We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 6270.
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 6270, gezamenlijk zo'n 112.630 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Weet toevallig iemand of dat het kwaad kan als je met een MF 6270 de kruipversneling in de hoge groep gebruikt? Als de trekker nu in de Kruipversneling staat gaat hij niet in de hoge groep. als je het hendeltje van de kruip wat opzij trekt zodat hij net de schakelaar niet pakt en dus niet weet dat hij in de kruip staat doet hij dat wel. Nu lijkt het mij wel handig om ook de hoge groep te kunnen gebruiken in de kruip versnelling om een beetje vlot te kunnen draaien op het eind, want de kruip steeds in en uit schakelen werkt ook niet erg soepel. Maar ik vraag mij af of het kwaad kan als ik zorg dat de schakelaar van het hendeltje van de kruip niet werkt en dus gewoon hoog-laag wil schakelen in de kruip.
Ik ben op mijn zoektocht naar een MF 6270 een tractor tegen gekomen waar een schakelaar op zat om het remmen van de vooras uit te schakelen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou dat op mijn 6270 ook graag doen. Als het niet nodig is vind ik dat remmen met de vooras maar niets. bij onze 3080 hebben we dat na wat problemen met de 4wd ook uitgeschakeld door de 4wd te bedienen met een schakelaar die we er zelf tussen gezet hebben maar daarbij werkt daardoor ook het lampje van de 4wd op het dashboard niet meer. En dat zou ik eigenlijk bij de 6270 graag anders doen zodat dat ook nog gewoon werkt. En dat de 4wd ook nog gewoon met de originele knop aan en uit gaat.
Korte historie. MF 6270 met 5800uren. De powercontrol is op 4000uren al gereviseerd geweest.
Op 5000 uren zijn trap B en D terug weggevallen. Dealer vertelde ons dat de veerpakketten terug vervangen diende te worden. Bij gebrek aan financiën heeft mijn schoonvader dit nooit laten herstellen aangezien de dealer vertelde dat dit ook geen probleem gaf om verder te rijden op enkel trap A en C. Wel niet meer automatisch te gebruiken.
Dit weekend tijdens het ploegen,zwaar aan het trekken ineens in volle snee een zware "klak" en stilstand. Motor draait, pompen doen het nog(stuur,lift en stekkers doen het nog).
Dealer (zonder tractor gezien te hebben) verteld me dat ik zeker moet tellen op 10a12.000€ kosten. Kan dit kloppen? En zijn er zeer handige jongens hier op het forum aanwezig die het aandurven om samen met mij deze tractor (bij mij thuis, of bij u) te splijten en de powercontrol te vernieuwen? En die een idee hebben van welke stukken ik nodig ga hebben hiervoor? Uiteraard tegen betaling . Regio Mechelen Belgie.
Van onze mf 6270 gaat tijdens het werken met gedragen machines de hefinrichting plotseling en zonder reden op en neer, maakt geen verschil als hij op trekkrachtregeling of op positieregeling staat, ook de diepteregeling heeft er geen enkele invloed op. ik heb al de trekkrachtsensoren 1 per 1 afgekoppeld en het maakt geen verschil, de hefschakelaar in de kabine is reeds vervangen en de hef en daalschakelaars buiten op de spatborden werden ook al afgekoppeld maar niks help. heeft iemand een idee wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn?
Hallo TF'ers,
Wij zoeken een dakluik voor de Massey Ferguson 6270, wie weet waar we zon 1 kunnen krijgen?
Heb zelf al wel gezocht maar kon zo niks vinden.
Foto ter verduidelijking : tractorfan.nl/picture/619150/
Groeten,
Edwin
Vraag ; hoe lang moet je op een dak van een cabine
wachten ?? als je een nieuwe moet hebben ?
doe eens een gok !!??