We hebben helaas nog geen technische specificaties van de TL 90.
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de TL 90, gezamenlijk zo'n 20.190 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Hoe kan ik dit in- / uitschakelen?
Ondanks het vervangen van de hydrauliek pomp en diverse kleppen blijft de achterbrug warm 55 graden en hoger! Als de trekker stationair draait wordt de achterbrug ook warm. Mechanisatie bedrijf zegt dat het van alles kan zijn maar dat schiet niet echt op??? Heeft iemand advies?
Beste TF'ers,
Een vriend van mij heeft een New Holland TL 90. Hij heeft deze nu al een aantal jaren en hij is ingevoerd geweest uit Engeland.
Probleem dat hij nu al vanaf het begin heeft, is dat de snelheid aangeduid staat op het dashbord in miles en niet in km per uur.
Heeft er iemand toevallig de kennis hoe dit te veranderen, indien dit mogelijk is om zelf te doen. Als er iemand een handleiding weet online, mag men dit ook even vermelden.
Groeten,
Johan
De hef Zakt zeer moeilijk heb pennen hefcilinders al ontroest en gesmeerd maar helpt niet nu denk ik dat er iets niet goedvafgesteld is als ik hef wil laten zakken moet ik zwarte. Knop rechts op spatbord indrukken en zelf op hefarm gaan staan als er iets achter hangt moet die knop. Ook ingedrukt worden anders zakt de hef niet
Ik kan onder de stoel geen handle of knop vinden of moet ik die buiten kabime. Op achterbrug zoeken en uit rechter hefarmpje waat hefcilinder aanzit zit ook een hendeltje waar isdie voor kan er niks over in instruktie boek vinden
Hoi ik heb een probleem met onze tl 90
effe uitleg
als ik lampen op aan zet dus de (statslich) dan branden de lampen die moeten branden
vervolgens draaien we door naar de rij lampen (die in de gril zitten) dan beging op mijn dashboard allen het lampje van groot licht te branden maar dan gaan de lampen in de gril niet aan !? en het rare is dat ik het groot licht niet aan heb
oftewel ik krijg gewoon die lampen in de gril niet aan ik heb alle zekeringen ge controleert en de lampen
dus wie heeft een idee
Sind kort heb ik er een gebruikte New Holland TL90 bij. Wat mij opvalt is dat ik steeds helemaal stil moet staan bij het schakelen van de mechanische omkeer. Als ik dat niet doe dan kraakt de omkeerbak.
Ik heb al een TN75N lopen en deze kan ik schakelen met de omkeer als ik nog niet helemaal stil sta.
Voor de rest doet de trekker wat hij moet doen.
Is dit normaal bij een TL 90?
Ik heb een nh tl 90 ,nu zou ik er hogere banden op willen leggen 540/65 38 ofwel 520/70 38 heeft iemand al ervaring opgelopen met het omhoog brengen van de cabine?