John Deere 6620

Foto’s
2.296
Video’s
75
Topics
5

Informatie over de John Deere 6620

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 6620.

Ervaring

Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 6620, gezamenlijk zo&apos;n 99.158 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »

Sterke trekker met een robuste look en een mooi geluid
Pluspunten
Sterk, geluid en krachtige hydropomp
Minpunten
Stroefe powerschift bak
Melkveehouderij sinds februari 2015

Gebruikerservaring

Sterke trekker met een robuste look en een mooi geluid

Actuele vragen Stel ook een vraag »

John Deere 6620 - Storing op dashboard gloeilampje

Hallo,
John deere 6620 geeft bij een koude motor storing op het dashboars. Linkboven en gloeilampje en in de midden het informatie deze blijven knipperen. Dit alleen bij een koude motor als de motor goed op temperatuur is niet meer. War zou dit kunnen zijn?

Alvast bedankt

4 reacties


John Deere 6620 - Hoe werkt de hms

Op onze John deere 6620 premium zit HMS alleen Weet ik niet hoe je hem moet installeren en wat je er mee kan??

32 reacties


John Deere 6620 - storingscode 168 BCU 16

Ik heb een storingscode 168 BCU 16 in het dashboard staan van een John Deere 6620 premium

in de handleiding staat: yellow BCU 000168.16 System voltage too high (engine running)

ik meet ook 16 volt op de accu met stationair lopende motor.

heeft de dynamo een ingebouwde spanningsregelaar of kan er wat anders zijn.

wie helpt me verder?

5 reacties


John Deere 6620 - warm lopen transmissie olie

Onze JD 6620 heeft bijna 6000 uren. Bij "zwaar" transportwerk met de mestton (vrachten van +-1h) loopt de transmissie olie na ongeveer anderhalf uur te warm. Met te warm bedoel ik +100°C dan geeft hij ook alarm signaal.

We zijn hiermee naar de dealer geweest, die dacht onmiddelijk aan een transmissie pomp (niet de hydrauliek pomp, maar een pomp die zorgt voor circulatie en smering in de boîte). De dealer heeft deze pomp dus vervangen, ook is er toen een nieuwe temperatuur sensor geplaatst en nieuwe hydro/transmissie filters.

De dag nadien, opnieuw na 1.5h alarm transmissie olie te warm. Dus, terug naar de dealer, deze heeft een dag testen uitgevoerd, maar niets opmerkelijk gevonden, alles is goed afgesteld, trekker is in topconditie zegt hij zelf. Enkel heeft hij de termostaat veranderd, deze zat vroeger in de radiateur, nu zit hij op de waterpomp. hierdoor heeft hij een verhoging van 30l/min koelvloeistof door de boïte.

Na goed warm rijden WEER alarm transmissie olie te warm, wel was te merken dat het langer duurde voordat de olie te warm werd, en hij flirtte met de grens van 100°C ik heb nog een half h door gereden met dit alarm, en de maximale temperatuur was 102°C.

Ik zit zelf in de voertuig techniek, maar niet trekkers, ik weet dus dat het niet altijd makkelijk is om zulke vraagstukken op te lossen. Ik verwijt de dealer daarom niks. Wel irriteerd het mij mateloos dat de importeur in België niet helpt met het zoeken naar de oorzaak of een oplossing.

Eerder hoorde ik al eens dat de boîte van een 6620 eigenlijk te ligt is, in verhouding met zijn vermogen. Misschien heeft dit er iets mee te maken, misschien zit het in de koeling. Nu is mijn vraag, heeft hier iemand ooit al zo iets mee gemaakt, al is het maar om ideen op te doen in welke richting we kunnen zoeken.

Groetjes Jochem

95 reacties


Top 6 video’s Alle video’s »

Top 6 foto’s Alle foto’s »

« Alle John Deere machines