeft er iemand ervaring met het opbouwen van hulp sturing? En er toevalig fotos van hoe alles erop zit.
Ha Tf'ers,
De toerenteller van onze 744 is kapot. 1 wijzer is afgebroken zoals te zien is op de foto. Nu wilde ik deze repareren en heb ik hem open gemaakt. Alleen ik weet niet precies wat er nu nog meer kapot is. Het pinnetje onder de wijzer en het pinnetje vanuit de motor zitten los van elkaar, hoe moet die overbrenging plaatsvinden? Bovendien zaten er 2 heel kleine ringetjes los in de klok, waar komen die vandaan?
Alvast bedankt!
Tim
Goedendag,
Ik heb hier een 744 die ik aan het reviseren ben ik ben nu aangekomen op het tandwiel die op de pto as zit. deze maakt verbinding met de 4wd. Ik heb hier veel speling op en mij vraag is of er een binnen tandwiel in moet of een naaldlager. Op dit moment is er geen van beide aanwezig. Met de tekeningen van de case word ik ook niks wijzer
Dag,
We hebben een franse international 744.
Met olie bekrachtigd remmen.
Welke remolie moet hier op? Op internet kan ik wel wat vinden maar dat gaat over de duitse inters. Niet over de franse.
Wie weet welke olie?
Is er originele bekleding voor een Comfort 2000 cabine te krijgen? Of zou je dit zelf moeten maken en snijden? Het gaat hier om een Comfort 2000 cabine op een International 744. Er is veel last van lawaai wanneer je in de cabine zit. Er is te zien dat er geen bekleding meer op de spatborden zitten. De hemel is nog wel bekleed met beige kleurig materiaal. Nu zit er om het stuur/dashboard ook zwarte bekleding. Zijn er manieren om de cabine wat meer lawaaidicht te maken? Of zijn er misschien andere oorzaken hier van?
Ik heb een international 744 met voor wiel aan drijving en hij lekte verschrikkelijk hydroliek olie tussen de motor en versnelling bak dus heb ik de trekker door midden gehaald komt de olie dus uit de as van de versnellingsbak wie weet of dat het een keering is of iets anders
Hallo, ik heb een kapotte lager aan de onderzeide van hef inrichting waar de stabilisatorstangen zitten. Ik heb de lange as er al uit maar weet iemand hoe de oude lagers er uit zijn te krijgen. Alle tips zijn welkom
Ik heb al wyns supercharce olie er bij in gegooid
Maar nog niet de olie filter en luchtfilter lucht filter is wel zwart dat weet ik maar weet niet waarom dat te maken heeft met olie verbruik en wit grijs roken
Mijn 744 maakt al langer een tikkend geluid bij het achteruit rijden, dit komt bij de handrem vandaan, waarvan de hendel dan ook op en neer gaat.
De handrem voelt ook slap aan en je kunt hem niet echt straf op de handrem zetten.
Ik had het vermoeden dat de voering van de remband opgesleten zou zijn en nu staal op staal dit geluid maakte.
Vandaag heb ik daarom het hefdeksel eraf gehaald om eens te kijken wat de oorzaak kan zijn.
De voering is wel wat opgesleten, maar er zit nog zeker 2,5 mm op. Is dit nog voldoende?
Wat zou hier verder de oorzaak van kunnen zijn? Of is de voering wel gewoon te ver versleten?
Volgens de RDW is mijn VIN nummer van de tractor 744 niet volledig maar de resterende cijfers staan er niet achter, wat moet ik doen, tractor is al oud maar nog erg goed verder en nog in gebruik
We hebben nu de koppaking vervangen maar nog altijd een waterlek.
Dus waarschijnlijk gaan de o-ringen lek zijn.
Het water loopt er al door zonder hem te starten.
Nu is mijn vraag wat moet je doen om de o-ringen te vervangen moeten de bussen van de Pistons er dan uit of niet.
En hoe moet je de o-ringen vervangen.
Ik heb een international 744
Ik weet dat hij wat onderdruk heeft maar dat het geen kwaad kan nu na de winter start ik hem en zie dat de koelvloeistof begint te lekken uit de darm van de onderdruk en er komt veel stoom uit. Elke keer dat ik hem nu start moet ik de radiator bij vullen.
Weten jullie wat dit kan zijn
Ik ben op zoek naar een beugel een een zone dak. ik weet niet zeker maar deze komt volgens mij van een comfort 2000 cabine. wie kan mij helen bij het vinden van een beugel en zonnedak.
groeten Marc Kroese
Wie kan mij helpen aan het bouwjaar geven van mijn international 744
Met identificatie nummer D030200D006038 alvast bedankt!
Mvg Eric
Ik heb een tijd geleden een international 744 gekocht nu bij heb ik een nieuwe hoofdremcylinder geplaatst het verdeelblokje er boven heb ik helemaal schoon gemaakt gisteren nieuwe hydratran olie in gedaan en goed ontlucht nu remt hij maar als je er even mee rijd slaat hij opeens alles dicht de 2 kanten te samen wat zou dit kunnen zijn.
Groeten
Gezocht dubbelwerkend ventiel