We hebben helaas nog geen technische specificaties van de TX 1510.
Er zijn een <strong>paar</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de TX 1510, gezamenlijk zo'n 1.220 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Ik heb een vraag, sinds 2 maanden in het bezit van dit geweldige apparaat, nu heb ik af en toe in zowel 2wd als 4wd en in L en H in versnelling 2 en 3 bij wat meer toeren een hoog gierend geluid het is niet de koppeling, soms is het weg bijvoorbeeld als ik rem en dan is het er weer, weet iemand wat het is.
Ik wilde graag nieuwe olieafdichtringen voor de carterplug (motorolie)kopen voor mijn Iseki TX 1510. Helaas kan ik in de onderdelenlijst alleenvinden als" Gasket Drain plug (18). maar is dat binnenmaat , buitenmaat wie kan het me zeggen aub.
Dank U.
Achter hef blijft omhoog staan na dat de woelpoot ergens op kwam en de poot te hoog drukte
Voorhef werkt wel. Ik kan de hendel gewoon heen en weer halen er gebeurt niets.
Wie weet hoe ik de beschermkap kan verwijderen om bij de kruiskoppeling te komen.
Nadat de woelpoot vast liep op afrit heeft deze de hef te hoog gedrukt denk ik en nu werkt het niet meer.
Het kontrolelampje blijft even branden na het starten als de motor warm is. De motor gebruikt geen olie en is netjes aan de pijlstok gevuld. Kan dit een probeem zijn waar ik me zorgen over moet maken of is dit eerder normaal te noemen?
Hoe moet ik de uren aflezen van de Iseki TX 1510. Op de teller staat 135,9 is dit 135 of moet ik dat x10 doen 13590 uren?
Kan (moet)de Hydroliekfilter gelijktijdig vervangen worden of kan het filter ook gereinigd worden, bij oliewissel en om de hoeveel uren is dat nodig?
Bieke.
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een TX1510 en een TX 1510F?
Ik heb een Iseki TX1510. Mijn vraag is hoe ver moet de pedaal van de diffentrieel ingetrapt worden voor die inschakeld? Kan het zijn als je het diffentrieel eigelijk nooit gebruikt dat die vast gaat zitten? Verder werkt alles normaal aan de tractor.
Hopelijk zijn er mensen op de site die hier een zinnig antwoord op kunnen geven.
Alvast bedank voor de reacties.
Bieke
Olie types
Bij het remmen piepen de remmen zeer hard. Ik denk dus dat de remschoenen volledig versleten zijn. Hoe kan je zicht krijgen op de remschoenen. Wat dient er allemaal gedemonteerd?
Dank voor jullie antwoord.
P.S. bestaat er zoiets als een werkplaatshandboek voor een Iseki TX 1510.
Ik heb een iseki tx en 1 van de 2 koplampen gaat altijd stuk en ik heb gemeten aan de stroompunten waar je het peertje is doet voor stroom te geven en op de kapote lamp staat 13 volt en de lamp die niet kapot is en werkt staan 0 volt hoe komt die en wat kan ik er aan doen graag hulp
groetjes senne
Hallo ik zoek een rolbeugel voor mijn iseki tx 1510 maar waar kan je die kopen graag hulp aub .
alvast bedankt
Dag iedereen,
Ik wil de olie van mijn TX1510 vervangen inclusief filter, maar de carterplug komt niet los.
Iemand tips?
Ook twijfel ik of de bout een standaard maat is. Het lijkt maat 19, maar als ik veel kracht zet (al dan niet met hamer) schuift men sleutel over de bout. Met alle gevolgen van dien .
Groeten,
Stijn
Leden,
Wij zijn op een Iseki TX 1510 de verlichting aan het aanpassen op de RDW eisen.
Nu zien wij dat het LED knipperlicht wat nu is aangesloten niet reageert op de knipperautomaat.
Moet ik de aansluiting via de oude knipperlichten laten lopen en het LED knipperlicht van deze leiding aftakken?
Beste,
Sinds kort ben ik de eigenaar van een Iseki TX 1510 met slagmaaier. Deze heb ik tweedehands gekocht. De aftakas voor de maaier is echter stuk, de helft ontbreekt ook.
Waar kan ik het best terecht voor een nieuwe?
Groeten,
Stijn
Ik ben op zoek naar ballast aan de voorzijde van een Iseki TX1510.
Heeft iemand een simpele oplossing.
Onze ISEKI TX1510 heeft altijd gestart met de volgende stappen.
Contact aan, gashandel beetje open, koppeling ingetrapt houden en dan schakelaar vasthouden voor het gloeien en een 20-30 seconden laten voorgloeien, spiraal in het dashboard wordt oranje, daarna starten.
Echter nu werkt het niet meer.
Advies wat ik gekregen heb is nu zelfde procedure te volgen echter de koppeling niet meer intrappen en na een 30 seconden wel de koppeling intrappen en gelijk starten.
Deze procedure werkt wel.
Vraag wat is er aan de hand.
Als je de tractor start met de versnellingsbak in neutraal en koppeling ingedrukt lijkt alles normaal,laat je de koppeling opkomen komt uit de versnellingsbak een ratelend-klappend geluid.Zet je in versnelling en laat dan de koppeling opkomen rijd hij en is het lawaai veel minder.
De verbindingsas die uit de koppeling en naar de versnellingsbak gaat alsook de 'verbindsdingmof ' hebben geen speling.
Graag hulp..
Gr. Kris.