Foto van: smeitink
B-familie

International 745

Foto’s
60
Video’s
3
Topics
17

Ervaring

Er is een <strong>handvol</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 745, gezamenlijk zo&apos;n 4.222 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Geen gebruikerservaring opgegeven

Actuele vragen Stel ook een vraag »

International 745 - Waar kan ik de het olie niveau zien van de versnellingsbak van een international 745

Waar kan ik het olie niveau zien van de versnellingsbak bij mijn international 745
bovenop de versnellingsbak zit een dop met een buisje aan tot waar moet deze olie juist zitten?

1 reactie


International 745 - Waar moet je ergens remolie opdoen bij een international 745 ?

Waar moet je ergens olie opdoen bij een international 745 ?

7 reacties


International 745 - Tot waar moet ik olie bijvullen op de pijlstok?

Tot waar op de pijlstok moet het niveau van de hydroliekolie komen staan bij een international 745 ?

1 reactie


International 745 - Knipperlicht relais aansluiting 30b

Hallo,
Ik ben bezig met het aansluiten van de verlichting van een international 745. Nu is mijn knipperlicht relais verbrand en wil ik graag een nieuwe bestellen. Maar deze is helaas niet meer te krijgen of zeer duur (Bosch 0 335 210 163). Nu zijn er wel genoeg leverbaar maar die hebben aansluiting 30b niet. Ik geloof dat deze is voor de alarmlichten en zou het wel fijn vinden als deze nog werkt. Kan ik dit relais zonder 30b ook gebruiken?

3 reacties


International 745 - Instrumenten cluster lampjes op dashboard

Ik ben op zoek naar de lampjes voor in de instrumenten cluster van de international 745. Deze zijn kapot en weet niet waar ik nieuwe kan bestellen. Deze worden bijvoorbeeld gebruikt voor het aangeven of het knipperlicht aan staat.

Zie ook de foto die ik heb toegevoegd.

2 reacties


International 745 - Remstuurventiel plunjer afdichtingen, waar te vinden?

Hallo allemaal,

Mijn International 745 lekt wat olie aan de bedieningsplunjers van het rem-stuurventiel(waarmee je dus links en rechts apart kunt remmen), het gaat hierbij dus om de uitvoering met natte hydraulische remmen. Wie heeft toevallig deze afdichtingen al eens vernieuwd en weet waar deze los te bestellen zijn? Origineel is alleen een complete afdichtset van Wabco te bestellen, deze kost echter €250 (zal wel goud in de manchetten zitten😅). Maar het gaat mij dus alleen om de 2 voorste manchetten die de kleine bedieningsplujers afdichten, de verdere werking is nog goed.

Als iemand nog weet waar deze te bestellen zijn hoor ik dat graag.

Mvg, Jordy

1 reactie


International 745 - Hef probleem, werkt niet

Hallo luitjes

Ik heb onlangs een International 745 gekocht.
Nu kom ik er achter dat m'n hef hendel in de cabine, en achter op het spatbord niet werken. (positie regeling)
De diepte regeling en de tuimel schakelaar om de hef te bedienen werken wel.

Is dit een bekent probleem? Of iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Bedenk me trouwens nu net zelf dat er misschien een elektrische kabel los zou kunnen zitten?

Mocht ik niet duidelijk genoeg zijn geweest, of jullie vragen hebben. Laat het even weten

Ik hoor graag jullie ervaringen

17 reacties


International 745 - Ik moet regelmatig hydrauliekolie bijvullen bij mijn international 745xl

Ik moet regelmatig hydrauliekolie bijvullen bij mijn international 745xl terwijl de aangesloten machines geen olie lekken. Ik heb gekeken naar het olieniveau in de versnellingsbak en die staat te hoog. Zou het kunnen dat er op 1 of andere manier hydrauliekolie in de versnellingsbak komt of waar moet ik anders zoeken?

3 reacties


International 745 - Lekkage hefbediening, hoe te verhelpen?

Hallo,

Ik heb sinds kort een International 745 aangeschaft, geen -S, dus een Franse. Nu zit er wat lichte lekkage bij de hefbediening. Technisch ben ik er al achter dat dit dezelfde bouwwijze als de 744 is. Via de onderdelentekening van dit model ben ik er achter dat de buitenste as (hefhoogte bediening) met een keerring afdicht en de binnenste as (trekkracht regeling) met 2 O-ringen.
Heeft iemand hier ook al eens lekkage aan de bedieningshendels gehad? En hoe is dit het best te demonteren, moet de hydrauliek olie er dan uit?

Alvast bedankt
Mvg,Jordy

7 reacties


International 745 - De voorverwarming werkt niet, hoe kan dat?

We zijn al geringe tijd bezig met een oude international op te lappen. Hij is door de keuring geraakt, maar hij heeft altijd startproblemen gehad. We dachten altijd aan de batterij. Nu een nieuwe batterij. Alles lijkt in orde, tot we vandaag keken naar de voorverwarming. Deed niets. We zijn met een kabel van de batterij plus naar het element van de voorverwarming gegaan en er gebeurde niets. Het werd niet rood of warm. En hoe kan zo'n element stukgaan? Nu moet ik een nieuwe bestellen en ik vind het niet...

9 reacties


International 745 - Knipperlicht werkt niet meer

Ik heb een tijdje terug een international gekocht en nu werkt mijn knipperlicht niet meer.

Ik heb mijn richtingaanwijzer schakelaar doorgemeten en hier is niks mis mee. Ik heb de draden die aan mijn relais zitten gemeten als ik de richtingaanwijzer naar links en naar rechts deed. maar die gaven dan een heel laag voltage. Ik heb vervolgens de + draad met een + draad van de relais verwisseld, en als ik dan de richtingaanwijzer naar links en naar rechts deed dan branden de knipperlichten wel.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, of welk apparaat er kapot is.

Ik denk wel dat ik een nieuwe relais moet kopen.

alvast bedankt
gr. Tim

6 reacties


International 745 - Keuze remventiel plunjer 12,16 of 20mm

Ik wil een remventiel van safim op een 745xl trekker met mechanische remmen bouwen, met 2 drukgevers en een tweedruk ventiel en een remventiel. maar welke plunjer past het beste erbij.
Wat is in de praktijk het verschil van werking met de 12,16 of de 20mm plunjer van het remventiel?

8 reacties


International 745 - Versnellingsbak in 2 splitsen 40 km uit voering

Goedemiddag,

Wij hebben een losse versnellingsbak liggen van een 745 dit betreft er een met 40km gang en druksmering en 20% vertraging's bak. waarvan de pion as slecht is en het lager.
Nu wouden wij deze bak in tweeen spiltsen (voorste stuk met de 4 versnelling van het achterste stuk met de 20% en de groepen )maar dat wil tot nu toen nog niet echt lukken.
De versnelling's stangen en gaffels zijn al verwijderd + de druksmering en de as die naar voren loopt van de aftakas.

Hoe moeten wij nog verder gaan? Hebben wij iets over het hoofd gezien ? we kunnen de delen wel een stukje van elkaar af ligten maar dan lopen de tandwielen tegen de bak aan.

zijn hier mensen die deze bakken vaker los gehad hebben? graag hoor ik van u

met vriendelijke groeten rinie

2 reacties


International 745 - vliegwiel en koppeling

Weet er iemand hoeveel het aanspanmoment van de bouten van vliegwiel en koppeling is?
en is er nog iets waar je moet opletten als je de koppeling vernieuwd?

0 reacties


International 745 - verstuivers

Ik heb mijn verstuivers laten testen 3 mindere en 1 kapot er moeten nieuwe in maar mijn vraag is ,is het beter om er grotere in te steken en zo ja welke
blijft wel originele pomp opstaan

7 reacties


International 745 - koppeling doet raar en nog veel meer vragen...

Ik heb net een 1980 745 gekocht en heb niets van documentatie.
Graag vervang ik alle vloeistoffen en filters. Kan er mij iemand laten weten welke olie ik best gebruik? en waar ik de levels kan checken? (die van de motor weet ik wel hoor)
Bandendruk?
Welk toerental is aan te raden voor ritjes op de baan, hoe snel zou moeten kunnen lopen?
Waarvoor dient die hendel rechts op het dashboard (wat bedoelen ze met Agrio?)

Ook nog: Als ik de koppeling intrap hoor ik een tikkend geluid. Dit is nieuw, hij had dit niet een paar dagen geleden!

Veel vragen..., hopend op wat duidelijkheid.

Mvg,
Tom

19 reacties


International 745 - mazout pomp

Als ik de mazout pomp van mijn 745 vervang door een mazout pomp van een 845 of 844 geeft deze dan meer vermogen of zijn het dezelde pompen

24 reacties


Video’s

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle International machines