We hebben helaas nog geen technische specificaties van de Super Vitesse.
Er is een <strong>tiental</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de Super Vitesse, gezamenlijk zo'n 1.888 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Goedendag allen,
Zijn er hier nog mensen die onderdelen hebben liggen van een (sloop)wagen of zelfs een complete hebben staan. Aantal delen van de onze zijn net iets anders dan wat nog verkrijgbaar is en compleet ombouwen naar nieuwer model maakt het voor mij te duur.
Betreft de aandrijflijn naar de rotor toe. Tandwielkast, aandrijfassen en tandwielen voor een wagen met doseerinrichting.
Alvast bedankt.
Hoeveel ha kun je inkuilen met een super vitesse 2 do als er normaal opzit. komt een john deere 6810 autopower voor
De pickup van mijn super vitesse wil niet zakken zonder dat je druk zet op het hydrauliekblok. Dus om de pickup de bodem te laten volgen moet je het ventiel de hele tijd op druk houden waardoor de olie veel warmer wordt.
Hoort dit zo of kan je iets aanpassen aan het hydrauliekblok dat je de pickup kan laten zakken zonder het ventiel te bedienen. Heb zelf het idee dat er iets van een druk gestuurde terugslag klep op de retour zit. Dat als er geen druk binnen komt er ook geen olie weg kan. Want de knikdissel zakt ook niet uit zichzelf. Iemand die dit probleem herkent?
Wij hebben een strautmann super vitesse 3502 uit 2017. Deze werd geleverd met een Touwendek met stangen die over de de laadruimte heen lopen. Nu is dat soms wel vervelend omdat ie nu vrij hoog is en die stangen een beetje krom gaan. Is het mogelijk om die stangen er gewoon af te halen of verzwakt je wagen dan. Op internet zie ik alle wagens wel zonder maar ik weet het niet zeker of dit een andere uitvoering is ofzo
Hoe doe ik de rem voering vervangen van een strautmann super Vitesse?
Beste forumleden.
De slipkoppeling van het pick up gaat er naar mijn idee veel te gauw door. heb de platen al vervangen en smeer de ketting erboven niet meer met olie zodat er geen olie meer in loopt.
Alleen slipt het pickup naar mijn idee nog te gauw. Zodra ik een beetje wil doorrijden gaat het pick up door de slipkoppeling.
Het pickup staat niet te diep.
De ouwe wagen had vier bouten om te stellen. Deze alleen 1 dikke moer met een veerring. Ik vind dat sowieso al waardeloos om te stellen. vond dat oude systeem mooier.
Wie heeft hier ervaring mee? ben er eigenlijk helemaal klaar mee en wil gewoon fatsoenlijk draaien.
Gr Gerd-Jan
Beste forumleden,
Wij hebben onlangs een super vitesse aangeschaft. Deze werkt met uitzondering van een paar kleine punten naar wens.
Nu is alleen het pick-up van de electro hydraulische bediening afgehaald. Dit is niet Onoverkomelijk als een NH maar geen lekke ventielen heeft... Nu moeten we elke keer heffen, ene hendel uit het werk, andere er weer in...
Nu wilde ik het eigenlijk weer terug bouwen. Maar voordat ik dat ga doen en er dan achter kom waarom het omgebouwd is (misschien wat defect?) Ben ik benieuwd of jullie misschien weten waarom het anders aangepast zou zijn?
Wie kan mij hiermee helpen?
Hallo beste TFers
Wij hebben een Strautmann Super Vitesse 3, voorheen liep daar altijd een Massey Ferguson 3120 voor, maar dit jaar komt er een John deere 6150M voor te staan.
Nu is de John deere ook voorzien van Load Sensing en zijn we dat pas aan het maken op de Strautmann.
We hebben een LS-stuurleiding gemonteerd op het ventielenblok in de LS- Plug. We hebben de stelschroef dicht gedraaid, verder zijn de andere slangen juist gemonteerd.
We krijgen geen druk op de LS-stuurleiding ook niet als er een functie word bediend.
Heeft er iemand ervaring met dit probleem?
Hallo wij hebben net een Strautsmann opraapwagen gekocht want wij wouden het zelf gaan inkuilen zonder een loonwerker. En hij is gisteren bij ons gebracht. Maar kan iemand ons vertellen wat alle bedieningen op dit kastje zijn?
Ben van plan een Strautmann DO2 super vitesse te kopen van de jaren 1994-1996,
Waar moet ik vooral opletten bij deze wagens?
Gr, henk