We hebben helaas nog geen technische specificaties van de TM.
Er zijn een <strong>paar</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de TM, gezamenlijk zo'n 8.388.607 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Hallo , ik ben net aan TM190 gestart om deze terug volledig in orde te zetten
het is een model van 20003 waarvan de vooras vering niet werkt.
de werking van de valve blok heb ik , maar kon niet via de stekker en drukknop
aan de calibratie of foutcode menu geraken .
heeft er iemand ervaring met deze topic ?
een schema van bedrading controller zou ook handig zijn voor
enkele metingen uit te voeren.
dank u voor hulp
Schuif van hydraulisch ventiel zit geblokkeerd, naar 1 zijde bewegen lukt nog wel en druk geven dus ook maar naar de andere kant bewegen of op z'n vrij zetten lukt niet => zit helemaal geblokkeerd. Bedieningskabel is gekontroleerd en ok, afstelling gekontroleerd en ok.
Met dit ventiel bedien ik de fronthef.
Hoe kan dit? Moet het ventiel helemaal uit elkaar?
Hallo,
mijn vraag is of de new holland tm serie een beetje goed of toch wel heel erg storingsgevoelig is?
het gaat om een tm115-120-125 dit zijn de lichtste trekkers van de tm serie
versnellingsbak: range command
Hallo, ik zit met een lekkage aan de achterbrug (linker achterwiel) van mijn TM ( foto in reactie) . Iemand hier ervaring mee of weet of het een kostelijke reparatie is of...? Ik hoor het wel.
Bedankt
Hallo, de laatste maand heb ik een aantal keer voorgehad dat tijdens het rijden op de weg de foutcode CF wordt getoond en het schildpadje op het scherm van de versnellingsbak verschijnt. Wanneer je dan even in neutraal zet kan je weer rijden maar maximum tot versnelling A1. (zoals in de kruipstand) de snelheid is wel zoals wanneer de kruip is uitgezet. Een 5 minuten later kan je dan opeens wel weer hoger dan A1 en is de schildpad weer weg. Heb de connectoren al nagelopen oliepeil is goed, iemand nog ideeen?
Hallo,
kan het een probleem geven om vooraan 2 pirelli (540/65R28) te hebben en achter 2 michelin (650/65R38) te leggen in plaats van de nu opliggende pirelli's?
Michelin voor achter zijn ook al half afgesleten.
Ik denk dat dit geen probleem mag geven voor de voorloop maar had graag even jullie mening.
Mvg
Hallo TF'ers,
Ik had een vraagje, is de eerste serie van de TM's (TM115-TM165) ook geleverd met een 50 KM/H (powercommand) bak, of alleen 40 KM/H
En sommige TM's hebben een grijs onderstel, en sommige een zwart onderstel. Wat is hier de verklaring voor?
Met vriendelijke groet,
Newhollandtmfan
Hallo,
Bij onze TM 120 blijft de intercooler maar aan staan terwijl dit niet nodig is. Dus hij blijft heel de tijd extra koelen. Het gezoem is erg irritant, we kunnen thuis hem al 10 minuten eerder horen voordat hij het erf op draait. De dealer kan het probleem zo snel niet vinden, daarvoor zouden in de winter er een paar dagen naar gaan kijken.
Daarom is mijn vraag of meerdere gebruikers hier last van hebben gehad, en waar het dan aan lag.
Bij voorbaat dank,
Tommy
Beste TF,
nu ik thuis weer de smalle wielen op onze tm heb gedaan voor te gaan frezen kom ik elke keer weer op het probleem dat van een aantal gaten van de voor wielen het schroefdraad zot is gedraaid.. nu doe ik er een bout met een moer op maar hoe repareren jullie het?
of hebben nog new holland bezitters hier problemen mee?
een collega boer in de buurt heeft ook problemen mee maar dan met een ts serie
Groete
Is de steek van de achteras van een TM 165 hetzelfde als van een Case of een sommige Fendt series?