We hebben helaas nog geen technische specificaties van de TL.
Er is één lid die 40 draaiuren ervaring heeft met deze machine. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Hallo,
Onze New Holland TL100A geeft sinds gisteren plots de foutcode 2061. Er staat dan een tandwiel boven. Weet iemand wat dit betekent en wat hier aan te doen is?
Alvast bedankt!
Ik heb een new holland tl 90 een ouder model (dacht 2004) deze gooit sinds deze week de koelvloeistof deruit als deze warm wordt.
Waar kan dit aan liggen?
Beste tf'ers
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om de daalsnelheid aan te passen bij een New Holland TL90
Omhoog is geen probleem, enkel de daalsnelheid zou sneller mogen gaan.
2 foto's toegevoegd van de hef, er staat ook een hendel aan de hefarm bovenaan, waar we geen weet van hebben wat het is
Er is helaas geen werkboek of instructieboek bij aanwezig.
Mechanische hef, bouwjaar 2001
Ik heb een probleem met een New Holland TL90 uit 2004. Wanneer ik de aftakas inschakel slaat deze direct zo bruut aan dat de machine achter de trekker direct door de slipkoppeling schiet. Is er een manier waardoor de aftakas rustiger inschakelt?
Ik schakel de aftakas in met zo’n gele knop op de zijkant in de kabine, gaat denk ik elektronisch.
Vorig jaar overgestapt van een Ford 4610 naar een New Holland TL80A. Bij de Ford werkte het ploegen met de trekkrachtregeling perfect in combinatie met m'n 2-schaar Lempken Opal 090-ploeg.
Nu ben ik aan het ploegen gegaan met de TL, maar ik krijg de (mechanische) trekkrachtregeling niet gevoelig genoeg ingesteld. Met de Ford kon ik de positieregeling helemaal naar beneden zetten, volledig op de trekkrachtregeling ploegen en dat leverde perfect ploegwerk.
Met de TL kan ik niet alleen op de trekkrachtregeling werken, en móet ik de positieregeling erbij gebruiken om de ploeg niet te diep te laten gaan. Dat levert niet zo'n mooi ploegwerk op als met de Ford. Wat kan het probleem zijn? Kan ik nog ergens anders dan met de handel de gevoeligheid instellen? Of kan het bijvoorbeeld zijn dat de ploeg eigenlijk te licht is voor deze trekker, en dat dit met een drieschaar wel/beter werkt?
Overigens het de de trekkrachtregeling met een vastetandcultivator geprobeerd. Op zich reageert de hef wel bij toenemen van de trekkracht.
Heeft iemand hier een antwoord op, of een ervaring mee?
Hallo,
ik zou graag de cabine van mn case willen verhogen zodat mn nieuwe banden er ook onderpassen.
heb 2 jaar geleden de cabine 1,5cm verhoogd zodat er 12,4r46 (versleten) onder de spatborden passen, verder ging niet omdat het schakelen erg moeilijk werd.
vorig jaar heb ik nieuwe wielen gekocht voor een andere trekker en zou graag willen dat deze ook onder de case zouden passen.
zou graag willen weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.