We hebben helaas nog geen technische specificaties van de TVT 170.
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de TVT 170, gezamenlijk zo'n 13.342 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Hallo,
Sinds vandaag werkt de 1000 toeren aftakas niet meer van onze new holland tvt 170 (steyr/case cvx).
Tijdens het lossen op de kuil geen problemen of rare geluiden te horen. Zo ineens van de ene vracht op de andere vracht deed hij het niet meer.
Heb de schakelkabel los gehaald en handmatig verzet in 540 neutraal en 1000. De hendel op de achterbrug beweegt vrij en voelt normaal aan.
Als je 1000 toeren selecteert dan hoor je een licht geklapper in de bak.
Olie van de achterbrug is ook netjes schoon.
Iemand die dit eerder heeft gehad en weet wat het mogelijk kan zijn? En ik zoek een exploded view tekening van het hele aftakas pakket/schakeling.
Mvg
Beste,
Wij zijn in het bezit van een New Holland TVT170. Deze hebben we laten chiptunen bij een bedrijf, kort na het chiptunen begon de ellende en zoeken naar een oplossing.
Onze New Holland dealer kan er ook maar niet uit komen wat er aan mankeert, computers, bekabeling alles is gecontroleerd.
Soms valt het dashboard uit en kun je niks meer bedienen op de rem en gas na, als je 50 rijd en het valt uit loopt ie ineens veel harder tot hij weer aan gaat, ook gooit hij alle foutcodes, wie heeft deze storing ook gehad en weet toevallig waar we de oplossing moeten zoeken?
Mvg fordje4600
Ik zou graag trekkertrek doen met de new holland tvt van een maat van mij. Maar ik heb geen idee op wat je hem moet zetten.
SORRY alvast, heb gezocht, maar vond niet zo gauw een antwoord. Gister na het werk snel een friet en bier. Op het werk hebben we 2x TVT170's, maar daar werk ik nooit mee, en mijn "ploegmaat" ook niet. Maar een jongen van de andere ploeg die mee was, zei het volgende: "als je gewoon rijdt, en je drukt op het min'tje van de pook, dan gaat de bak naar de vorige versnelling zeg maar, en kan hij ineens wat meer toeren maken en trekt ie net wat meer door" (ik leg het niet goed, aangezien ik nooit met traploze werk en niet zoveel weet van techniek, dus ik kan dingen fout benoemen). In ieder geval, die jongen kreeg zoveel wind van voor. Nu is mijn vraag: wat gebeurd er als je rijd, met een volle kipper grond, en je drukt het min'tje in (niet cruise control en dergelijke, werkelijk de knop met de min erop)?