We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 651-4.
Er is een <strong>handvol</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 651-4, gezamenlijk zo'n 10.805 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Het gaat over een Renault 651-4 met mwm motor met cav roterende pomp
De temperatuurmeter van onze Renault 651s geeft vaak niet aan.
Daar we er veel maaiwerk er mee doen komt dit als zeer lastig over.
Graag zou ik de bedrading doormeten, wat mij daarbij gaat helpen is een elektra schema van deze tractor.
Iemand er een voor ons?
Alvast bedankt
Alex Landman
Ik ben sinds kort in het bezit van een Renault 651-4 met zwaar achterstallig onderhoud. Tot nu toe ging alles nog goed, maar de brandstofpomp levert geen druk meer. Die wil ik dus uitbouwen en laten reviseren.
Het lijkt erop dat de brandstofpomp niet alleen met 3 moeren op het onderblok vastzit, maar dat die er aan de brandstofpomp in het blok ook nog een schijf gemonteerd zit die ik er alleen langs de andere kant uit kan draaien. Daar zit echter de hydrauliekpomp. Moet ik die inderdaad eerst uitbouwen, voordat ik de brandstofpomp uit kan bouwen? Ik ben al driftig op zoek geweest naar werkplaats handboeken, maar tot nu toe nog niet de juiste gevonden. Ik heb (misschien ten overvloede) een foto bijgevoegd met rechts de brandstofpomp en links de hydrauliekpomp.
Renault Mwm motor met cav pomp ;tractor stilgevallen met nog 10 cm brandstof in tank , alles gecontroleerd , filter is proper en word vlot gevuld uit de tank , mazout komt direct uit boutje aan zijkant van de pomp , maar brandstof is er niet te krijgen tot aan de injektoren oorzaak ? stillegger die binnenin de pomp veranderd is ? dichting in de pomp ? let wel was nooit de beste starter ! na iets langer stilstaan liep mazout gelijk af , maar startte wel steeds na lang demareren ( dat was in momenten ) graag antwoord .beste dank
Heflatten zakken niet meer, oorzaak? Wat veroorzaakt dit probleem en wat eraan te doen.
Hydrauliek heeft ook lang nodig om te heffen en te sturen, net alsof de olie eerst dunner moet worden.
Beste TF'ers,
We zijn thuis bezig de 651 spuitklaar te maken. Nu hebben we de voorwielen er af gehaald en zijn we er achter gekomen dat er aardig wat speling zit in het draaistuk. Deze zit vast met 2 pennen, onder en boven die gecentreerd worden door tonlager. Nu is de onderste kompleet aan stront gedraait en zit alleen de buitenste ring er nog vast in, mijn vraag aan jullie is, hoe krijg ik deze los en hoe krijg ik die pennen er eventueel uit.
Alvest bedankt (:
Beste Tf'ers,
Ik ben bezig met het opknappen van onze 651-4.
De trekker heeft vroeger in de bosbouw gezeten en dus zijn de hele achterspatborden overal verbogen door takken die langs de banden omhoogliepen enz.
Mijn vraag is of een van jullie nog spatborden heeft liggen of ze weet te liggen?
De verf hoeft niet goed te zijn als ze maar niet kompleet verbogen zijn, ik ga ze toch weer overspuiten (;
Ik heb tevens nog een komplete set voorlader aanbouwdelen liggen voor een renault 651-4 (ik weet niet of ze ook op andere type's passen maar ik neem aan dat ze op meerdere renault's passen) Als een van jullie ze wil overnemen hoor ik het graag, anders gaan ze naar de oud ijzer boer
Alvast bedankt